
Soadrian
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Soadrian

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Szczecinek
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki. To jeszcze pytanie na koniec: Wedłu"ETKI"wrotnica i wahacz dolny dla B6 różni się od tych dla B7 literami w końcówce oznaczenia. Wahacz B6 8E0 407 694 Q, B7 8E0 407 694 AL Zwrotnica B6 8E0 407 694 C, B7 8E0 407 694 E Czy oznacza to, że ich wymiary się różnią, co może być powodem problemów z "ciągnięciem" kierownicy?
-
Właśnie dziwnie mało wyników odnośnie tego numeru w internecie, a nie chciałem się sugerować tylko treścią ogłoszeń z Allegro, bo często sprzedawcy piszą, że pasuje do B6/B7.
-
Dzięki za szybką odpowiedź. Zrobię dziś dokładniejsze zdjęcie, ale trójka to nie jest raczej. Zacząłem "śledztwo" od wahacza, bo numer jest w dostępnym miejscu.
-
No właśnie nie. Oznaczenie jest dokładnie takie, jak napisałem.
-
Witam. Prośba o namierzenie części: 8E0407696E. Ostatnio mechanik wymieniał zwrotnicę i wahacz (dolny tył prawy). Po wymianie byłem na geometrii, niby ustawione ok, ale przy skręcaniu w lewo kierownica nie odbija, a wręcz lekko ciągnie. Wahacz ma podane wyżej oznaczenia. Szukam na różnych stronach i nie mogę znaleźć części o takich numerach.
-
Witam. Poszukuję w okolicy (najlepiej w odległości do 100 km) mojego miejsca zamieszkania ( Szczecinek) kogoś, kto dobrze zna ten silnik i potrafi go prawidłowo zdiagnozować i naprawić. Od siedmiu lat posiadam auto z wyżej wymienionym silnikiem i przez ten czas nie było z nim problemu, jednak ostatnio zaczął niedomagać. Próbowałem szukać pomocy na forum, jednak "zdalna" diagnostyka nie powiodła się. Mam nadzieję, że jest jeszcze szansa na reanimację.
-
Trochę inne pytanie: Czy po wymianie przepływomierza (przy wyłączonym silniku - oczywiście) wymagany jest jakiś czas pracy, aby przepływomierz przeszedł jakiegoś rodzaju "adaptację", czy po odpaleniu powinien od razu działać normalnie? Spotkałem się z opinią, że po wymianie trzeba "trochę pojeździć" aby ocenić czy wymiana pomogła. Ile w tym prawdy?
-
No właśnie podejrzewam, że w nieciekawym. Od niedawna, po odpaleniu na zimnym silniku, przez chwilę jakby nim "telepie", a z wydechu kupa białego dymu.
-
Na razie udało mi się tylko odpiąć przepływomierz. Efekt był taki, że silnik wkręca się do około 3500 obr/min. Zamontowałem przepływomierz kolegi i na początku auto zachowywało się jak z odłączonym (wkręcało się do ok 3500-3800 obrotów). Zacząłem robić logi i przy dwóch pierwszych próbach nie wkręcało się wyżej: http://vaglog.pl/log-000_VJaQ4.html http://vaglog.pl/log-001_NzJN0j.html Później zaczęło wkręcać się normalnie: http://vaglog.pl/log-000_JVmXi.html http://vaglog.pl/log-001_MsOsnqK.html http://vaglog.pl/log-003_595bA2D.html http://vaglog.pl/log-004_WXkn5LV.html http://vaglog.pl/log-008_1a7Qd.html http://vaglog.pl/log-010_Z8htg.html http://vaglog.pl/log-011_P5Ct5vj.html
-
Też ma 150 konny.
-
Nie próbowałem odpinać przepływomierza. Przetestuję, spróbuję też sprawdzić co się będzie działo na innym przepływomierzu (znajomy ma A6 z 2,5TDI).
-
Dzięki. Postaram się zrobić logi dynamiczne. Zrobiłem logi dynamiczne. Niektóre są dwa razy bo nie przy wszystkich próbach samochód chciał wkręcać się na obroty. http://vaglog.pl/log_281688.html http://vaglog.pl/log_281689.html http://vaglog.pl/log_281690.html http://vaglog.pl/log_281691.html http://vaglog.pl/log_281692.html http://vaglog.pl/log_281693.html http://vaglog.pl/log_281694.html http://vaglog.pl/log_281695.html http://vaglog.pl/log_281696.html
-
Ok. Tylko muszę program ogarnąć. W starym laptopie z XP miałem VAG-a. Teraz mam Windows 10 i muszę wykombinować coś działającego pod tym systemem. Udało się zainstalować i zrobić logi statyczne (pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość jeśli coś spartoliłem). grupy normalnie: http://vaglog.pl/log_281385.html http://vaglog.pl/log_281386.html http://vaglog.pl/log_281387.html http://vaglog.pl/log_281388.html http://vaglog.pl/log_281389.html http://vaglog.pl/log_281390.html http://vaglog.pl/log_281391.html http://vaglog.pl/log_281392.html http://vaglog.pl/log_281393.html grupy Basic Settings: http://vaglog.pl/log_281384.html http://vaglog.pl/log_281381.html http://vaglog.pl/log_281382.html http://vaglog.pl/log_281383.html Przy pierwszym podłączeniu miałem błędy: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 27-00 Implausible Signal 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 Control Difference - Intermittent 00553 nie dawał się skasować, udało się dopiero po wyczyszczeniu przepływomierza. Przy kolejnym podłączeniu nie było już błędów, jednak po logowaniu zajrzałem tam jeszcze raz i znów pojawił się 00550.
-
Szukam dobrego lekarza. Może jest ktoś w Szczecinku, lub najbliższej okolicy (Koszalin, Piła, Człuchów, Chojnice), kto dobrze zna się na tych silnikach i kogo możecie polecić z czystym sumieniem. Poza wspomnianą dolegliwością jest jeszcze jedna sprawa, do której potrzebuję rzetelnego specjalisty. Chciałbym aby fachowiec ocenił stan wałków rozrządu, bo jest to sprawa, od której w dużym stopniu będzie zależało, czy dalej inwestować w to auto, czy rozejrzeć się za czymś innym.
-
Nie kombinowałbym, ale od pewnego czasu coś się zaczyna dziać. (Mam nadzieję, że to tylko egr.) Głównie na zimnym silniku, przy niskich obrotach silnik nagle zaczyna głośniej pracować. Brzmi tak jak przy zwiększaniu obrotów. Myślałem w pierwszej chwili, że to może sprzęgło zaczyna się ślizgać, ale wskazówka obrotomierza nie zmienia położenia. Ostatnio zauważyłem też ten objaw na ciepłym silniku, głównie przy niskich obrotach. Zdarzyło się też, że przy przyspieszaniu, w okolicy 2000 obr/min złapał lekkiego muła. Planuję zacząć od zaślepienia egr żeby sprawdzić czy coś się zmieni. Wyjdzie taniej niż podłączenie kompa.