Skocz do zawartości

szymonmaz

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szymonmaz

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szymonmaz

0

Reputacja

  1. Okazało się że, problemem była kostka stacyjki. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam!
  2. Witam, jak opisuje w temacie męczy mnie taki problem. Przekaźnik już sprawdziłem i nie wiem gdzie dalej szukać. Może ktoś coś poradzi?
  3. Witam, czy ktoś z klubowiczów może mi doradzić gdzie najbliżej bagażnika w avancie mogę podpiąć zasilanie tuby basowej??
  4. Witam, czy ktoś może próbował zmienić fotele w b5 avant na fotele z b6 avant??
  5. Brawo Panowie dzięki za rozwinięcie tematu. Centralny już działa... tak jak u kolegi wirnik...
  6. To proszę o opis jak sie mam za to zabrać. Gdzie znajdę pompkę?
  7. A w którym miejscu ja znajdę i jak ona dokładnie wygląda?? Super było by jakieś foto. Thx ---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 22:13 ---------- Chciał bym jeszcze dodać ze słychać pracę pompy za każdym razem jak klikam w pilot. Jak kręcę manualnie to cisza. Czasem wystarczy ze pociągnę klamkę od środka i centralny rusza na pozostałych trzech drzwiach.
  8. Witam wszystkich, od niedawna pojawia się u mnie problem z centralnym w mojej A4. Wygląda to tak że centralny reaguje na kliknięcie z pilota i kierunki mrygają ale rygle ani drgną. Jak otwieram za pomocą kluczyka to otwierają się tylko drzwi w których kręcę zamkiem wiec myślę ze to nie wina modułu który kiedyś zamontowałem. Po takim "manualnym" otwarciu drzwi centralny zaczyna działać (przy otwarciu z kluczyka i z pilota) Czy może to jakiś błąd komputera?? Miał już ktoś takie manewry?? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  9. Sory pokręciłem fotki (mam nadzieje że to ten silniczek) chce tylko znać długość tego wskazanego na foto ramienia. Wiem ze są trzy poziomy ustawienia, więc i trzy długości. Idealna była by środkowa ale zadowoli mnie każda. Sory za niejasności
  10. Witam, czy ktoś ma silniczek do regulacji reflektorów gdzieś luzem?? Już tłumacze o co biega... Zamiast silniczków mam takie dinxy do regulacji manualnej i nie wiem na ile mam je odkręcić. Czy ktoś może mi zmierzyć długość tego ramienia w silniczku?? Z góry dziękuje za pomoc
  11. Kurde lefele... masz racje! teraz to się wydaje banalne. Wielkie dzięki, jak się kiedyś spotkamy to stawiam browara.
  12. No tak właśnie zrobiłem i nie wiem czy mam tą nakrętkę plastikową dociągnąć na maxa... czy wtedy ustawienie blendy będzie prawidłowe ---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 00:28 ---------- Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?? ---------- Post dopisany 16-04-2012 at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2012 at 22:53 ---------- No Panowie... Nikt tego wcześniej nie widział??
  13. Witam. Kupiłem zespolone reflektory valeo bez silniczków i dostałem od sprzedawcy takie "dinxy" i niestety nie wiem jak to dokładnie zamontować... wkręciłem to w taki sposób ale blenda sie buja... Proszę o pomoc.
  14. szymonmaz

    Wybór żarówek

    a co z różnicą 55W i 100W wiem ze to wyznacznik mocy ale czy jest znacznie zauważalny ??
  15. szymonmaz

    Wybór żarówek

    Witam, mam zamiar zamontować lampy zespolone valeo i nie wiem czy te żarówki będą odpowiednie. Proszę o pomoc kogoś kto już ogarniał ten temat. Myślałem na zakupem jednego z tych zestawów. http://moto.allegro.pl/zarowki-h7-white-55w-12v-odp-philips-blue-vision-i2256968463.html http://moto.allegro.pl/zarowki-h7-white-100w-12v-odp-philips-blue-vision-i2250086171.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...