Skocz do zawartości

Adi2701

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Adi2701

Informacje

  • Imię
    Adi
  • Miasto
    opo

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Adi2701

    Prośba o analize logów

    kata narazie nie ruszałem bo niemam czasu na nic.Moze jak bede uszczelke pod miska wymieniac to sie za to zabiore.Narazie grunt ze jezdzi dobrze.Ale pewnie tak jak mowisz trza go bedzie wyrzucic
  2. Adi2701

    Prośba o analize logów

    Rury sprawdzałem jak czysciłem turbine no i oleju nie bylo.Tylko w srodku troche tak jak na zdjeciu.Wiec mysle ze tak moze byc.Z tym kątem to sam nie wiem czy to ruszac zeby niczego nie pogorszyc.Bo poki co to niemam problemu z paleniem nawet w zimie przy mrozach pali ladnie.Jeszcze swiece wymienione.A auto stoi pod chmurka. Filtr paliwa był wymieniony w zeszlym roku razem z olejem i cala reszta.Od tego czasu przejechałem niewiele ponad 10tys.Leje dobre paliwo i czasami jakis srodek do czyszczenia wtryskow. A kierownice wlasnie tak czyscilem na plaskiej powierzchni na papierze sciernym.Tylko na 600.Ale chyba bede musial wyciagnac ta turbine jeszcze raz i poczyscic tak jak napisałes. Za kazdym razem sprawdzam sztange jak chodzi i chodzi lekko.A jak sie auto nagrzeje i jak dostanie troche w dupe to juz gorzej chodzi.Ciężej ją ruszyc.Nie wiem czy to ma jakis wplyw. Dzisiaj pojedzilem autem troche i zauważylem dziwna rzecz.Po dluzszej jezdzie(oczywiscie z notlaufami co chwile) zgasilem silnik i zajrzałem pod maske.Usłyszalem takie cykanie dochodzace z zaworka N75 odpiolem wężyk od sztangi i normalnie zasysało powietrze przez pare sekund i cykał zaworek (na wyłączonym zapłonie).Nie wiem czy tak powinno byc ale dla mnie to jest dziwne. Teraz powiedzcie mi jak sprawdzic ten zawor.Był przeczeszczony ale wcale tam jakiegos brudu nie było.Membrana na nim tez jest cala.Dodam ze wczesniej jezdzilem na tym drugim zaworku i zamiana nic nie dala. ---------- Post dopisany 01-07-2012 at 15:05 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2012 at 14:51 ---------- Witam ponownie wszystkich.Troche czasu zajęło mi doprowadzenie auta do porządku.Całą przyczyną okazał się źle założony pierścien w turbinie.Poprostu odwrotnie go założyłem.Wyciągłem turbo i wyczyściłem jeszcze raz.Mała rada - najlepiej całe kierownice zanurzyć w nafcie na przynajmniej godzinke i sie wszystko fajnie rozpuszcza.Od tego czasu atko hula az milo.Przy okazji posprawdzałem wszystkie przewody,zmienilem kąt, itd. Przy chwili czasu zrobie logi i wrzuce na forum. Dzięki wszystkim za rady.Napewno sie przydały.
  3. Adi2701

    Prośba o analize logów

    Ok. Dzieki za zainteresowanie.Widze ze sa jakies konkrety. A wiec zrobilem jeszcze pare logow dzisiaj: grupa 004 jeden log jest jak mi zamuliło auto Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84849.html Grupy: 004 notlauf - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84851.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84852.html Grupy: 011bs - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84853.html Grupy: dyn011 19:51 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84856.html Grupy: dyn011 19:58 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84857.html Grupy: dyn011 20:09 notlauf - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84858.html Zauważyłem jedna rzecz dzisiaj.Przez pare logow dynamicznych było wszystko ok.Auto szlo jak trzeba.Po tych paru logach tak po poł godzinie auto zaczeło zamulać za każdym razem a sztanga zaczęła tak troche ciężej chodzic.I tak jest podczas normalnego użytkowania.Na poczatku autko chodzi ok a jak juz troszke dostanie w dupe to sie zaczyna zamulac.Sztanga na zimno chodzi lekko a po mocniejszej jeździe troche gorzej. Co do turbiny to czyściłem sam.Korzystałem ze wszystkich informacji w necie, widziałem filmiki a najwiecej mi pomogła fotorelacja z forum o czyszczeniu turbiny i stosowałem sie do tego.Po odpieciu sztangi faktycznie bylo czuc lekkie przyciencia na turbinie.A sztanga niby chodzila lekko.Kierownice przeczyściłem drobnym papierem chyba 600 albo jeszcze drobniejszym.No i tyle.Po czyszczeniu auto ladnie chodzilo i sie zbierało.Nawet turbina zaczeła gwizdac.Ale po 300km znowu to samo.A nie jezdzilem oszczednie! Dolot sprawdzałem tylko od gory.Nie wiem jak intercooler i ta rura pod chłodnica.Nie mam narazie czasu zeby podjechac na kanal.Moze na weekend. W tym przewodzie od dolotu jest troszke oleju ale spanky pisał w zeszłym roku ze normalne w malych ilosciach http://img18.imageshack.us/img18/7030/img0771pd.jpg http://img687.imageshack.us/img687/8589/img0770zr.jpg A czy ten kąt moze miec duzy wpływ na turbine?I czy to wszystko jest przez kąt?Spróbuje go ustawic.Tylko czas mi jest potrzebny. No i wlewałem 2 razy preparat do czyszczenia wtryskow Liqui Moly.
  4. Adi2701

