
virus191
Pasjonat-
Postów
285 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O virus191

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mimo, że nie miałem takich przygód, od razu po zakupie auta kupiłem bagnet i leży pod matą w bagażniku aby mieć zawsze pewność niż czekać na czerwoną kontrolkę.
-
P0171 - pierwszy raz pojawił się ok miesiąc temu - skasowany - przedmuchałem filtr powietrza, wyczyściłem przepływkę szprejem od Liqy Moly do przepływek. Wrócił przedwczoraj, skasowałem i znowu wrócił. Mam PB + LPG - wyskakuje tylko gdy dłużej pojeżdżę na Pb - objawów typu spadek mocy szarpanie póki co brak. Odma wymieniona 2,5 roku temu na nówke ori. Co jeszcze można sprawdzić z małych rzeczy nim oddam auto do mechanika?
-
Przeniesienie Akumulatora spod koła zapasowego do bocznego schowka. A4 B8 Allroad 2013
virus191 odpowiedział(a) na rhistel temat w Audi A4 B8
Cały bak Pb starcza na 5 tankowań LPG -
Przeniesienie Akumulatora spod koła zapasowego do bocznego schowka. A4 B8 Allroad 2013
virus191 odpowiedział(a) na rhistel temat w Audi A4 B8
Dokładnie nie wiem jaka mam butlę, ale przy tankowaniu wchodzi 49L LPG i wystarcza na jakieś 450-480km -
Przeniesienie Akumulatora spod koła zapasowego do bocznego schowka. A4 B8 Allroad 2013
virus191 odpowiedział(a) na rhistel temat w Audi A4 B8
Też mam LPG (Prinv VSI DI - montowany jeszcze przez niemca) aku z naklejki wyposażenia to J0B 520 A (92 Ah) battery (po co taki aku to nie wiem - brak start stop, brak mmi czy webasto) Auto kupiłem 3 lata temu i miało już z boku zamontowany Bosch S4 60Ah 540A - inny się nie zmieści więc kupiłem ten sam aku co był. Posprawdzałem wszystko, obecny Bosch ma w kodzie 454 - czyli data produkcji to czerwiec 2014r... sporo wytrzymał - czyli był zamontowany wtedy co LPG czyli 2014 więc wytrzymał sporo Zakodowany był jako 4f0915105 VAO czyli 60Ah Varta -
Ok, wymiana jest bardzo prosta i potrwa ok. 10 min. Zdejmujemy kratkę z halogena - płaskim śrubokrętem należy podważyć elementy w górnych otworach kratki - tylko bardzo delikatnie bo lubią się ułamać (u mnie jeden się ułamał dosłownie po dotknięciu śrubokrętem) Nie wiem czym się różnią te spryskiwacze, ale oba pasują. U mnie był ten grubszy z numerem 8K0 955 101A a wsadziłem ten z numerem 8K0 955 101B 8K0 955 102B – strona prawa nowy nr katalogowy od 2011r 8K0 955 102A – strona prawa, część wycofana z produkcji w 2011 8K0 955 101B - strona lewa nowy nr katalogowy od 2011r 8K0 955 101A - strona lewa , część wycofana z produkcji w 2011 Nie ma przeciwskazań aby były zamontowane dwa różne spryskiwacze. Następnie płaski śrubokrętem na górze i na dole sprysku dociskamy te dwa elementy: Odpinamy szybko złączkę od płynu, należy najpierw wyciągnąć plastikową zawleczkę. Wysuwamy do tyłu spryskiwacz.
-
Wycieka mi płyn do spryskiwaczy przez spryskiwacz lewej lampy. Czy aby go wymienić trzeba zdejmować zderzak? Czy od nadkola idzie to zrobić?
-
Czy obroty Ci falują tak jak u mnie? Czy po przegazowaniu ustępuję?
-
Od pewnego czasu co raz częściej dopada mnie problem falujących obrotów np przy parkowaniu. Np. parkuję tyłem na sprzęgle bez gazu, dociskam sprzęgło i obroty zaczynają falować (na obrotomierzu nic nie widać - za to wahania są słyszalne - jak na filmie) Wystarczy przegazować np na 1500 i problem ustępuje. Nie ma reguły kiedy to się dzieje. Wydaje mi sie, że częściej po ostatnich mrozach. Znaleziono 1 błąd: 4010 - Regulacja biegu jałowego P0506 00 [101] - obroty poniżej wymaganej wartości Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 209737 km Data: 2021.01.20 Czas: 16:43:00 Prędkość obrotowa silnika: 818.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 53.7 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 91 °C Temperatura powietrza zasysanego: 13 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.617 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Kody gotowości: 0010 0101
-
Mam przekłamaną temperaturę o 2-3 stopnie. Czy poradziliście sobie z problemem?
-
7000km za mną i póki co ubytków żadnych. Wcale nie trzeba dawać 10k. Sprytny mechanik robi to za ok. 6000 z ori rozrządem.
-
Kasowanie inspekcji olejowej oraz serwisowej w Audi A4 B8
virus191 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Po wymianie oleju, mechanik ustawił mi 10k km i 365 dni. Od tego momentu po włączeniu zapłonu i wyłączeniu na Fisie pokazuje 9900KM/360 dni do oleju. Zresetowałem w MMI to teraz mam 15 000/365 dni i nadal się pokazuje na fisie po zapłonie. Jak się tego pozbyć? -
700km temu zrobiłem remont silnika w 1.8TFSI 160km - brał prawie 3L/1000 - nie pomyślałem czy przy okazji nie oddać katalizatora na czyszczenie. Przed remontem gdy stanąłem przed ścianą i przygazowałem ściana cała była w sadzy - ogólnie pluł czarnym syfem z wydechu. Końcówki wydechu po remoncie same się już powoli czyszczą i zastanawia mnie mechaniczne czyszczenie kata - czy to w ogóle ma sens czy samo z czasem się wszystko przeczyści?
-
Dzisiaj odbieram auto, wczoraj skoczyli (w sumie 3 dni) - poszły nowe tłoki kolbenschmita, honowanie - o dziwo tuleje były w świetnym stanie, rozrząd, zawory wydechowe (mam lpg) i parę innych rzeczy. Nagaru chyba też nie było zbyt wiele jak na 3L/1000km - w sumie na liczniku 200k. Teraz tylko jeździć obserwować.
-
To chyba mówimy o dwóch różnych sitkach - mi chodziło chyba o wariator? Pytałem też w warszawskiej firmie (Krasnobrodzka Racing) ile kosztuje u nich toczenie tłoków - na gotowo z pierścieniami 1000zł - więc chyba już nie opłacalny temat jeśli zestaw KOLBENSCHMIDT 40251600 można już wyrwać za niecałe 1400 także z pierścieniami. Pytanie czy tłoki Mahle jakieś lepsze, bo taki zestaw już ok 2100zł