
Treys
Pasjonat-
Postów
182 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O Treys

Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Małopolska
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
studzinsky_ obserwuje zawartość Treys
-
Daj znać bo ja też mam zamiar wymienić ten przedni ale dopiero na urlopie więc za jakieś 2-3 tygodnie i wtedy sprawdzę czy to było rzeczywiście to czy trzeba szukać dalej innej przyczyny.
-
Witam Posiadam A4 B8 143km 2.0 tdi CAGA. Samochód nie robi więcej jak 3k km rocznie, nie pamiętam czy zawsze tak było, ale zdaje mi się że temperatura trzymała 90c jeszcze w poprzednim sezonie. Swego czasu zauważyłem, że nie działa mi klimatyzacja zaczęło syczeć ok ( temat znam normalnie nie można nabić jak pusto jest bo może jest nieszczelność przepisy blablabla itp. ) nie wiem czy ma to coś z tym wspólnego, ale ok nabita klima i śmiga super. Zauważyłem, że na postoju temperatura jest oczywiście 90c, w trasie niestety spada już nawet do 80-75, czasami się podniesie do 90 ale później znów w dół. Wymieniłem tylni termostat ( takie były sugestie ), ale niestety dzisiaj dalej to samo spada dalej, dodatkowo sprawdzone odczytem na wykresie i spada do 80c. Ogrzewanie w samochodzie działa bardzo dobrze. Teraz mam problem bo nie wiem, gdzie szukać przyczyny czy wymieniać 2 termostat ten z przodu czy ten typ tak ma ? bo już nawet z takimi opiniami się spotkałem ( OBD żadnych błędów nie wywala )
-
U mnie komfort jazdy reguluje się na zawieszeniu im niżej tym bardziej miękko im wyżej tym czuć wszystko
-
Generalnie nie ma problemu kupić nowe wahacze jednak przy air ride gumowe, które są nie wytrzymują opuszczania i podnoszenia samochodu więc się rozrywają i pewnie z kolejnymi było by to samo, dlatego myślę o polituranie bo tak też mi kilka osób poleciło, ale chciałbym się polecić i poznać opinie czy ktoś może tutaj zmieniał u siebie
-
Witajcie ! Temat podobno w miarę znany z tulejami, ostatnio zaczęło mi coś skrzypieć w zawieszeniu, szybkie sprawdzenie i okazało się tuleje gumowe widoczne na zdjęciach poniżej. Samochód ogólnie nie jeździ tylko sezonowo na zloty ( temu się zapewne psuje ) oczywiście zamontowany mam Air. Gumy wyglądają jak wyglądają i zastanawiam się czy nie zmienić komplet przód + tył na poliuretan - auto oczywiście tylko zlotowo więc rocznie około 3k-4k km nie więcej. Czy ktoś ma u siebie poli i mógłby powiedzieć jak się sprawuje ? Czy jest sens w to iść czy może jest jakiś lepszy sposób na wahacze ;) ?
-
Zaciski 6 tłokowe przód , 4 tłokowe tył jak to ugryźć Porshe Cayenne ZR18
Treys odpowiedział(a) na Treys temat w Audi A4 B8
adaptery zostały wykonane na zamówienie indywidualnie firma, która się tym zajmowała mi zrobiła - przód prawie 360mm a tył 345mm tarcze z merca amg -
Zaciski 6 tłokowe przód , 4 tłokowe tył jak to ugryźć Porshe Cayenne ZR18
Treys odpowiedział(a) na Treys temat w Audi A4 B8
Nie miałem styczności z hamulcami od S4/S6 to się nie będę wypowiadał, na moje potrzeby ZR18 sprawują się idealnie raz że nie jeżdżę tym samochodem dużo dodatkowo nie szybko tak, że wizualnie i mechanicznie jest dla mnie baja i mi to w zupełności wystarcza jak na moje potrzeby. -
Zaciski 6 tłokowe przód , 4 tłokowe tył jak to ugryźć Porshe Cayenne ZR18
Treys odpowiedział(a) na Treys temat w Audi A4 B8
Dlaczego tak uważasz rozwiń ? Mam porównanie względem serii a tego co mam teraz, nie rozumiem tego "Atakowania" tym, że ktoś zrobić coś inaczej niż P&P. Było z tym roboty jednak wszystko jest zrobione z głową jak należy i wszystko działa tak jak powinno oraz całość komponuje się idealnie z samochodem a co najważniejsze działa. Chętnie wysłucham opinii czemu uważasz, że sam siebie oszukuje ? -
Zaciski 6 tłokowe przód , 4 tłokowe tył jak to ugryźć Porshe Cayenne ZR18
Treys odpowiedział(a) na Treys temat w Audi A4 B8
Mały update hamulce działają tak jak powinny i jest o niebo lepiej niż na serii. Tym co mówili, że nie warto się pchać w hamulce z Porshe nie mieli racji -
Dziękuje znalazłem odpowiedniki tzn maja 530N ale myślę że będą pasować
-
Witam, chce wymienić jeden siłownik w klapie ponieważ skorodował i wystrzelił plastik i razi mnie trochę to w oczy. Klapa jest zwykła nie automatyczna , avant z 2011 roku Znalazłem kilka na alledrogo jednak nie jestem w stanie doszukać się informacji jaki ma fabryczny parametry ponieważ są dwa rodzaje: Numer FA Krosno: 24964 Odmiany: klapa bagażnika - kombi Średnica tłoczyska: 8 mm Średnica cylindra: 18,5 mm L max: 502 mm Skok: 205 mm Siła F1: 530 N Numer oryginalny: 8K9827552 PRODUCENT: GT PARTS CROSS: 8K9827552 23665 GS0663 SIŁA: 450 N SUW: 193 mm DŁUGOŚĆ: 500 mm SG0210 Czy jest to jakaś różnica ? Jaki ma oryginalny Siłę oraz jeśli już jakiś zamiennik co jest polecane ?
-
Mam coś ciekawego dla ciebie jeśli nie jest za późno jeszcze : )
-
Zaciski 6 tłokowe przód , 4 tłokowe tył jak to ugryźć Porshe Cayenne ZR18
Treys odpowiedział(a) na Treys temat w Audi A4 B8
. -
Zaciski 6 tłokowe przód , 4 tłokowe tył jak to ugryźć Porshe Cayenne ZR18
Treys odpowiedział(a) na Treys temat w Audi A4 B8
Dzięki ale robota z tym co nie miara było, teraz jeszcze spasy odpowiednie zrobić aby samochód ładnie leżał na ziemi -
Zaciski 6 tłokowe przód , 4 tłokowe tył jak to ugryźć Porshe Cayenne ZR18
Treys odpowiedział(a) na Treys temat w Audi A4 B8
No więc hamulce skończone całość działa tak jak ma działać Pięknie samochód wygląda oraz hamuje teraz robimy tylko lepsze spasy do lepszego fitmentu opłacało się czekać