
sumek
Pasjonat-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O sumek

Informacje
-
Imię
Zenek
-
Miasto
Local
Auto
-
Model
S4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
aha, myślałem że nie trzeba robić do odcinki. Dobra a pytanie, na zimnym po odpaleniu i dodaniu trochę gazu jest mega szarpanie, dopiero jak przejadę trochę jest ok, mam jeszcze jedną nie ori, tam tak nie było ale były jakieś szarpania przy około 2 tys/obr czasami
-
Witam, kupiłem używaną przepływkę ori, ale mam pewne obawy wobec niej, proszę o analizę logów Grupy: 007,002,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
yhym, to pozostaje mi zrobić jeszcze raz logi abyście przepatrzyli je, mała kosmetyka i dbanie o silnik , bo zapewne nie jest już pierwszej klasy w końcu wiek robi swoje ---------- Post dopisany 18-09-2013 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 26-08-2013 at 23:05 ---------- Panowie proszę o analizę. Log (0 - 002,007,025)
-
też tak myślałem ze to syf, a powiedzcie mi jak ew. zwiększyć moment obrotowy ?, bo mam dla porównania vw touran 1,9 z '04 i kurde jak tam się depnie w pedał to czuć tą moc, a w moim a4 lipa....
-
no właśnie się wahałem, czy używkę czy chińczyka bo za nowa 500 pln płacić to huhu. ---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ---------- tak sobie przeglądam allegro powiedzcie mi czy te chipboxy coś dają ? np. ten Chip Tuning Box +25KM Audi A4 1.8T 150KM Benzyna (3447175675) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. czy to kolejna bajka o 7 krasnoludkach ?
-
coś takiego wpakowałem PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA VW PASSAT 0280217112 NOWY (3429335983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
-
pb Jak dla mnie to na pewno jest cos nie tak, auto jest seryjne czy coś było zmieniane w silniku? dziwnie krótkie są czasy wtrysku przy bucie, przepływka troche dziwnie wskazuje na wolnych obrotach, zrób tak skasuj błędy przed robieniem loga i zrób jeszcze raz 002 007 i w drugiej turze 002 025 tylko do odcinki. Auto seryjne, mi nic bynajmniej nie wiadomo o jakich kol wiek zmianach od poprzedniego właściciela... przepływka była wymieniana z 2 mc temu (nowa ale nie ori) bo poprzednia uległa zniszczeniu przez moją głupotę, ale to długa historia hehe. W takim bądź razie wykonam jeszcze raz logi na 3 od 1000 obr/min do odcinki z gazem w podłodze.
-
No fajnie kolego, ale temat dotyczy innego silnika i innej mieszanki... dlatego lepiej założyć nowy post bo się wymieszają dwa różne tematy.
-
Dobra dziś, pojadę na drogę w której będę mógł się lepiej rozbujać, zrobię na logi na 3 biegu od 1000/obr do odcinki. ---------- Post dopisany at 08:02 ---------- Poprzedni post napisany at 07:49 ---------- hmm, błędy od sondy wyskakują w vagu ale jak jeżdżę na gazie, na pb, nie ma błędów. skoro umiera to pewnie się przyczynia do mocy bo źle dawkuje pb ?
-
ty piszesz że od 1000 obr/min, inni że od 1500, więc w końcu jak to jest ?
-
o jaaaa aż tak fatalnie ? to chyba będę musiał sobie znaleźć lepsza drogę...
-
ok dzięki za info ---------- Post dopisany 24-08-2013 at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany 17-08-2013 at 14:05 ---------- OK panowie, wymieniłem wężyki od turbo do N75 i od N75 do WG, wymieniłem również N75 bo poprzedni miał ułamany króciec zwrotny do tipa, była tam też dziura i resztki N75, teraz jest tam wszystko załatane, zrobiłem nowe logi starałem się robić logi na 3 i od 1500 obr no i do oporu jak droga pozwoliła oto nowe logi: Grupy: 002,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,007,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nadal coś słabo się zbiera autko
-
Żeby była jasność tak jak na zamieszczonym obrazku, nr 4 wychodzi od przepływomierza który jest w tej czarnej skrzynce gdzie jest filtr powietrza - czy ta odma to nr 10 ?, a i zauważyłem że od nr 13 mam ułamany jeden króciec zapewne ten co wchodzi w nr4, bo nie ma połączenia między nimi jak na zdjęciu. ---------- Post dopisany 16-08-2013 at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany 13-08-2013 at 17:46 ---------- Patrzyłem na szczelność wężyków i czy w ogóle wastegate się rusza, póki co jest przy tym elemencie ok widać jak pracuje sztanga i słychać takie pykanie jak by się klapka otwierała/zamykała ?, tak jak pisałem wyżej mój N75 jest uszkodzony, może mi się uda go zregenerować jak nie to kupię nowy, ale mam pytanie przy ilu barach powinien przepuszczać powietrze z tego króćca co wchodzi do (tupu ?) gruba rura od przepływki. Mam jeszcze może głupie pytanie, skąd się bierze ta kompresja w środku która pomaga sterować wastegate skoro jest to i tak połączone wszystko do tipa, a tip przecież ma mega dziurę do przepływomierza który znajduje się w tym pudle gdzie wlatuje powietrze i jest filtr powietrza ??? . Wybaczcie ale lubię co nie co wiedzieć o tym przy czym grzebie.