Skocz do zawartości

jarko85

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jarko85

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawdzony cały układ podciśnienia i okazało się że wężyk od akumulatora podciśnienia był pęknięty. Wężyk wymieniony i moc odzyskana ale wrzucam jeszcze logi grupy 003 i 011 w celu weryfikacji czy to auto jeździ jak powinno. Dziękuję pozdrawiam.
  2. Sprawdziłem n75 w Bs 011 sztanga turbiny nie rusza się ale po podłączenie strzykawki do gruszki chodzi płynnie. Wychodzi ze zaworek do wymiany... Czytałem że można go podmienić z n18 i wtedy sprawdzić jeśli jest sprawny to sztanga powinna ruszyć, ale co w przypadku jak nie będzie chodzić?
  3. Zastanawia mnie czy może być jakoś podpięty na odwrót bo mechanik podobno ściągał zderzak i może coś tam grzebał
  4. No właśnie żadnej chmury nie ma a przynajmniej nie zauważyłem... chyba że jestem ślepy... Sprawdzę sztangę i dam znać. Patrzę Jeszcze na logi 011 Bs to tam jest ze n75 ON to jest 0 a off 99.6 i ciśnienia się nie zmieniają a powinno być na odwrót przynajmniej tak jest napisane w temacie diagnostyki. "zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość."
  5. Egr nie ruszany 2 lata temu czyszczony. Zrobię wieczorem logi i wrzucę, póki co dziękuję.
  6. Witam Pacjent to jak w temacie. Samochód stracił moc. Brak trybu awaryjnego, wkręca się na obroty ale bardzo powoli, sporo oleju w intercoolerze, według mnie trochę za duży poprzeczny luz na wirniku turbiny. proszę o analizę logów i pomoc dziękuje pozdrawiam. bledy.txt Statyczne-bloki pomiarowe Statyczne-Basic Settings Dynamiczne
  7. Rozumiem ale o innych numerach też będzie pasowała?
  8. Ale to sam rdzeń czy się mylę?
  9. Witam w moim Avf przyszedł czas na wymianę turbo bo puszcza dużo oleju do intercoolera. Zdecydowałem się na kupno używanej ale mam pytanie: Czy numery turbin mogą być obojętnie jakie byle do silnika 1.9 tdi 130km? Wiem że fabrycznie siedziała turbina o numerze 038 145 702 J. Na portalach są ale z innymi numerami. Na tej co była w aucie nie ma żadnego numeru pewnie coś było kombinowane. Proszę o pomoc. Dziękuję pozdrawiam
  10. jarko85

    Awaria licznika

    Ok to kupuję ten z linku i jak możesz podaj mi dane do wysyłki oraz koszt roboty. Wyślę po niedzieli.
  11. jarko85

    Awaria licznika

    A wysyłkowo dasz radę go zakodować i zrobić wszystko żebym go tylko włożył i działał?
  12. jarko85

    Awaria licznika

    To jeszcze poszukam z takim symbolem jak piszesz. Jak nie znajdę to kupuje ten z linku
  13. jarko85

    Awaria licznika

    A co z przebiegiem?
  14. jarko85

    Awaria licznika

    Czy taki będzie pasował. allegro.pl ALLEGRO.PL
  15. jarko85

    Awaria licznika

    Dziękuję jak znajdę wrzucę tu na konsultacje ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...