Skocz do zawartości

aronex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aronex

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aronex

0

Reputacja

  1. Dawno chcialem ta glowice zrobic bo widzialem te pekniecia miedzyswieca a gniazdem zaworowym , ale każdy mechanik mowil ze to nie glowica bo równo chodzi na wolnych i dobrze pali ... W robocie znalazlem glowice nie popenkana wiec postanowilem zaryzykowac 5 godzin w warsztacie, 0,7 żubrówki białej i koszt uszczelki pod głowiice. Wymienilem glowice przy okazji przegwintowalem szpilke od napinacza ( chyba znany temat ) wypłukałem intercoolery ,wyczysciłem chlodniczke egr i poskładałem wszystko. odpalilem i auto pali teraz faktycznie na dotyk ( przedtem tak jakby sie rozpedzal przy odpalaniu ) turbo szumi o polowe mniej ale dalej troszke szumi , drgania straciły sie całkim a dół wyglada tak.. np. bieg 3 1200 obrotów pełny but i zaczyna zbierac sie tak jakby na samym paliwie ( przedtem stala w miejscu ) , 1600 zaczyna czuc turbo ale tak na polowe , 1900 pelna moc i ciagnie do 4500... Kumpel poskladal taka samą BRD tylko na jednej ośce i ma taki sam dół , wiec chyba lepszy nie bedzie... ---------- Post dopisany at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ---------- Co do tego szumu turbo , kumplowi tez tak szumi przy schodzeniu z obrotów a ja wymienilem 3 turbiny i to samo ( mam jeszcze jedna za zbyciu ) turbo turbosprężarka audi a4 b7 170 km brd 2.0 tdi (4163490880) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Wiec zaczynam wierzyć w teorie ze ten typ tak ma... Narazie to olewam zobacze moze ktos zlokalizuje dokladnie usterke...
  2. pekniecia miedzy swieca a gniazdem i nie szczelne zawory. Wolałem nie ryzykowac , kupiłem inna głowice bez pęknięć i auto jezdzi normalnie..
  3. Problem rozwiązany , przyczyna - glowica uszkodzona , wymienilem na inna i autko jezdzi jak trzeba.
  4. Wałki wyrzuciłem przy okazji jak rozebrałem silnik , zrobiłem przeróbkę na zwykłą pompę . Wiec tez wałki odpadają . Wsobote bede miał od kumpla z jego auta pewne turbo.Wsadze do siebie i zobaczymy jaki efekt będzie.
  5. Kumpel sklada taka a4 z BRD narazie sie maluje jak wyjedzie , moze za jakis tydzien to popodmieniam erg , przepustnice i moze jeszcze raz pewny zaworek od turbo.. Sonda chyba nie ma nic do sterowania turbem tak? ---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ---------- http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/b7-brd-wymiana-ecu-silnika-116792/ Tu tez ta sama przyczyna i tez pozmieniał wszystko i nic to nie pomogło... Co jest grane
  6. Dzięx za filmik , turbo i zaworki 3 razy wymienialem ale moze faktycznie tak jak pisza w komentarzach dziura w intercoolerze . Jutro wyciagne oby dwa kulery i poogladam dokladnie razem z przewodami. ---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ---------- Klapy kolektora ssącego wyczyszczone na igiełke razem z calym kolektorem . Probowalem odłączyc klapy i to samo , gruszka sprawna od sterowania klapami.
  7. 3 wtryski wymienili mi w serwisie bo były z literka M , a jeden nie podlegał wymianie bo miał literke T . Ten czwarty podmieniłem z jezdzacego auta dwa razy i caly czas bez zmian..
  8. auto kupilem juz bez dpf , ktos go juz wyrzucił.. Pompe tandemowa podmienilem i do zbiornika na samym poczatku zaglądałem. Ja dalej upieram sie przy tym turbo i najpierw musze zlikwidowac ten szum. Dodam ze to nie jest turbo tylko chyba cos ze sterowaniem.. Znalazlem na innym forum taki sam problem tylko nikt go do konca nie rozwiazal. Objawy sa te same co u mnie czyli szumi w dolocie slaby dół i poszarpuje silnikiem.. Audi2.0 TDi 170KM - Dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów
  9. jeździłem bez tłumika i bez zmian.
  10. to samo... brak mi słów.. nawet nie wiem co napisać.
  11. pierwsze co wymienilem to dwumas razem z tarcza i dociskiem. Pracuje na czescich używanych wiec wszystko co mialem dostępne to powymienialem.. Wiem ze to troche dziwne i glupie z ta teoria o turbosprezarce ale faktyczne ona szarpie przewodami jak sie rozpedzi i zaczyna fuczeć. Turbo juz zakupione, jutro powinna przyjsc paczka , po pracy wymieniam i test.
  12. silnik poskładany i dalej nic sie nie zmieniło... Jezdziłem caly tydzień bardzo agresywnie z nadzieja na to ze cos sie wreszcie rozleci do konca . Drgania sie coraz bardziej powiekszaja a do tego zaczyna coraz mocniej szumiec turbina. Jak turbo dostanie oporu zaczyna szarpac przewodami od intercoolera. Nie wiem czy turbo moze robic takie jaja ale faktycznie zaczyna szarpac silnikiem wtedy jak turbina zaczyna pompowac na maxa. Po wypłacie zamowie inna ,wymienie i zobacze czy cos sie zmieniło...
  13. Następny tydzień walki.. egr zaslepiony , to samo tylko jeszcze błąd sie zapalił .Założyłem 6 biegową skrzynie hcf bez wyjscia na wal i wykluczyłem tylne zawieszenie , most , wał i dalej to samo. Drganie wystepuja tylko przy pełnym bucie od 1900 do 3000 obrotów . Wczoraj juz sie wkurzyłem , wymontowałem silnik i rozebralem na czynniki pierwsze. Nic nie znalazłem , wszystko igła . Jedynie co mi nie pasuje to - ktos wymieniał głowice i nie wymienił wałków rozrządu . Po sprawdzeniu numerów wychodzi na to ze moje są z silnika o kodzie bre o numerze 03g109102c a etka podaje ze w silniku brd ma byc wałek o numerze 03g109102f . Wałki kupilem na allegro , we wtorek przyjdą paczką , poskladam i mam nadzieje ze sie wszystko wyjasni , bo juz naprawde mam dość i pomysły się kończą .
  14. wtryski wymienione i dalej to samo
  15. Witam , ja u siebie zrobiłem wsteczny i czujnik na pedale sprzegła , wszystko działa jak należy... Musiałem kumplowi rozebrać drugą a4 i kabel po kablu sprawdzać gdzie idzie wsteczny i sygnał z czujnika sprzęgła do kompa...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...