    Prośba o analize logów

    katalizator jest a turbo sam czyscilem.Co do kata to trzeba wstawiac rurke po wywaleniu czy mozna poprostu usunac srodek i zaspawac? ---------- Post dopisany at 18:47 ---------- Poprzedni post napisany at 18:27 ---------- Kąt wtrysku caly czas jest taki i nie ma problemu z paleniem nawet w zimie.Ale chyba niebedzie problemu z przestawieniem tylko o ile go przestawic?Jaka tam wartosc powinna byc? A czy wtryski mozna jakos sprawdzic po logach czy tylko jakis pompiarz? A log 004 dyn jest zrobiony Fure caly czas gonie inic sie nie poprawia.Bylo za***iście po czyszczeniu ale po 300 moze 400km znowu to samo tylko ze czesciej(prawie za kazdym razem)lapie notlauf.I jak tu gonic auto jak sie muli. Dzieki za wszystkie podpowiedzi
  5. Adi2701

    Prośba o analize logów

    no juz to robilem tylko bez logow ale jest tak samo.nawet wyczyscilem n75 i nic takie same objawy. A czy jest mozliwe ze sztanga po nagrzaniu sie zaciera lub cos w tym stylu? Jak z reszta rzeczy typu przeplywka,map sensor itd? Czy EGR moze miec cos z tym wspolnego? I jeszcze jedno jak sciagne wężyk od gruszki to idzie jak trzeba tylko ze pozniej sie wkreca na obroty ale idzie ładnie. Chce miec pewnosc ze to turbina.Bo niechce mi sie znowu wyciagac.Ale jak trzeba bedzie to trudno. ---------- Post dopisany 14-05-2012 at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2012 at 20:08 ---------- No Panowie nikt nic nie poradzi?Juz nie wiem co mam robic czytam wszystkie artykuly o notlaufie i dalej nic nie wiem.Jak to jest że u jednych jest wszystko Ok w tym silniku a u innych cos sie dzieje.Przeciez cos tam musi byc nie tak skoro łapie notlauf.Podsuncie jakis pomysl bo juz wszystko przerabialem i dalej to samo.Przeciez nie bede wyciagac turbiny co miesiac do czyszczenia.Jakas przyczyna musi byc.
  6. Adi2701

    Prośba o analize logów

    Tak jak pisałem wyżej po czyszczeniu było idealnie, autko sie zbierało i aż przyjemnie sie jezdzilo.Nawet żona poczuła różnice.I tak przejezdzilem 300 moze 400 km i znowu sie zaczeło.Więc gdyby było cos zle zlozone to od samego poczatku byłoby cos nie tak. ---------- Post dopisany at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany at 16:23 ---------- Jeszcze raz grupa 10 i 11 dynamiczne Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84235.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84236.html Sztanga chodzi lekko ale zauważyłem ze po dluzszej jezdzie na wysokich obrotach chodzi gorzej i wlasnie wtedy łapie notlauf.
  7. Adi2701

