Skocz do zawartości

p.g.a

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O p.g.a

Informacje

  • Imię
    Yogurt
  • Miasto
    Ziemia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia p.g.a

0

Reputacja

  1. p.g.a

    Moje prace

    Przydałby się kominek w rogu, żeby zimą było cieplej
  2. Mam B6. Te schowki wyglądają identycznie jak te ,które montowałem niedawno u siebie. Mam fotele bez elektrycznych lędźwi i wysuwanego podudzia.
  3. p.g.a

    Moje prace

    ... o matko i córko ...
  4. Pin BOSE łączysz do masy. Tak jest z fabryki. Podpinasz VAG-a. Kodujesz w radiu. Sprawdzę jutro i opiszę dokładniej, bo nie pamiętam którą cyfrę zmieniasz. Chyba ,że ktoś odpowie wcześniej.
  5. Mam srebrny wzmacniacz z 2007 roku. Nie montowałem mikrofonu. W wiązce nie było przewodów
  6. Montowałem to u siebie 3 lata temu. W lewej stronie bagażnika nic nie dłubałem. Rozważałem wyciągnięcie starej wiązki , ale ostatecznie została. Wiązka położona jest w "rynnie" przy tunelu środkowym. Dalej pod siedziskiem leci do prawej strony bagażnika , gdziem masz "suba". Zdemontujesz siedzisko to zobaczysz. Kabel antenowy zostawiłem "stary". A ten z wiązki Bose odwinąłem. Gdy zdemontujesz tunel środkowy i kosz panelu klimy/radia zobaczysz grube przewody zasilające (1.czerwono/niebieski i 2.brązowy) zaciśnięte i jeszcze w koszulce termo. Tak jak na twoim pierwszym foto. Odcinasz i zaciskasz lub lutujesz z nową wiązką Bose. Co do przewodów głośnikowych to pamiętam, że tez je odcinałem i lutowałem. Kolorystyka kabli jest taka sam. W ten sposób nie musiałem ciągnąć do każdego słupka i podmieniać pinów. Z głośnikiem centralnym tak samo. Głośnik centralny w Bose jest sterowany bezpośrednio ze wzmacniacza, a w serii połączony z przednimi głośnikami ( nie pamiętam dokładnie ,"+" z lewego przedniego głośnika, a "-" z prawego przedniego , lub odwrotnie ). Jest gdzieś schemat na forum. Pamiętam , że jeszcze przekładałem piny w czarnej kostce do radia ( to chyba były CAN-y). Przyłóż obie czarne kostki do siebie, zobaczysz które piny gdzie trzeba przełożyć. W wiązce którą miałem nie było przewodów do Mikrofonu, także tu nie wiem co i jak. Nie ma żadnych 3 piknęć po otwarciu samochodu. Nic nie kodowałem. Audio działa po dziś dzień.
  7. p.g.a

    Moje prace

    Ze wschodu??? Kamaza w garażu nie upchniecie
  8. Upsss... masz rację. Lampka 8E0 947 101, obudowa 8E0 947 113. Tak jest prawidłowo.
  9. Dziękuję. Obudowę znalazłem, ale lampka powinna być 8E0 974 101
  10. Czy się przepali czy nie zależy od wydzielonej mocy na rezystorze. P=I*U. I=U/R. Rezystor 0.25W będzie dość ciepły. Dlatego dla bezpieczeństwa lepiej 0.5W lub 1W. Miałeś też tak, że gdy auto nagrzane świeciło słabiej? Skąd brałeś zasilanie?
  11. Zrobiłem podświetlanie na swój sposób. Liswa plexi + 2 diody LED (3mm) połączone równolegle. Rezystor 820 Ohm/1W. Kubek i schowek. Zasilanie z środkowych kratek. Gdy auto się nagrzeje święcą bardzo blado . Gdy chłodniej wszystko cacy-świeci jak ESP. Dziwi mnie dlaczego tak słabo świecą. Rezystor nie może zmienić aż tak swojej wartości pod wpływem temperatury. Też nie wierzę by półprzewodnik z którego jest zrobiona dioda miał na to wpływ. Jakiś czas temu podłączałem kubek i schowek pod ESP. Dzieje się dokładnie tak samo. Nie wiem jak wygląda ORI wiązka elektryczna. Może zasilanie jest z innego miejsca? Chociaż nie sądzę by miało to jakiś wpływ.
  12. Witajcie Wszyscy. Wie ktoś może jaka jest wartość rezystora w ORI podświetlaniu kubka i szufladki. Jak połączone są diody LED? Szeregowo czy równolegle?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...