Skocz do zawartości

virus191

Pasjonat
  • Postów

    290
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O virus191

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chciałbym zmierzyć kilka rzeczy oscyloskopem dotyczących pracujących wtryskiwaczy - czy ktoś dysponuje wiedzą, czy wiązka jest gdzieś łatwo dostępna?
  2. Wtryski chyba powiedziały papa Te dwa z prawej mokre od płynu chłodniczego. Na nowch wszystko wróciło co normy.
  3. Tak wygląda wykres ciśnienia na trasie 170km tylko na Pb
  4. Ciśnienie paliwa trzyma sie równo 14500kPa - jutro robię trasę 450km zrobię dokładniejsze logi.
  5. Pacjent A4 B8 1.8 TFSI 2010r CDHB z LPG Prins VSI DI, Nalot 260 000km, przy 200k robiony remont nowe tłoki - przed tym 3L oleju na 100km po mieście (na trasie nie brał wcale oleju) Po jeździe na LPG na drugi dzień rano auto odpala bez problemu ale szarpie strasznie jak by nie chodził na wszystkie gary. Problem znikał po zejściu ze ssania ale narastał. Obecnie auto czasem nie ma siły jechac i gaśnie nawet na wolnych obrotach. Po paru minutach jest w miarę ok. Jak przełączy się na LPG jest już normalnie - wrócę na chwilę na benzynę jest lepiej ale słabo i nierówno przyspiesza, dużo pali. Problem znika jak dłużej pojeżdżę na Pb - wtedy wszystkie usterki znikają nawet te poranne. Auto było u gazownika - wyczyszczony reduktor, wtryski, elektrozawory - brak jakichkolwiek zmian. Myślałem, że wtryski LPG po nocy coś puszczają ale jednak nie. Do czego doszedłem - jeżdżąc na samym PB korekta długoterminowa to aż +30, na LP ok 17-18. Jeżdżąc na samym Pb wyskakuje błąd P0171, ostatnio doszedł niepotwierdzony błąd P0088. Po skasowaniu błędów jak wiemy korekty się kasują i wracają objawy - szarpanie, nierówna praca, słaba moc - ale gdy tylko korekta krótkoterminowa wskoczy z 0 na 25% praca silnika się uspokaja, wraca na 0 trzęsie się. Póki co zamówiłem nowe wtryskiwacze 4szt. Pierwszy screen - jazda na PB i przełączenie na LPG, na końcu przerwa - usuniecie błedów korekty poszły na 0
  6. Mimo, że nie miałem takich przygód, od razu po zakupie auta kupiłem bagnet i leży pod matą w bagażniku aby mieć zawsze pewność niż czekać na czerwoną kontrolkę.
  7. virus191

    P0171

    P0171 - pierwszy raz pojawił się ok miesiąc temu - skasowany - przedmuchałem filtr powietrza, wyczyściłem przepływkę szprejem od Liqy Moly do przepływek. Wrócił przedwczoraj, skasowałem i znowu wrócił. Mam PB + LPG - wyskakuje tylko gdy dłużej pojeżdżę na Pb - objawów typu spadek mocy szarpanie póki co brak. Odma wymieniona 2,5 roku temu na nówke ori. Co jeszcze można sprawdzić z małych rzeczy nim oddam auto do mechanika?
  8. Dokładnie nie wiem jaka mam butlę, ale przy tankowaniu wchodzi 49L LPG i wystarcza na jakieś 450-480km
  9. Też mam LPG (Prinv VSI DI - montowany jeszcze przez niemca) aku z naklejki wyposażenia to J0B 520 A (92 Ah) battery (po co taki aku to nie wiem - brak start stop, brak mmi czy webasto) Auto kupiłem 3 lata temu i miało już z boku zamontowany Bosch S4 60Ah 540A - inny się nie zmieści więc kupiłem ten sam aku co był. Posprawdzałem wszystko, obecny Bosch ma w kodzie 454 - czyli data produkcji to czerwiec 2014r... sporo wytrzymał - czyli był zamontowany wtedy co LPG czyli 2014 więc wytrzymał sporo Zakodowany był jako 4f0915105 VAO czyli 60Ah Varta
  10. Ok, wymiana jest bardzo prosta i potrwa ok. 10 min. Zdejmujemy kratkę z halogena - płaskim śrubokrętem należy podważyć elementy w górnych otworach kratki - tylko bardzo delikatnie bo lubią się ułamać (u mnie jeden się ułamał dosłownie po dotknięciu śrubokrętem) Nie wiem czym się różnią te spryskiwacze, ale oba pasują. U mnie był ten grubszy z numerem 8K0 955 101A a wsadziłem ten z numerem 8K0 955 101B 8K0 955 102B – strona prawa nowy nr katalogowy od 2011r 8K0 955 102A – strona prawa, część wycofana z produkcji w 2011 8K0 955 101B - strona lewa nowy nr katalogowy od 2011r 8K0 955 101A - strona lewa , część wycofana z produkcji w 2011 Nie ma przeciwskazań aby były zamontowane dwa różne spryskiwacze. Następnie płaski śrubokrętem na górze i na dole sprysku dociskamy te dwa elementy: Odpinamy szybko złączkę od płynu, należy najpierw wyciągnąć plastikową zawleczkę. Wysuwamy do tyłu spryskiwacz.
  11. Wycieka mi płyn do spryskiwaczy przez spryskiwacz lewej lampy. Czy aby go wymienić trzeba zdejmować zderzak? Czy od nadkola idzie to zrobić?
  12. Czy obroty Ci falują tak jak u mnie? Czy po przegazowaniu ustępuję?
  13. Od pewnego czasu co raz częściej dopada mnie problem falujących obrotów np przy parkowaniu. Np. parkuję tyłem na sprzęgle bez gazu, dociskam sprzęgło i obroty zaczynają falować (na obrotomierzu nic nie widać - za to wahania są słyszalne - jak na filmie) Wystarczy przegazować np na 1500 i problem ustępuje. Nie ma reguły kiedy to się dzieje. Wydaje mi sie, że częściej po ostatnich mrozach. Znaleziono 1 błąd: 4010 - Regulacja biegu jałowego P0506 00 [101] - obroty poniżej wymaganej wartości Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 209737 km Data: 2021.01.20 Czas: 16:43:00 Prędkość obrotowa silnika: 818.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 53.7 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 91 °C Temperatura powietrza zasysanego: 13 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.617 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Kody gotowości: 0010 0101
  14. Mam przekłamaną temperaturę o 2-3 stopnie. Czy poradziliście sobie z problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...