Skocz do zawartości

woltek

Pasjonat
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O woltek

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia woltek

1

Reputacja

  1. Nieeeee, bez linki mam. 12,1% to raczej nie w te wartość popatrzyleś
  2. Witam, szukałem w sieci informacji na ten temat i nie znalazłem. Ostatnio padła mi przepustnica i własnymi siłami udało mi się ją zregenerować. Potrzebuje tylko informacji ile procent otwarcia powinna pokazywać w Vcds na biegu jałowym? Pokazuje mi 1.6% po adaptacji. Silnik AVJ 150KM Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
  3. to jest tylko drugi komp z wgranym chipem kupiony za grosze.... oryginalny też mam, więc to nie problem
  4. Logi po chipie..... http://vaglog.pl/log-003_020_eL7ga.html http://vaglog.pl/log-115_118_HFOOGK5.html http://vaglog.pl/log-002_033_86lbp.html Pojawiło się spalanie stukowe a wynik na hamowni to 161 KM i 274nM
  5. Działa to był ten czujnik, dwa razy już go wymieniałem. A wracając do poprzedniego tematu: Gdzie może być reszta koni w tym aucie i dlaczego ten wykres jest taki nierówny (falowany), powinna być raczej prosta linia.
  6. Wszytko wydaje się być dobrze, wystarczy że się troszeczkę zagrzeje to chodzi i odpala normalnie. Dziwne bo po zapaleniu nie włącza się ssanie. w lato w gorące dni się włączało a w zimę nie
  7. jak kręcę dłużej to odpala, błędów nowych nie pokazuje
  8. Nie mam gazu a teraz na zimnym nie potrafi odpalić
  9. qwa to Wszystkie filmiki które ogladałem i co czytałem to o dieslach było, mogli dodać w opisie, no to od jakich obrotów zacząć zapis? i tak dla pewności na 3 biegu?
  10. Witam, posiadam A4 B6 1.8T AVJ Chcę zrobić ligi mojego silnika, ale wszystko co czytałem na ten temat mówi, że na kanale 011 są podane wartości turbiny, a u mnie jest RPM/Temperature/Temperature/Ign.Timing Byłem na hamowni wypluło 140KM i 224Nm zastanawia mnie dlaczego wykres jest taki pokrzywiony i czy może jest gdzieś te 10 brakujących koni? Turbina była założona NOWA 30 000km temu + pierścienie, nowa przepływka i nowa sonda lambda (przed katalizatorem) Kat wycięty, została sama puszka, wkręcony emulator prosty za katem. Silnik czasami lubi zafalować, dziwnie się zachowuje na zimnym tuż po odpaleniu, a gdy jest +25`C (ciepło na dworze) po odpaleniu wchodzi na ssanie,a przy minusowych temperaturach ssania nie ma po odpaleniu. Dodaję zdjęcie wykresu z hamowni i błedy VAGa które cały czas się pojawiają. błędy: 16524, 16523, 17522, 16514, 18062, 16804, 16795 Które bloki pomiarowe mam zmierzyć dynamicznie, a które statycznie, aby można było powiedzieć coś więcej? LOGI: http://vaglog.pl/log-003_020_3y69IN.html http://vaglog.pl/log-115_118_GHWo7E.html http://vaglog.pl/log-002_033_AvDzw.html
  11. No to bajka!! Dziękuję serdecznie. Jak coś będę jeszcze pisał gdybym miał jakieś problemy. Postatam się zrobić fotki, takie fotostory krok po kroku Witam ponownie, udało mi się w dobrej cenie kupić drzwi z wersji europejskiej, więc problemów nie było. Z tego co się dowiedziałem i sam sprawdziłem, przy wersji angielskiej kable przekłada się bez problemu, co innego z klamką z powodu niewygodnego dojścia, ale w internecie idzie znaleźć wszystko na ten temat. Pozdrawiam
  12. Witam serdecznie. Krótka piłka: Miałem stłuczkę, drzwi kierowcy do wymiany. Na znanych stronach internetowych jest masa drzwi a angoli. Pytanie: Jeżeli kupię drzwi lewe przednie z angola, czy przekładka zamka,zawiasów (ich raczej nie trzeba przekładać), tapicerki, lusterka, kostek, sterowania wszystkiego (nie chcę zakładać odrębnego tematu w dziale WNĘTRZE) i wszystkiego co potrzebne, odbywa się na zasadzie plug and play (odkręć przykręć), czy trzeba coś kombinować, a coś jest niewykonalne? Dzięki z góry. Zakładam, że ten temat przyda się każdemu po małej kolizji drogowej. Pozdrawiam.
  13. No i super No to jeszcze sprawdzić czy wszystko ok z silnikem ( bo mam wrażenie że brakuje standardowego kopa i lecę do tunera
×
×
  • Dodaj nową pozycję...