Skocz do zawartości

matekjebcawredny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matekjebcawredny

Osiągnięcia matekjebcawredny

0

Reputacja

  1. Z zawieszeniem nadal nie wiem co, bo zaspalem do stacji diagnostycznej:( W kazdym razie Audiczka zostala podpieta pod komputer i obejrzana z kazdej strony przez zaprzyjaznionego mechanika. Z komputera wyszly dwa bledy tzn. spadek napiecia na czujniku od ABS i blad bocznej poduszki (od strony kierowcy). Ponoc nie ma czym sie przejmowac, bo po skasowaniu sie nie pojawily. Slaby AKU i kopniecie w fotel kierowcy przez siedzacego z tylu wystarczy, aby wygenerowac te bledy. Dam znac odnosnie zawieszenia jak tylko uda mi sie znalezc chwile, zeby podjechac i obejrzec.
  2. Hmm mimo wszystko wydaje mi sie, ze masz tyl delikatnie wyzej niz u mnie. Masz moze takie zdjecie z boku, na rownym podlozu, gdzie widac tyl i przod?
  3. Dzieki! Na sobote jestem umowiony na sprawdzenie samochodu. Mam nadzieje, ze w zwiazku z tym nie pojawi sie wiecej watkow
  4. Dobra. Jest 1BE i OYJ OJG. I co to znaczy?
  5. oznaczenie zawieszenia jakie wyjechało z fabryki sprawdzisz np: w książce serwisowej. Na drugiej stronie masz wlepkę z kodami. Odczytaj tam co masz czy 1BV czy 1BE. Wg mnie na 17` stoi podobnie ja mój, a ja mam 1BV. Wielkie dzieki! Znalazlem wlepke i o ile dobrze to odczytuje to w drugim rzedzie mam 1KD J1D 1LB <nic> <nic> 1BE Zawieszenie S-line? Twoje jest o 1BV, czyli nieco nizsze i twardsze? Rozumiem, ze to niewiele zmienia poza tym, ze mam szukac ktoregos z kolorow w SiA.pdf pod 1BE? Czy jest mozliwosc sprawdzenia kategorii wagowej na wlepce? Rozumiem, ze z przodu i z tylu powinna byc taka sama (zakladajac, ze nikt nic nie kombinowal)?
  6. No to troche sie uspokoilem. Moze uda mi sie w ten weekend sprawdzic stan i rodzaj zawieszenia. O ile sie orientuje pakiet s-line to srodek i zewnatrz. Samochod posiada wszystkie elementy (poza skorzanymi fotelami) i takie pierdoly jak np. przyciemniane szyby, chrom (czy to byla tez czesc pakietu?), sciemniane lusterko i zlacze na ipoda. Przy tym i przy tym jak siedzi zdziwilbym sie mocno gdyby zawieszenie nie bylo s-line, ale tak jak pisalem - wkrotce sie okaze o co chodzi (pomijam, ze gosc ktory go sprowadzil przekazal taka informacje, bo z tym to roznie ). Tak czy inaczej nie zalezy mi na tym. Jesli okaze sie, ze jest to nie s-line i nie jest zuzyte to nie mam zamiaru nic zmieniac. Dobrze sie prowadzi i jest wygodnie. Do tego ogrzewanie w fotelach i moje plecy wreszcie moge odpoczac W domu jest jeszcze jeden samochod, ktory ma wyjatkowo twarde zawieszenie - moje plecy twierdza, ze jeden wystarczy
  7. Hmm... czegos tu nie rozumiem. Samochod wyjezdza z fabryki i ma trzy rodzaje zawieszenia comfort, s-line badz sport (nadal nie wiem, czy uzywam poprawnej nazwy, ale ok). Czy przy kazdym z tych zawieszen nie jest tak, ze d*pa jest nieco wyzej? Czy klient moze wybrac sobie inna kategorie wagowa jako opcje? Ja wiem, ze dopoki nie sprawdze to nie bede wiedzial, ale draze bo temat mnie interesuje
