francis
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O francis
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia francis
0
Reputacja
-
Witam ponownie, auto naprawione, problemem okazał sie brak kompetencji mechaników:) okazalo sie że były zagiete wezyki, i zapieczone kierownice, pozdrawiam i dziekuje za sugestie
-
witam ponownie przy aucie nic nie było ostatnio robione, mam pytanie: czy zawór zwrotny oznaczony na schemacie nr 23 jest potrzebny? (u mnie jest wymontowany-jest sprawny, przepuszcza powietrze w jedna strone) i jak powinien byc zamontowany (w którą strone czarnym a w ktora bialym koncem)? http://figurel.w.interia.pl/podcisnienieAFN.jpg
-
a czy może być tak że środek kata jest oberwany i to moze byc przyczyna przeladowania? (słyszalem takie opinie)[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 16:50_________________________________________________mam jeszcze jedno pytanie: mechanik wykrecal przy turbinie ogranicznik ruchu sztangi, czy mogl tym zabiegiem uszkodzic turbine?
-
jak bede miał chwile to zrobie tak jak piszesz, mam jeszcze jedno pytanie czy zapchany katalizator może mieć wpływ na przeładowywanie (mechanik chce go wycinać)?
-
turbina była podmieniana i było to samo (teraz jest na tej podmienionej), jak sztanga jest podciągnieta do góry to wtedy ładuje czy odcina doładowanie? (to mój pierwszy diesel i dopiero sie ucze) dziś na 4 biegu przy 3000 odcięło
-
w jakim zakresie powinna poruszac sie ta sztanga przy bs011?[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 20:16_________________________________________________już znalazłem odpowiedz na powyższe pytanie: Czym może byc spowodowany niewłaściwy ruch sztangi oprucz jej niewłaściwej długości?
-
logi BS 000 Log (0 - 000) 003 Log (0 - 003) 004 Log (0 - 004) 011 Log (0 - 011) Przy logu 011 obserwowałem ruch sztangi wychylała sie o jakieś 0,5cm (dodam że mechanik regulował sztange)
-
operacje, które wyżej wymieniłem nie przyniosły żadnej poprawy, a logi które wrzuciłem przedstawiają aktualny stan auta
-
napisze co było robione: -czujnik ciśnienia doładowania -przekladany komputer -turbina zamieniana -podmieniany N75 -podmieniony przepływomierz -spr. szczelność przewodów -wymieniony termostat i filtr powietrza -podmieniona gruszka
-
wpada mi w tryb awaryjny przy ok 3700 i nie jestem w stanie do 4200 doviagnac turbina była zamieniana i bylo to samo
-
turbina była czyszczona
-
Witam, mam problem z przeładowującą turbiną. Logi dynamiczne robione do momentu w którym auto wpada w tryb awaryjny (przed każdym logiem auto uruchamiane na nowo). Każdy log robiony osobno. Odczytany błąd: 17958 - charge Pressure:control Deviation P1550 - 35-10 --- Intermitten Statyczne: 001 Log (0 - 001) 003 Log (0 - 003) 004 Log (0 - 004) 007 Log (0 - 007) 013 Log (0 - 013) 023 Log (0 - 023) Basic settings nie zrobilem bo wyskakiwal bład (musze pobrac pelna wersje vag) Dynamiczne: 001 Log (0 - 001) 003 Log (0 - 003) 004 Log (0 - 004) 008 Log (0 - 008) 010 Log (0 - 010) 011 Log (0 - 011) Logi robilem po raz pierwszy wiec moga byc jakieś niedoskonałości.
-
dziś podpiąłem auto pod vag odczytałem tylko błędy, jutro zrobię logi wykryte błędy: 17958 17957 czym moga byc spowodowane te bledy?
-
Myśle że same logi zrobić dam rade, chodzi mi o to czy sztanga musi byc w pozycji fabrycznej czy moze byc przeregulowana?
-
Zamówiłem vag. Mam pytanie: czy diagnostyka moze byc zrobiona na przestawionej sztandze (skróconej), jeżeli nie to jak mam ją ustawic?