Skocz do zawartości

zchrobot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zchrobot

Osiągnięcia zchrobot

0

Reputacja

  1. zmieniona na seryjną ps czy skrócenie sztangi nie spowoduje zwiększenia ładowania sprężarki w górnym zakresie ? skrócenie polega na wkręcaniu bączka w górę ?
  2. Spanky co oznacza że nie jest ładnie ? powinna być dużo większa wartość ? chip jest zrobiony przez profesjonalną osobę, ale była zmieniana sprężarka czy trzeba jeszcze skrócić sztangę ? a tutaj są logi dla porównania zaraz po chiptuningu z 2011 roku VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  3. hmm słabo wstaje ? pompuje ładnie już od 1700 obrotów do samego końca ? Generalnie wszystko śmiga jak należy nie ma żadnych przeładowań, auto zbiera się ładnie, turbina jest nowa, wszystkie wężyki podciśnienia też. Interesuje mnie dokładnie co oznacza Duty Cycle ---------- Post dopisany 04-07-2013 at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2013 at 00:17 ---------- nikt nic więcej się nie wypowie na temat co oznacza Duty Cycle ?
  4. czy ktoś może ocenić logi po chiptuningu kilka lat temu, najbardziej interesuje mnie ostatnia kolumna Duty Cycle czy wartość tylko 50% nie jest za mała i od czego wogóle zależy itp VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  5. zchrobot

    [INNE] A6 C5 1.9 110 AFN

    a dokladnie w jakiej okolicy ? seria tez daje rade na nizszym biegu auto nie jest znow takie ciezkie 1490kg są cieższe diesle bez turbiny z podobym silnikiem
  6. zchrobot

    [INNE] A6 C5 1.9 110 AFN

    po czym stwierdzasz że mod jest bardzo dobry ?
  7. zchrobot

    [INNE] A6 C5 1.9 110 AFN

    Oczywiście że po logach nie można stwierdzić jednoznacznie na ile autko jest zmodzone to logiczne, zresztą przy tych samych zmianach jedno może mieć 130 a drugie 140. Ale wracając do meritum panowie jak wygląda ta modyfikacja od strony technicznej ?
  8. zchrobot

    [INNE] A6 C5 1.9 110 AFN

    witam zainteresowanych (odpowiadających wcześniej) problem znikł samoczynnie po mocniejszej jeździe najprawdopodobniej lekko się zapiekła turbina. Tylko pytanie czemu się to stało w aucie po chipie, a w autach kolegów z tym samym silnikiem oraz turbina, większymi przebiegami i starszymi nie ma tego typu dolegliwości ? Czyżby tuner przesadził z dawką paliwa ? proszę o zerknięcie na logi osoby postronne Bo coś nie chce mi się wierzyć że to akurat taki live, i nikt wcześniej tego nie stwierdził z kolegów tylko osoba która robiła program. Czyżby w innych autach po MODYFIKACJACH też zbyt często pojawiała się taka dolegliwość stąd trafna diagnoza ? cytując Rogalotti: "albo będziesz jezdził mocno albo bedziesz czyscił co X km kierownice spalin": to stwierdzenie jest lekko śmieszne dla mnie Auto przez jedenascie lat nie mialo czyszczonej turbiny dolotu itp rzeczy i się sprawowało wzorowo bez dynamicznej niepotrzebnie jazdy, a teraz nagle po modzie mam jeździć ciągle dynamiczniej ? czyli jasno z tego wynika, że ten program jest wykonany NIEPOPRAWNIE skoro zmusza mnie do dynamicznej jazdy lub kosztownych napraw !! pozdr
  9. zchrobot

    [INNE] A6 C5 1.9 110 AFN

    Panowie dzisiaj odcinka na 3 biegu dopiero przy 4000 ? czy winny może być któryś z zaworków N18 lub N75 ? co dalej robić aby uzyskać jakieś spostrzeżenia które wyeliminują mi ten problem ? witek nie odpisuje mi na @
  10. zchrobot

    [INNE] A6 C5 1.9 110 AFN

    a czy jak jest błąd przepływomierza to nie jest on zapisywany osobno pod osobnym kodem błędu ? z logow chyba nie wynika, że coś z przepływką jest nie tak ? a z logów nie widać czy kierownice turbiny nie są lekko już zapieczone ?
  11. zchrobot

    [INNE] A6 C5 1.9 110 AFN

    przeplywka jest nowa oryginal BOSCH ma rok wiec wątpie ze to cos pomoze kolego koledzy na forum Audi A6 wypowiadaja sie dosyc pozytywnie odnosnie tego srodka rozumiem, że nikt nic więcej na podstawie logów nie może stwierdzić co jest przyczyną ?
  12. zchrobot

    [INNE] A6 C5 1.9 110 AFN

    co do chipa to robil go Rogal na mineralnej w warszawie wiec mysle, że zna sie na rzeczy 1. EGR przeczyszony tydzien temu oraz dolot 2. filterek wymieniony niedawno 2 miesiace temu spalania nie mam wysokiego przy normalnej jezdzie do 120 5.5l/100km ps sytuacja wyglada tak dzisiaj w trasie blad przeladowania po 20 min jazdy. Po zgaszeniu i deptaniu przez nastepne 120km nic sie nie dzialo od czasu do czasu kiedy sie dalo było do 4500 na 3 i 4 biegu [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 09:44_________________________________________________panowie a co powiedzie na ten preparat ? http://wynns.pl/top/view_product.php?product=664 czy ktoś już z niego korzystał jeśli tak to jakie efekty?
  13. zchrobot

    [INNE] A6 C5 1.9 110 AFN

    panowie a jakieś konkrety z logow widac ? co moze byc tego przyczyna zawor N75 N18 ? turbinka ? auto przynajmniej raz na tydzien jest butowane kilka krotnie przejezdza wtedy odcinek 150km w tygodniu raczej spokojna jazda w miescie 100km tak moje autko ma wszystko seryjne łącznie z katalizatorem
  14. zchrobot

    [INNE] A6 C5 1.9 110 AFN

    dokladnie jest tak jak piszesz ale problem przeladowania czasami sie zdarza czym jest to spowodowane ?
  15. zchrobot

    [INNE] A6 C5 1.9 110 AFN

    Proszę o ocenę logów oraz ogólne uwagi ich wykonania (pierwszy raz): czy na ich podstawie jest możliwe wskazanie wadliwego elementu: dodam że wyczyściłem EGR oraz dolot N75 oraz N18 sprawdzone pod kątem elektrycznym tzn pracują, ale czy zawsze dobrze? w logach dynamicznych grupa 000 jest wykonana 3 razy podczas dwóch pierwszych wystąpił opisany błąd później usunąłem błąd i resztę logów wykonałem już bez błędu silnika bład silnika wystepuje raz na tydzień i wygląda tak (błąd związany z doładowaniem): Address 01: Engine Controller: 038 906 018 FH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2151 Coding: 00002 Shop #: WSC 02325 1 Fault Found: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent logi statyczne: Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35767.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35768.html Grupy: 011,014,018 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35769.html basic settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35770.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35771.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35772.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35773.html dynamiczne logi: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35781.html Grupy: 000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35782.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35783.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35784.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35785.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35786.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35787.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...