Skocz do zawartości

der fuhrer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O der fuhrer

  1. Dzięki kolego Sztomel za analizę. Na forum znalazłem dobry opis jak się ustawia kąt synchronizacji to nic trudnego, Wymiana przepływki to też nie jest tragedia, a jeśli chodzi o ciśnienie doładowania to przewody podciśnienia można również tanim kosztem wymienić. Zauważyłem też że pocą się przewody intercoolera na "szybko złączkach" więc oringi do wymiany, to na pewno też ma wpływ na ciśnienie doładowania. Czy na podstawie tych logów można też ocenić stan pompo wtryskiwaczy?
  2. Sorry to były moje pierwsze logi. Te mam nadzieję są poprawne: Statyczne: Log (0 - 001,003,004) Log (1 - 018,023,013) Log (2 - 007,010,013) Dynamiczne: Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jeśli nadal coś jest nie w porządku proszę o sugestie.
  3. Witam, proszę o ocenę logów. Czy na podstawie tych informacji możecie ocenić w jakim stanie są turbo, pompowtryski, EGR itp. Logi statyczne: Log (0 - 007,010,013) Log (1 - 018,023,013) Log (2 - 001,003,004) Logi dynamiczne: Log (0 - 010,011,008) Log (1 - 003,004,008) BS: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pacjent to Audi A4 1,9tdi AWX 2002r. W razie potrzeby mogę zrobić dodatkowe logi z innych grup mierzonych. Z góry dziękuje.
  4. Na tym filmiku jest więcej szczegółów o wymianie paska w AWX, Tylko język trochę nie bardzo...
  5. Tak kolega Stomi dobrze podał, na allegro nie znalazłem przewodu 8e0 260 701 AR ale znalazłem 8E0 260 701 BD i wg etki też pasuje do awx. zamówię ten, który podałem parę postów wyżej. Dziękuje za pomoc.
  6. Moje auto : a4 2002r 1,9 tdi awx WAUZZZ8EX2A248946
  7. Nie do końca o to mi chodzi bo na tym zdjęciu sprężarka klimy jest po lewej stronie i ten przewód jest za krótki i inaczej wygięty. Bardziej pasuje mi wąż z tej aukcji ma prawie ten sam numer http://allegro.pl/przewod-klimatyzacji-audi-a4-b6-1-9tdi-8e0260701bd-i2176214235.html Co o ty myślicie?
  8. Moduł kierowniczy mam z literką N i kodowałem wszystko wg opisu, który znalazłem na tym forum. Steering Wheel 16-> measuring block ->group 004 ruszając manetką status się zmienia Engine ->Measuring Blocks-> group 006 dla czujnika pedału hamulca,sprzęgła, przyspieszenia jest prawidłowy, dla tempomatu wynosi 1.0 gdy manetką go wyłączę zmienia się na 0 więc jest prawidłowy. Żaden moduł nie wykazuje żadnych błędów pod vag. Jakieś sugestie?
  9. Witam, proszę podajcie mi nr. przewodu klimatyzacji łączący sprężarkę z chłodnicą, mój silnik to 1,9 awx 2002r ze sprężarką po prawej stronie (pasażera). Proszę również o jakieś zdjęcie tego przewodu bo nie mam starego dla porównania.
  10. Witam, z jakiego czujnika prędkości bierze sygnał sterownik silnika 1.9 awx. W measuring blocks podczas jazdy vag pokazuje mi prędkość 0km\h. Vag nie wykazuje żadnych błędów silnika. Z tego powodu nie działa mi tempomat, dodam że licznik wskazuje prędkość prawidłowo a abs jest sprawny.
  11. Witam ponownie piszę w sprawie mojego tempomatu, który nie chce działać (kilka postów wcześniej pisałem o moim przypadku). Zauważyłem, gdy przez vag wchodzę w: [1 - Engine], następnie [Measuring Blocks] --> group 006. w pierwszej komórce gdzie jest prędkość samochodu cały podczas jazdy czas mam 0km\h. Może to jest przyczyną? Natomiast gdy wejdę w ABS - measuring blocks wyświetla mi na postoju prędkość 1km\h w każdym kole, a przy prędkości powyżej 25km\h zrywa się połączenie (wyczytałem na forum, że to normalne). Licznik jest sprawny. Co jest przyczyną, że sterownik silnika nie widzi prędkości auta?
  12. Kiedyś wyskoczył mi błąd poduszki kierowcy i okazało się że taśma nie łączyła, trochę nią poruszałem i problem zniknął, jeśli to rzeczywiście kostka od poduszki to nie ma nic wspólnego z tempomatem. A ile powinno wynosić workshop code w sterowniku 16 steering wheel (recode u mnie wynosi 00042)? Różni ludzie różnie mają, jak je dopasować?
  13. Sterownik kierownicy i abs nie wywala żadnego błędu, a ten czujnik skalibrowałem wg opisu i podczas kręcenia kierą, vag pokazuje różne wartości, więc działa. Poduszka też nie pokazuje błędów, raczej to nie poduszka. Żółta kostka od niej jest pod airbagiem na kierownicy a dalej komunikacja leci taśmą
  14. Dziś drugi raz wziąłem się za kodowanie tempomatu i dalej nic. Steering Wheel 16-> measuring block ->group 004 ruszając manetką status się zmienia, jedynie zastanawia mnie pozycja 4 mam tam napisane "not instaled" co tam powinno być? Engine ->Measuring Blocks-> group 006 dla czujnika pedału hamulca,sprzęgła, przyspieszenia jest prawidłowy, dla tempomatu wynosi 1.0 gdy manetką go wyłączę zmienia się na 0 więc jest prawidłowy. Nadal nie działa mi tempomat w czasie jazdy, co jeszcze powinienem sprawdzić? NA tym zdjęciu http://img233.imageshack.us/img233/4434/kiera13lj8.jpg jest żółta kostka, od czego ona jest, u mnie jest ona urwana. Może to ma jakiś związek?
  15. To ja mam wszystko oprócz obudowy pod kierownice ale to mało istotne. Dzięki za zainteresowanie jutro się jeszcze raz tym zajmę, może będę miał więcej szczęścia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...