-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O futurak

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Kościerzyna
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Proszę o pomoc bo jestem zielony Co to za element i dlaczego może cieknąć z niego olej i z wlewu oleju ? Dzięki
-
Skoro tak mówisz to będę musiał podjechać do niego i zapytać co dokładnie zrobił
-
Nie wiem czy założył nową czy tylko wyczyścił i wyregulował starą ale raczej to 2
-
Mechanik stwierdził, że gruszka od turbo przycinała się delikatnie niby to zrobił ze powinno być ok auto jedzie zdecydowanie lepiej niż wcześniej ale dla pewności, że wszystko już jest ok wstawiłem te logi Czy dziurka wielkości 3mm w icku może powodować późne wstawanie turbo ? jak mówisz że wstaje przy 2200
-
Goldi te logi się nadpisały np log 011 ten co robiłem wczoraj jest dopiero na samym dole z innych grup jest podobnie logi robiłem z synem czasami mu się za szybko wcisnęło start dlatego niektóre są jakie są... a pedał w podłodze jest na max wciśnięty specjalnie zwracałem na to uwagę po sugestii Damiana
-
Poszedłem na łatwizne przyznaje... Dzisiaj zrobie osobne logi A pedał miałem w podłodze, gdzie to pokazuje że nie wciśniety do końca? Edit. Zrobiłem nowe logi, proszę o analizę, żadnych błędów nie pokazało 003 - http://vaglog.pl/log_252748.html 004 - http://vaglog.pl/log_252749.html 008 - http://vaglog.pl/log_252750.html 010 - http://vaglog.pl/log_252751.html 011 - http://vaglog.pl/log_252752.html Edit. Nikt nic nie widzi w tych logach?
-
futurak obserwuje zawartość Audi A4 B5
-
Trochę odkopię temat z przed roku przez ten czas jeździłem "wesoło" łapiąc notlaufy coraz to częściej, wczoraj dałem auto do mechanika i ku mojemu zaskoczeniu jest lepiej Wrzucam logi z grupy 03,08,11 ktoś może coś więcej z tego wyczyta http://vaglog.pl/log_252583.html
-
Otwierałem ecu i czujnik chyba jest ok wygląda na nie ruszany org A z tego wężyka od ecu kilka ładnych kropel oleju wyleciało...
-
Turbo jest ok egr zaślepiony zmieniany n75 na inny sprawny i ciągle najpierw przeladuje spadek mocy i ciągnie dalej A bym zapomniał dodać ze wyskakuje błąd czujnika ciśnienia do map 00519 Gdzie u mnie znajduje się ten czujnik ?
-
A może być tak że sztanga gruszki od turbo pracuje w pełnym zakresie a i tak turbo sie przycina ? Mam wyciek z icka może to być związane z tematem ? Wydaje mi się że spalanie lekko wzrosło
-
no wlaśnie też sie teraz zdziwiłem że te cisnienia sie różnią... ale podpiąłem dobrze tego się raczej nie da zabardzo podłaczyć innaczej teraz podniosłem maske patrze a ja nie podłączyłem wtyczki do mapsensora ok ide robic jeszcze raz ten log ok nowy log http://vaglog.pl/log_209749.html-011
-
Zrobiłem nowy log na podmienionych zaworch http://vaglog.pl/log_209746.html- 011 pojawiły się 2 błędy z g71 i g72
-
sluchaj podmienilem te zawory ze soba przejechalem sie kontrolnie przy ok 3tys obr lapie jakas dziure chwilowa i ciagnie dalej... nie mam dzisiaj juz z kim zrobic tych logow... postaram sie jutro wrzucic to normalne ze na podmienionych zaworach lapie takiego mulka na obrotach ?
-
no wyszlo troche oleju z niego czyli na co teraz to wyglada ? jak zdejmuje i zakladam ten wezyk od gruszki sztanga rusza sie prawidlowo ok 2 cm ladnie sie rusza nie przycina sprobuje pozamieniac te zawory n75 z n18 i dam znac jak to wyszlo
-
słuchaj odpiąłem ten czujnik od mapsensora i jest troche zaolejony mam lekką misje żeby wyjąć ecu to jest ten wężyk który z tyłu wchodzi do ecu ? moge sciagnac ta obejme metalowa ktora jest na tym wezyku przy ecu ?