Skocz do zawartości

mariusz2908

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mariusz2908

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mariusz2908

0

Reputacja

  1. A na dodatek teraz taki komunikat. Ostatnio same cyrki pokazywało komunikat uszkodzenia czujnika poziomu oleju, teraz to plus jeszcze wykrzyknik czerwony.
  2. Dziś rano chcąc odpalić auto na początku jak przekrecalem kontrolka migala od immobilisera, później odpaliłem to zegar zgasł, przekręcajac to jakby chciało się zaswiecic ale dechlo, po kilku razach niby jest ok ale jak gasze auto to piszczy, i na FIS pokazuje mi menu wejście. No i nie wiem co z tym zrobić
  3. aha spoko, bo nie mogę nigdzie znaleźć ale to żadnego bezpiecznika nie potrzebuje ?
  4. Witam kupiłem drugi zbiornik już z czujnikiem i mam pytanie jak podłączyć, i gdzie wpiąć te kabelki ?
  5. No ale wyeliminuje tym że włożę własną pompę itp ? i myślisz że po x czasie nie pojawi się ten problem falowania ? Ja właśnie czytałem że najlepszy to BAU i BCZ wszystko po 2004. Trochę boję się tego BDG bo średnio chciałbym żeby mi falowało
  6. a Jak bym wziął sam słupek BDG to czy pasował by mój osprzęt z BFC ?
  7. tylko czytałem że BDG nie są tez tak fajne na wolnych obrotach faluje, układ zasilania elektra siedzi. Najlepszy jest BCZ ale taki dostać to ciężko.
  8. I jak brać słupek na co zwrócić uwage?
  9. Witam tak jak w tytule. Padła mi moja audi z winy uzdolnionego mechanika. Robiąc przy pompie wtryskowej, dotykał koła mimośrutowego, ustawił do góry ,,nogami" efekt taki że przejechał 150 km pasek zleciał no i nie ma sprężania. Gość wypiął 4 litery bo twierdził że to wałki rozrządu... a ten mimośrut zrobił sobie nowy tor... ale do rzeczy mam silnik BFC rok 2002 szukam słupka lub kompletny silnik? Jakieś rady? Co bylo by lepsze tańsze? Mechanik mówi żeby brać słupek goły. Co o tym wszystkim myślicie?
  10. Niestety po tamtej wizycie u tego mechanika samochód tzn silnik jest w opłakanym stanie więcej rozpisałem się w drugim temacie. Mechanik oczywiście pełen wyjeb...e zwalalnie winny na walki które inny mechanik sprawdził przez wlew i mówił że są wporzaku.
  11. Powiem tak kurs kolizjyjny zaliczony... Tłoki się niestety spotkały mechanik w d*pie ma to. Twierdzi że on tam nie lazl. Ze to musiał pasek napotkać wielki opór i temu jest to w takiej pozycji. Tylko jak on wytłumaczy że te koło wytarlo tam ramię. Bo jak by faktycznie tak było to raczej już za pierwszym razem by pasek zleciał dwa napewno by się zerwał trzy tak by nie wytarlo myślę. Ogólnie ciężka sprawa tak jak wspomniałem owy Kowal aut ma gdzieś to że auto nie działa. Twierdzi że to walki rozrządu bo niby sprawdzał sobie bo i taki klops
  12. Nie. Miał wymienić pompę wtryskowa tylko. Po wymianie pompy przejechałem 150 km i auto padlo. Okazało się właśnie jak zdjął osłonę od rozrządu że właśnie tak to stoi. Pasek o 3 zęby zleciał. Do tego miał wtedy nic nie lezc. Kiedyś z 1.5 roku temu on mi robił rozrząd jeździłem przez ten czas do wymiany pompy wymiana pompy u niego i odrazu jakiś był dziwny dźwięk z silnika.
  13. Wiem dramat niesamowity. Efekt znany samochód nie pali i nie ma ciśnienia. A miał tylko mieć wymieniona pompę wtryskowa i dlatego pytam. Bo rozrząd robiłem u tego samego gościa z 1.5 roku temu. I nawet jak źle założył ta część to czy to nie stało by się szybciej jak uważacie.
  14. Witam tak jak w temacie mam problem z swoim audi mechanik były twierdzi że skutek awarii to jest ze pasek napotkal opór pewnie walki i się tak o 180 stopni przesunelo proszę o rady https://zapodaj.net/72995f518afa1.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...