  8. Ale ja powaznie sie zasmialem i podziekowalem To forum korzysta z innego engine niz, to do ktorego bylem przyzwyczajony. Zobaczylem pod wytluszczonym napisem przestrzen i spodziewalem sie tam linka/pliku, a faktycznie sam wytluszczony tekst byl linkiem. Jak tylko sprawdze sprezyny dam znac (bo nie da sie tego zrobic na parkingu bez podnoszenia samochodu, right?).[br]Dopisany: 27 Styczeń 2011, 16:05_________________________________________________ Z drugiej strony zastanawia mnie czemu w tym drugim egzemplarzu tyl byl wyzej niz przod chociaz mierzylem do nadkola?
  9. Jest link. Naciśnij na pogrubiony tekst Bardzo zabawne Dzieki!
  10. Przepraszam. Jestem tu nowy. Czy masz na mysli topic o sprezynach z pdfem, w ktorym nie ma pdfa? Czy moglbys mi podac link, prosze?
  11. No wlasnie mialem takie wrazenie, ale nie bralem tego pod uwage. Wjade na podnosnik i sprawdze. Czy ktos moglby mi powiedziec jakich kolorow mam sie spodziewac przy tym aucie i co one oznaczaja? Z tego co zrozumialem powinien byc jeden z dwoch rodzajow - s-line (jest caly pakiet, wiec zdziwilbym sie gdyby bylo inaczej), albo o 10 mm nizszy (biorac pod uwage, ze auto dosc mocno siedzi napewnie nie jest to comfort... chyba, ze mocno zuzyty).
  12. Sprawdze jak tylko bede mial okazje. Jesli stoi normalnie... to skad ta roznica - "Moj: Przod: 66.8 cm Tyl: 63.6 cm"? Czy tyl nie powinien byc conajmniej na rowni z przodem?
  13. Masz na mysli, ze z przodu sa inne (za wysokie)? Czy faktycznie tyl siedzi za nisko i tam jest problem? Gdzie moge sprawdzic jakie mam zawieszenie (1BE, 1BV)? Jakiego koloru sa sprezyny?
  14. Nie mam profi fotek, wiec poki co te beda musialy wystarczyc :/ I jeszcze jedno na letnich oponach (235/45/R17)
  15. Witam, Jestem nowy na forum, wiec z gory przepraszam gdybym popelnil jakies faux pas Zanim pisalem przeszukalem temat i nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Od niedawna jestem wlascicielem A4 B7 Avant 1.9 TDI 116KM (gdzie moge to sprawdzic... mam wrazenie, ze w prefixie watku podaje zle oznaczenie, bo BLB to chyba 2.0 TDI?) w S-Line. Samochod to rocznik 2006 (model 2007). Od zakupu sprawuje sie bardzo dobrze. Mam tylko problem z wysokoscia zawieszenia. Obstawiam sprezyny albo uszkodzony zawias (z naciskiem na to pierwsze - samochod dobrze sie prowadzi). Samochod delikatnie siedzi tylem bardziej niz przodem. Mialem dzisiaj szczescie bo obok zaparkowal inny B7 i korzystajac z okazji zrobilem maly pomiar. Wyglada to tak: Mierzone od chodnika do nadkola: Moj: Przod: 66.8 cm Tyl: 63.6 cm Sasiad: Przod: 65 Tyl: 67.5 Tylko teraz tak. Oba samochod staly identycznie na tym samym podlozu. Moj ma opony 205/55R16, a sasiad 225/45/17. Moj to S-line, a sasiad wyglada na nie S-line, ale byl obnizany. Jakies porownanie jest i moja obserwacja jest taka, ze tyl powinien byc ok. 5 cm wyzej. Mam racje, czy sie myle? Czy cos tu jest nie tak? Z gory dzieki za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...