    Prośba o analize logów

    Prosze o analize logow.Autko po czyszczeniu turbiny i dalej łapie notlauf.Po czyszczeniu zrobiłem 300km i było OK autko szło jak trzeba a teraz znowu sie zamula.Komp sprawdzony niema oleju.N75 zmieniany i dalej to samo. logi dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84155.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84156.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84157.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84158.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84159.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84160.html logi statyczne Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84162.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84164.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84165.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84166.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84167.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84163.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84169.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84170.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84171.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84172.html
  8. Ok bede wymieniac komplet filtrow ale dopiero jak przyjade do polski za jakis tydzien moze wiecej.Ale mialbym jeszcze kilka pytan: 1.jak sprawdzic ten uklad paliwa od czego zaczac 2.co z tym notlaufem bo zlapalem ze 2 razy 3.jak wyglada przeplywomierz 4.co z tym katem wtrysku 5.jakie powinno byc cisnienie w przewodzie idacym do sztangi bo jak go odczepie to przytykam palca i tylko leciutko zasysa.Niewiem czy nie powinno mocniej ssac Bede jechac do Polski wiec chce miec pewnosc czy auto mi czasem nie stanie po drodze. [br]Dopisany: 29 Maj 2011, 11:59_________________________________________________ co do katalizatora to czytalem gdzies zeby sprawdzic to na wolnych obrotach(nie wiem ile w tym prawdy) - na ok.pol metra ma byc czuc podmuch spalin i u mnie tak jest
  9. Wlasnie wyczysciłem ECU.Było troche oleju i faktycznie byla mala dziurka na tym przewodzie i opaska troche slabo trzymala ale jakos sie z tym uporalem i błąd juz sie nie pokazuje.Zrobilem znowu logi i prosze sprawdzcie je porzadnie bo autko troche zamula i czasami zlapie notlaufa.Dwa razy mi sie zdarzylo.Zobaczcie na kat wtrysku bo jest chyba za duzy i nie wiem czy moze taki byc.Oto komplet logow: dynamiczne http://img571.imageshack.us/img571/4886/000dyn.jpg http://img30.imageshack.us/img30/3208/003dyn.jpg http://img805.imageshack.us/img805/9245/004dyn.jpg http://img821.imageshack.us/img821/4190/008dyn.jpg http://img24.imageshack.us/img24/5223/010dyn.jpg http://img40.imageshack.us/img40/8984/011dyng.jpg statyczne http://img810.imageshack.us/img810/8739/000stat.jpg http://img803.imageshack.us/img803/3192/001stat.jpg http://img810.imageshack.us/img810/3173/003stat.jpg http://img713.imageshack.us/img713/7890/004stat.jpg http://img809.imageshack.us/img809/8894/007stat.jpg http://img31.imageshack.us/img31/571/013stat.jpg BS http://img225.imageshack.us/img225/422/000bs.jpg http://img196.imageshack.us/img196/7586/003bsi.jpg http://img824.imageshack.us/img824/5745/004bsu.jpg http://img62.imageshack.us/img62/1905/011bsm.jpg
  10. czyli ten olej bedzie caly czas brudzi Ecu czy sie myle?postaram sie jak najszybciej wyczyscic ecu i sie odezwe.A narazie dzieki za szybką :hi:odpowiedz
  11. Dzisiaj chcialem sie zabrac za czyszczenie ECU ale zobaczylem ze w przewodzie do dolotu jest olej tak jak na zdjeciu.Czy to jest normalne?I dodam ze auto dzisiaj nie chcialo jechac powyzej 3000obr http://img687.imageshack.us/img687/8589/img0770zr.jpg http://img18.imageshack.us/img18/7030/img0771pd.jpg No i wlasnie zobaczylem ze wywaliło błąd 00575 ciśnienie w kolektorze dolotowym.
  12. ok postaram sie to zrobic w tym tygodniu a powiedzcie jak turbina i przepływka
  13. A gdzie jest ten czujnik cisnienia oleju?Czy to jest to od czego idzie ten wężyk?I czy mozna wyczyścić ECU np.spirytusem albo wódką
  14. Mam i widzialem ze jest tam olej ale nie miałem czasy rozkręcić.Uwezmę sie za to w tym tygodniu.A czy ten wężyk ma na cos wpływ?
  15. Witam to moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość. Autko to B5 1.9 tdi 110KM niby chodzi dobrze ale wydaje mi sie ze straciło na mocy. Wczoraj zrobiłem wszystkie logi (mam nadzieje że dobrze) i prosze o komentarze i dobre rady. logi dynamiczne http://img10.imageshack.us/img10/2391/dyn000.jpg http://img641.imageshack.us/img641/6528/dyn003.jpg http://img194.imageshack.us/img194/7642/dyn004.jpg http://img156.imageshack.us/img156/7237/dyn008g.jpg http://img607.imageshack.us/img607/6889/dyn010.jpg http://img829.imageshack.us/img829/9972/dyn011.jpg logi BS http://img263.imageshack.us/img263/4381/bs000e.jpg http://img814.imageshack.us/img814/7498/bs003g.jpg http://img13.imageshack.us/img13/5717/bs004p.jpg http://img855.imageshack.us/img855/6299/bs011.jpg logi statyczne http://img850.imageshack.us/img850/3495/stat000.jpg http://img220.imageshack.us/img220/7681/stat001.jpg http://img833.imageshack.us/img833/6567/stat003.jpg http://img90.imageshack.us/img90/4049/stat004.jpg http://img808.imageshack.us/img808/2336/stat007.jpg http://img685.imageshack.us/img685/9762/stat013.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...