Skocz do zawartości

olivier85

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O olivier85

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia olivier85

0

Reputacja

  1. No ja wiem, że on mi powiedział tak bo ma przez to mniej roboty a więcej zarobi. Dzięki Panowie za pomoc. Pytanko jeszcze czy jak odkręcę turbinę to może mi ktoredys olej wyciekać? Uszczeli do turbiny są łatwo dostępne?
  2. Ja rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem i mi powiedział że on tego nie wyczyści (bo to nic nie da) tylko może mi wymienić na regenerowana. Koszt + robota jakieś 1000 coś. Dam radę sam to zdjąć bez podnośnika?
  3. Bardzo dziękuję za odp. Czy dam sam radę to zdemontować? Narzedzia mam. Nie mam tylko kanału. Na co zwracać uwagę? Chciałem teraz dać do wymiany filtry i olej. Lepiej turbinę robić przed czy po oleju?
  4. mam te logi. Wrzucam link: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Z góry dziekuje za sugestie i pomoc.
  5. OK. Przeciągnąłem ją na 3 biegu i od razu straciła moc. Potem uruchomiłem silnik od nowa i juz na 3 biegu była pelna moc. Vag pokazał błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation Skasowałem go przed chwilą. Zrobiłem test BS grupa 11: Ogolnie swiecilem latarką i widać jak gruszka rusza sztangą.
  6. Jeżdżę mieszanie z przewagą miasta. Jak wykonać takie logi? Jakie orientacyjne koszty naprawy i na czym sama naprawa polega?
  7. Dam do mechanika. Tylko jak mu nakreślić temat? Jak do tego podejść? No chyba, że jestem w stanie sam to ogarnąć to proszę o jakieś instrukcje.
  8. Witam, Mam taki problem od czasu do czasu, że przy próbie przyspieszenia albo szybkiej jazdy auto traci moc tak jakby turbina nie działała i bardzo wolno się rozpędza. Wtedy zatrzymuje auto, gaszę silnik, odpalam od nowa i już wszystko jest ok. Pelna moc. W vagu wszystko ok. Zero błędów. Z czym to może być związane?
  9. Po 3 tygodniach od naprawy Kontrolka już się nie pali. Problem rozwiązany.
  10. Ok. Postanowiłem przed wymianą spróbować to skleić. Użyłem poxipolu i wcześniej zaklepałem młotkiem tak jak mogłem. Zmontowałem wszystko i wydaje się OK. Hamulce wyraźnie lepsze. Sprawdziłem też EGR w grupie w grupie 003 i pomiary są prawidłowe. Zobaczymy jak będzie dalej bo tak jak pisałem problem pojawiał się cyklicznie ale liczę, że bedzie lepiej. Jedynie co mnie zaniepokoiło to w tej grubej rurze idącej do EGR było trochę oleju. Problem z turbo ?
  11. Wrzucam filmik. Jakim torxem odkreca się śruby? VID_20200101_140024.mp4
  12. Sprawdziłem dzisiaj. Kroxiec jest cały luźny. Jest tak wyrobiony że nawet podmuch wiatru byłby w stanie nim ruszać. Dodatkowo w drugą stronę w grodzi gumowy przepusty jest tak samo luźny. Pompa do wymiany a przepust?
  13. dzieki :). Mam jeszcze 3 pytania: 1. Gdzie znajdę info z jakim momentem dokręcać i czy to konieczne ? Czytalem ten poradnik i tam nie ma info na ten temat. 2. Czy jak zdejme węzyk od zasilania paliwa to bedzie się z niego lalo bez przerwy czy nie ? 3. Opaski na przewodach muszą być tego samego typu czy wystarczą obejmy na srubokręt ?
  14. A czy mogę tą pompę wymienic na pompę Boscha ? Cena uzywki to około 300 zł i nie bawie się w jakieś prowizorki z klejem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...