Skocz do zawartości

grucha213

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O grucha213

  1. witam posiadam radio Alpine CDE-9882Ri , na orginalnych głośnikach nic nie zmieniane, powiedzcie mu jakie głośniki byście polecili do tego radia?? czy trzeba jakiś wzmacniacz?? tuba?? zeby fajnie w miare grało.... bo na tą chwile głośniki nie dają rady przy radiu... też za w miare rozsądne oraz druga sprawa co zrobic i czy sie da zeby z tego radia wyswietlało mi stacje i piosenki jakie lecą na wyswietlaczu pomiecy zegarami.... to jest ten zwykły wyswietlacz nie kokorowy fis/// z góry dzieki za pomoc
  2. dalej na temat przepływki... zaobserwołaem coś takiego ze auto tak jakoś dziwnie chodzi i wogule .. a po odpięciu wtyczi od przepływomierza jedzie super?? czy to wina przepływki??/ czy bez niej bvedzie dobrze chodzić czy to moze nie przepływomierz??? a i czy przepłuwka moze menić wpływ na błedy ubogiej mieszanki i za bogatej na wolnych???? czy mieszanki to predzej od gazu??
  3. zobaczymy jutro:) teraz obstawiam przepływke przynajmniej sprzawdze ba uto chodzi ale do 3 tyś nie chce jechac a póżniej jedzie ładnie w sumie:P a i jeszce jest tak zę rano zimny nie chce sie jakoś wkrecac .. auto stoi na lekkim podjeżdzi i rano po zapaleniu i praktyczie odrazu nie da sie wyjechac bo sie nie wyciagnie .... moze to być przepływką??
  4. tak zamierzam zrobić właśnie ale chyba powinien w sumie pasować bo tez jest wyciagniety od 1.8T tylko ze z tego co pamietam to AGU ... tylko pytam czy moze miećjakieś inne parametry czy co tam....
  5. witajcie mam pytanie w sowej A4 mam przepływke 0 280 218 063 a kolega ma do sprzedania wyglądowo taką samą o nr. 0 280 217 112 jak są dzicie będzie to samo .. z wyglądu identyczne tylko inny nr bosha jak i vw?
  6. panowie prosta sprawa mieć cały czas w baku połowe zbiornika i po problemie:)
  7. wtrysk raczej odpada chyba bo na gazie też przerywa... a powiedzcie i wogóle pokrutkiej jeżdzi nie wywala nic... dodam ze cały czas jest błaąd od termostatu czy to moze coś mieszać?? termostat raczej ok bo nagrzewa sie ok i trzy ma temperature teraz jak i przy -15 C ... po kilkunastu kilometrach wywala takie błędy teraz: 17700 Termostat - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17658 Czujnik poziomu paliwa - sygnał za mały brak osprzętu / nie związany ze sprzętem [br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 14:50_________________________________________________czy te mieszanki moze wywalać np przez cewki?[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 14:50_________________________________________________sa tez takie obiawy ze wciskasz do dechy gaz i tak praktycznie nie przyspiesza a nagle dostaje zryw[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 14:51_________________________________________________albo jade no 3 bieg do dechy gaz i nie chce jechać muli go no przeywa i wtedy wyciągam 3 na N wkładom odrazu z powrotem 3 gaz i jedzie.. [br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 14:53_________________________________________________jeszcze taka sprawa wczoraj zatrzymałem sie i na postoju na gazie falował a na bezyne dałem idealeni znowu gaz faluje znowu bezyna i ładnie ale ruszyłem i nie jedzie nooo[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 14:56_________________________________________________ [br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 14:52_________________________________________________[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 14:57_________________________________________________witajcie zauważyłm u siebie ze w zaznaczonych miejscach mom dość duże dziury.... a mianowicie ten trójnik u góry z lewej jest w dwóch miejscach rozerany i jest to zapocone olejem... a to kolanko na dole poprostu pęklo wzdłuż opaski i sie zrobiła szczelina na 2-3mm i strasznie dmuchało powietrzem z tamtąd.... powiedzcie mi czy to meże w jakiś sposób być przyczyną moich prolemów od czego są ter rurki wogóle?? co to za powietrze??? ( dodam ze trójnik i kolano już zamówione)
  8. vag-iem.... ale powwiedz jak zrobić logi gdzie i wogóle bo nie znam sie na tym za bardzo...
  9. sprawdzłem przed chwila nie wywala mi błędów od zapłonu tylko jest od mieszanki za uboga i nastepny za bogata wolne obroty .. będzie przez to przerywać?????????/
  10. tak pewnie zrobie:) nie ma sensu si ebawić bo metodą prub i błedów drogo moze mnei to wyjść dzieki panowie jak coś bede pisał>
  11. jak sie je wymienia??? [br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 22:16_________________________________________________bo z tego co widze to wchodzą w całą wiązke która idzie do ECU....??????
  12. świece nowe poprawa jest nawet myślałem ż enie ma już problemu po 5 km testuL) ale po godzinie jak wsiadłem to znowu coś zaczeła szarpać/// a świece napewno było do wymiany bo jedna si e posypała..
  13. czyli wymieniać swiece??
  14. ok tylko powiedz mi jak wogóle to podmienić bo nie wiem one przecierz wchodzą gdzies tam do komputera??????[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 08:19_________________________________________________. . . . . teraz jeszcze jedna sprawa.... bo jest tak zapalam samochód i i po 4s zaczyna chodzic na 3 gary po chwili normalnie i poparu sekundach znowy przeywa i szarpie przejade lajtem kilka km zatrzymam sie przerywa zgarze po pół godziny zapalam to samo przerywa znowy pare km i patrze na kompyter i żadnych błędów nie ma !!! a zauważyłem ze gdy przykładam gazu ostro na 4 biegu przy 4 tyś, miga CHECK za każdym razem oraz na 3 biegu też przy wyższych obrotach 5-6tyś i wtedy wywala ubogą mierzanke losowe wypadania zapłony i przerwe zapłonu na 1 cylindrze.... dodam jeszcze właśnie że gdy na postoju zapale auto i zacznie przeywac to dość glośno śwista turbina!
  15. taaa tylko jak i od kogo:/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...