
patysia152
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O patysia152

-
mam nadzieje jak na zlosc to nie mieli na stoku tych b4... musieli sciagac z niemiec... i mam nadzieje ze dojda w pn max we wt bo wymiana na wtorek umowiona... dam znac jak sie jezdzi po wymianie a jeszcze apropo swiatel w audiku... mamy problem z jednym panelem... czasami pokazuje ze zarowki nie dziala... (cofania, albo przeciwmgielna i normalna). a jak sie sprawdza z tylu to normalnie dziala... i ten panelik co sie zarowki w niego wklada wyglada jakby z korozja... moze to byc przyczyna? i czy da sie sam taki panelik blaszany wymienic? i czy to cos dla czy to moze byc cos z kabelkami?
-
aha w sumie tyl mamy wymieniony bo jedna sprezyna nam pekla. wtedy sie dowiedzielismy ze amor do wymiany. mam nadzieje ze mocno sie nie uszkodzila przez jadne 3 tyg na takim amorku... dziekuje bardzo za pomoc!
-
ok zdecydowalismy sie jednak na b4 do normalnego zawieszenia. standardowe. i rzy okazji chyba wymienimy wszystkie sprezyny, dla pewnosci ze wszystko jest ok. tylko musimy sprezyn poszukac jakis.
-
ogolnie to co wysylales stroni to tez mam takie angielskie i tam jest adres do jednego sklepu. co prawda jest troszke drozej niz w tych internetowych tuningowych (o 10%) ale troszke sie obawiam zamowic w takim sklepie gdzie tylko wysylaja.. i to nie wiem co przyjdzie czy napewno to... zobacze czy w ym sklepie co bilstein podaje maja swoj sklep czy tylko tez wysylka...
-
to te z wawieszeniem sportowym beda twardsze mam rozumiec niz te z zawieszeniem standardowym? tam mam szukac tak?
-
a jak kupie te co podales wczesniej to beda pasowac do mojego audika?
-
tylko teraz mam zagwostke czy b6 czy b4. czyli jakbym kupila b6 to za bardzo by sie nie roznilo tylko by inne czesci szybciej popadaly jednym slowem? czy samochod bylby troszke twardszy i czesci by az tak szybko sie nie zuzyly? bo ogolnie maz chcial troszke bardziej twardszy... tomasz dziekuje za linki!
-
tylko jeszcze sie zastanawiam czy tego tez nie bede mualal podac w ubezpieczalni... czy to juz by podeszlo pod modyfikacje samochodu... :sciana: a b7 to nawet nie widzialam...
-
Tomaszu gwint to nie szorowanie po asfalcie tylko zawieszenie które ustawiasz według własnych potrzeb. Lepiej się na tym jeździ niż na kombinacjach typu sportowa sprężyna+amortyzator seryjny. Przeczytaj cały wątek od początku ---------- Post dopisany at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany at 18:36 ---------- Jeśli masz 1BA to nie ma sensu wkładać amorków Bilstein B6 tylko wsadź B4 a dlaczego? cos nie tak bedzie? myslalam ze bedzie troszke twardszy? ---------- Post dopisany at 09:08 ---------- Poprzedni post napisany at 08:55 ---------- tomasz ale patrzylam w takim jednym sklepie internetowym to nie maja do naszego modelu. maja pelno innych ale nie ma do 8K2. no i czy na tych b4 nie bedzie sie (jak to maz mowi) 'bujal jak lodka'
-
bizon dzieki za podpowiedz... wlasnie sie dowiedzialam ile sie podniesie ubezpieczenie.. wiec rezygnuje z obnizenia... placic o 20% wiecej rocznie bo samochod obizony o 3 cm... masakra... jak wymienie tylko amorki na b6 i zostawie sprezyny te co mam to bedzie dobrze smigac?
-
o ile dobrze znalazlam to jest 1BA w drugiej lini tych takich kodow na samym koncu bylo ale to i przod i tyl sie wtedy obnizy o 30 mm? czy tylko tyl?
-
a czy one beda nizsze niz te oryginalne? bo szukalam jakie mam teraz i niemoge znalesc... ani w dowodzie rejestracji ani w ksiazce serwisowej... a w bagazniku zadnych blaszek nie mam no i czy one jest mniej wiecej tak samo twarde/miekkie jak te co teraz mam?
-
tak po dluzszym rozmysleniu chyba zdecydujemy sie na bilstein 12 pro kit. zwykle amory ze sprezynami
-
ok popatrze jeszcze tamten watek. jeszcze sie tez zastanawiam po prostu nad wymiana na zwykle amortyzatory o lepszej jakosci... bo wymienic na gwint i nie obnizac bo bedzie lipa wygladac to tez sie mija z celem... a jakie amortyzatory polecisz? czy sprezyny tez trzeba by bylo wymienic czy wtedy tylko 4 amory?
-
kola chce wymienic ale to za jakis czas... narazie chcete amortyzatory bo i tak musze... a jak wymienie na gwint to na wyzszym po prostu bede jezdzic. zeby nie wygladalo dziwnie. a sprzedac kola to tutaj to nie takie proste... i pewnie nie bedzie sie oplacalo... bo za same opony zaplacilismy sporo... wiec to by i nawet sie nie zwrocilo... ---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 22:51 ---------- a jeszcze co myslisz o firmie eibach springs?