Skocz do zawartości

Kociek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kociek

  1. Wlasnie odebralem auto od mechanika (zajmujacego sie chip tuningiem), okazalo sie ze to nie pompa tylko chip (chyba jakis shit z allegro) spowodowal zwarcie w komputerze i trzeba bylo cos tam lutowac. Auto stalo miesiac czasu a okazalo sie ze to wcale nie pompa, teraz smiga elegancko. Dzieki za odpowiedz kolego. Na szczescie to nie byl rozrzad.
  2. Witam, mam nastepujacy problem. Jakis miesiac temu auto padlo mi na srodku krzyzowki i nie chcialo odpalic. Dopchalem je na parkingi po pol godziny odpalila ale gasla na wolnych obrotach. Po podpieciu pod komputer wyskoczyly 3 bledy - blad nastawnika (N146), czujnik drogi przesuwu regulacyjnego (g149) oraz cisnienie doladowania. Wszystkie sporadyczne. Moj mechanik wyjal pompe i zawiozlem ja do regeneracji. Po zregenerowaniu bylo jeszcze gorzej. Auto juz w ogole nie palilo a wszystkie bledy dalej byly. Kupilem nowa (uzywana) pompe. Po zamontowaniu auto odpalilo i chodzilo dobrze dopoki nie dodalo sie gazu (po odjeciu nogi z gazu dalej byly wysokie obroty). Po padnieciu silnika nie dalo rady go normalnie zapalic (tylko plakiem). Moj mechanik rozklada rece, i mowi ze przyczyna jest cos innego niz ta pompa tylko siedzi cos w elektryce. Aha, co wazne. Po podlaczeniu nowej pompy wyskoczyl blad nastawnika oraz czujnik temperatury paliwa. Stan na teraz jest taki ze auto odpali pochodzi chwile i jak zgasnie to juz sie go nie odpali. O co moze chodzic ? Czy ktos z Was sie z tym spotkal? Auto to Audi A4 1.9 tdi AFN polift. Pozdrawiam i dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...