-
Postów
43 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Maxym83

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Olsztyn
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHU
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Chwaliłem się jak miałem dojście do takowego Teraz już krucho żebym mógł załatwić, nie mówiąc w ogóle o pożyczeniu Tak więc jak będę prał tapicere u siebie, to też będę szukał gdzie
-
Czy u was też nie da sie przeglądać forum bo ciągle wyskakuje 404 Not Found ?? Na spotach tez tylko ostatnią stronę mogę czytać, wszystkie poprzednie 404 Not Found
-
To autko mojej siostry wiec sie woze fajnie sie nim lata, szybki, zwinny, wiatr we wlosach itp Mam nadzieje ze moja oslona jednak sie gdzies znajdzie a serio nikt nie ma kontaktu z Pawlem? zapadl sie pod ziemie czy co?
-
Czesc, ja bym sie chetnie zjawil w koncu na spocie, tylko wypadlo tak ze opalam tylek na Cyprze A ktos wie co sie dzieje z Pawlem? kontaktu nie ma zadnego, a warsztat chyba idzie do likwidacji, sadzac po tym co sie stalo z okolicznymi budynkami. Mam nadzieje ze moja oslona silnika nie zginie, bo od jesieni probuje ja odzyskac
-
Tutaj cisza jak makiem zasiał
-
A ile sobie życzyli za tą przyjemność? i w jakich autach ustawiałeś? w audikach z wielowahaczem? -------------------------------- Kilka opinii o tym Krysgumie na Sikorskiego, większość negatywnych. http://dobrymechanik.net/mechanicy/olsztyn/krysgum-olsztyn.html
-
A to by wyjaśniało dlaczego nie ma czasu A co do spawów to nic tam nie ma, 4 lata śmigam tym autkiem (ok 160tys km) i zawsze było ok, do czasu wymiany drążków i końcówek. Wymieniony jeszcze lewy banan na Master Sport niestety, jak się nie uda porządnie ustawić to wymienie ten wahacz na Ruville, tak jak reszta. Ale najpierw do wymiany tuluje belki i sprężyna lewa przód po tym walka ze zbieżnością
-
Byłem u tego Sławka jakieś 3-4 miesiące temu i musiałem poprawkę robić bo ściągało mocno na prawo, później poprawił ale dalej trochę ściąga w prawo. No i mam problem jeszcze z pływaniem samochodu na dziurach, koleinach i na śliskiej nawierzchni, d*pa rzuca na prawo i lewo, tak jakby tuleje belki do wymiany, amorki i sprężyny sprawne bo wymieniane. Zawiecha z przodu bez luzów, dzisiaj na przeglądzie sprawdzane na szarpakach, u Sławka na stacji też wcześniej sprawdzane. Jak wymienię tuleje belki to chcę zrobić zbieżność, ale właśnie tak jak się to powinno wykonywać zgodnie ze sztuką regulacji zawieszenia wielowahaczowego
-
Ja z takim pytaniem do was Będę musiał ustawić zbieżność i naczytałem się, że w wielowahaczowym zawieszeniu ustawia się też jakąś "krzywą zbieżności" na specjalnej belce, nie tylko samą zbieżność. I moje pytanie jest takie czy ktoś wie gdzie w Olsztynie jest zakład który zajmuję się takim ustawianiem? A drugie pytanie, to wie ktoś co się dzieje z naszym forumowym mechanikiem Pawłem? dodzwonić się nie można, nie odpisuje i nawet w warsztacie nie zastałem Chyba że się na mnie obraził.
-
Nie wiem czy przypadkiem do B6 nie trzeba kabla z CAN, najtaniej chyba taki http://allegro.pl/vag-k-can-commander-przebieg-licznik-pin-klucz-cd-i2110629185.html
-
Ja do siebie na jesieni kupowałem taki Boscha 80Ah, http://allegro.pl/akumulator-bosch-silver-s4-80-ah-740a-wys-175-80ah-i2068815366.html Daje radę, cena też znośna A może ktoś wie gdzie skupują stare akumulatory? mam ze 3 sztuki
-
Spoko, wiem że jest spot piwny nie wiem czy na 100% bede, ale jestem dobrej mysli
-
Zrobię jeszcze 4 chipy do siebie i też będzie mnie tak wciskało :polew:
-
Bardzo fajny filmik :> ciekawe jak w takim sprzęcie wciska w fotel
-
Hahaha... niezły agent lub agentka... prawo jazdy na bazarze kupione