Skocz do zawartości

gucioslaw

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O gucioslaw

  1. Super, dzięki
  2. Cześć Panowie Ma ktoś możliwość sprawdzić jaki numer części ma lewy środkowy czujnik parkowania w B7 sedan? One się w ogóle różnią od siebie? Narożne wyglądają tak samo jak środkowe? Dodam że na komputerze wyszło że chodzi o czujnik G204. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pzdr
  3. Że można to wiem, pytanie czy trzeba Chodzi mi o to czy mogę wykorzystać coś ze starego czujnika po zakupie zwykłego czarnego, unikając w ten sposób malowania
  4. Cześć Panowie. Padł mi jeden z czujników parkowania i muszę go wymienić. Zastanawia mnie tylko jedna kwestia - da się to jakoś zrobić bez malowania? Czy z poprzedniego mogę coś wyjąć i przełożyć do nowego, czy jest to po prostu zespolona część? Mam niezbyt popularny kolor lakieru i używki raczej nie dostanę. Przy okazji może ktoś ma nr takiego czujnika z ETKI - lewy tył, narożny. Pzdr
  5. Gwarantuje Ci, że to wynik z bazy InfoEkspert
  6. Co Ty gadasz? Moje na 17k wycenili w PZU.. Raczej wszystkie firmy ubezpieczeniowe korzystają z bazy InfoEkspert. To ile Wam powie konsultant przez telefon nie jest zależne od niego, tylko wyposażenia, przebiegu itd.
  7. Dzięki Piotrek. Co prawda zdarzyło mi się to tylko 3 razy ale tak połączyłem te dwa fakty. Najbardziej denerwująca jest ta czkawka. No nic, trzeba to w końcu wyczyścić.
  8. Panowie, z tego co czytam to mam podobne objawy jak Wy - delikatne szarpnięcia przy przyspieszaniu pojawiające się w zakresie 1800-2400 obrotów. Silnik BPW, dosyć już spory przebieg. Dobrze by było jeśli mój problem faktycznie stanowił zabrudzony EGR ale czy ktoś miał taką sytuację, że w czasie jazdy powyżej 140 km/h wyłączyło całkiem turbinę? Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu działała normalnie. Czy EGR mógł do tego doprowadzić? Pzdr
  9. BPW 2006 rok, u mnie od 2010. Kupiłem przy przebiegu 200 000 km (potwierdzony), zaraz po tym wyciąłem DPF. Obecnie czeka mnie niestety wymiana turbiny przy przebiegu 235 000 km. Wcześniej wymieniony rozrząd i tylko sprawy eksploatacyjny. Swoją drogą to całkiem nie tak źle prezentują się silniki BPW z tego co piszecie
  10. Rozumiem. W przypadku MMI 2G i 3G występowały zawsze, czy też trafiają się kwiatki i trzeba dokładać moduł? Domyślam się że ciężko to zweryfikować
  11. Cześć. Przymierzam się do przesiadki do B8 i mam pytanie do właścicieli tych modeli. Jak jest z zestawem głośnomówiącym. Jeśli na konsoli środkowej albo na tunelu (zależenie od wersji) znajduje się przycisk "TEL" mogę uznać że samochód ma wbudowany bluetooth? Zauważyłem że pomimo tych przycisków w wielu samochodach jest zamontowany dodatkowy zestaw głośnomówiący. Nie wiem czy ktoś po prostu nie jest w stanie sparować swojego telefonu z samochodem, czy to przycisk widmo Przykład poniżej:
  12. Witam. Przeszukałem forum, przetłumaczyłem sobie wszystko z instrukcji z niemieckiego na nasze ale nie znalazłem. Wie ktoś może który z bezpieczników odpowiada za podświetlenie tablicy rejestracyjnej? Za nic nie mogę dojść który to bezpiecznik. Z góry dzięki.
  13. Ja zauważyłem to pewien czas temu jak złapał chyba trochę wilgoci po wjechaniu w bardzo głęboką kałużę. Nie wiem czy to może być powiązane ale właśnie teraz przy odwilży przytrafiło mi się to samo. Pozdrawiam
  14. Jeszcze nie gratulowałe furki - a więc gratuluję Jak dla mnie bajka. Złote koła mogą wyglądać grubo. Mi się kiedyś spodobały takie jak na tym filmiku (mowa o kolorze). Fajnie wyglądają na cczarnym samochodzie. LINK
  15. Witam. Ostatnio 2 razy miałem sytuację kiedy przyszło mi jechać bez turbiny i zastanawiam się czy to już koniec jej żywota czy może coś innego. Sytuacja wygląda następująco: dojeżdżam na miejsce, nic nie wróży problemów. Wracam i okazuje się że turbina w ogóle nie pracuje. Pomaga zgaszenie silnika i ponowne uruchomienie. Czy to oznacza że turbina jest już do wyrzucenia? Po pierwszej takiej sytuacji zadzwoniłem do mojego mechanika i powiedział że może zacięła się zmienna geometria i że ponowne uruchomienie silnika pomaga w takim przypadku. Ja łączyłem to jeszcze z jedną sprawą. Półtora roku temu miałem wycinany DPF w firmie "Kreator mocy" i magicy nawet samochodu nie wpuścili na hamownię pomimo że tak było umówione. Może być tak że z ECU jest coś nie tak? W zasadzie z programem. Sam czułem takie przycięcia przy przyspieszaniu w okolicach 2k obrotów i sam nie wiem z czym to wiązać. Przez pewien czas myślałem że to pomki, ale teraz zaczęły się te akcje z turbiną. Jakieś sugestie? Sam nie mam jak zrobić logów póki co. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...