Skocz do zawartości

MariuszM

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MariuszM

  1. Dziekuje za [p]odpowiedz. Czy wiesz gdzie dokladnie jest ta syrena? Wycie dochodzilo jakby gdzies pod silnikiem. Jesli faktycznie gdzies tam jest, to zeby ja zdezaktywowac musze.... miec kanal, zdemontowac odboje i wtedy moge wejsc do akcji z kluczykiem ? Kurcze, bez sensu. Nie wierze. Poprzednio jezdzilem Tigra, zamek od syreny byl umiejscowiony dyskretnie pod maska przy nadkolu.
  2. Witam Audimaniacs Nie potrafie znalezc stacyjki do wylaczania syreny akumulatora. Co prawda dzis juz wymienilem aku ze stoperami w uszach jednak uparlem sie i nie moge znalezc tego zamka. Mam w komplecie maly kluczyk do syreny aku, a nie wiem gdzie go mam wlozyc :/ Szukalem pod maska, tutaj, na necie i w ksiazce. Nic nie znalazlem. Czy ktos mily mi podpowie gdzie ten konstruktor z Ingolstadt zamaskowal ta stacyjke ? Pozdrowienia z zasypanego Slaska.
  3. Hmmm... Oto link do wydruku z programu Boscha: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2605f2de444c120.html Natomiast w drugim programie Delta Scan 5.0 wyszedł komunikat błedu P1550. Czy to może zastąpić te logi? Jeśli nie, jest ktoś chętny z moich okolic na badanie [za halba :>] ? Pozdrawiam!
  4. MariuszM

    [B5 AJM] Traci moc

    @Totenbart: w marcu zeszlego roku ~300 PLN, teraz jest w sklepie Jarcars po ~250 PLN. Zalecam przed zakupem poczytac ten watek http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_uszkodzony_nowy_przeplywomierz-t59366.0.html
  5. MariuszM

    [B5 AJM] Traci moc

    Czesc Totenbart, PSJ - koledze pewnie chodzilo o ironiczny skrot "powolny styl jazdy"; od ktorego auto sie zamula. W moim przypadku, z ktorym walcze od roku [objawy te same] chodzilo o przeplywke [masowy czujnik przeplywu powietrza], ktora wymienilem na nowa, oryginalna. Niestety po pol roku objawy znowu sie powtarzaja i najprawdopodobniej zdycha mi turbina, choc z drugiej strony walcze z dostawca przeplywki o nowy produkt w ramach reklamacji [na szczescie szanse mam dosc wysokie ]. Pozdrawiam. Mariusz
  6. Doprawdy sam juz nie wiem co robic... U jednego mechanika widze na programie Boscha parametry pracy przeplywki odbiegajace nawet o kilkaset jednostek, a u drugiego - ze wartosci wymagane pokrywaja sie z rzeczywistymi. Ten drugi to diagnostyk wspomnianej firmy Jarcars, ktory stwierdzil kod bledu P1550 [za male cisnienie w kanale dolotowym, ssacym turbiny czy jakos tak] oraz sprawdzil wartosci wymagane z mierzonymi tej przeplywki [sa zgodne]. Ponoc kleka mi turbina, a przeplywka jest w porzadku. Diagnostyk na uslugach Jarcarsu rowniez zgodzil sie z wydrukiem pierwszego mechanika [gdzie wartosci zmierzone przeplywki odbiegaly znacznie od wymaganych], ale na jego komputerze [program Delta Scan 5.0] wszystko bylo w porzadku. Naprawde, nie wiem juz co mam wymienic. Dac znowu 300 zeta na przeplywke [razem juz wywale na to 600] czy moze wywalic turbine? Pozdrawiam. Mariusz
  7. Czesc Dziekuje wszystkim za (p)odpowiedzi Jutro bede mial wydruki z kompa od mechanika. Ricardo - thx za post; jak dzwonilem do sklepu to powiedzieli mi ze na te przpelywki z Boscha nie mieli nigdy reklamacji... Zobaczymy. W przyszlym tygodniu z wydrukiem bledow jade do sklepu i zobaczymy co zrobia. Na swojej stronie internetowej sprzeduja przeplywki po ~250 PLN [oryginalne z Boscha: http://jarcars.pl/sklep.php?s=produkt&id_prod=103&id_kat=10&id_typu=0]. Nijak sie to ma do ceny z ASO; a przeciez ponoc sa te same? Moze sprzedaja jakies odciepy z fabryki Pozdrawiam serdecznie. Mariusz
  8. Witam Kolegów i Koleżanki Zaczynam standardowo "mam mały problem"... Pewnie już Wam się obmierzło czytać takie posty. Zwłaszcza ze temat mulenia silnika i przeplywki byl tu walkowany n-razy. Rok temu mialem problemy z moca turbiny, tracilo moc powyzej 2-3 tys. obrotow. Znalazlem wtedy pomoc na tym forum; trafnie wytypowalismy przeplywke. Sprawdzilem jeszcze u znajomego mechanika, ktory podpial mnie do kompa i dobil gwozdz do trumny: przeplywka. Kupilem oryginalna z Boscha przez Allegro [sklep motoryzacyjny Jarcars w Zabrzu], z hologramem i kodem do wbicia na stronie Boscha, potwierdzajacym oryginalnosc. Wymienilem na nowa w marcu 2008. Oczywiscie razem z nia wszystkie filtry powietrza. Tyle z historii. Dzisiaj ostatni dzien tego roku, od ok ~2 miesiecy nasilaja sie te same objawy co kiedys: samochod zaczyna tracic moc, nie czuc juz tego wbijania w fotel przy III biegu. Sa dni [coraz rzadzsze], ze wszystko jest ok. Zazwyczaj jednak 120-140 km/h i turbina kaputt. Znowu zagoscilem sie w warsztacie samochodowym, gdzie na programie Boscha na wlasne oczy zobaczylem ze moc na turbinie [chyba w mbarach bylo pokazane] jest mniejsza od wymaganej. Raz mniejsza, raz ciut wieksza, w wiekszosci jednak im wyzsze obroty, tym mniejsze cisnienie od wymaganego. Mierzony sygnal pochodzil z masowego czujnika przeplywu powietrza. Wyrok: przeplywka. Mechanik skwitowal krotkim zdaniem, ze zakupy przez internet sa niebezpieczne. Przede mna teraz zmudna procedura reklamacji, dostawca tez ze zdziwieniem stwierdzil ze na przeplywki Boscha nigdy nie mieli reklamacji. Czy moga byc jakies inne problemy? Jakos mi sie wierzyc nie chce, ze oryginalna przeplywka zaczyna szwankowac po pol roku... Pozdrawiam, Dosiego Roku Mariusz
  9. Witam serdeczenie, jestem tutaj nowy... Poprzednio byłem zalogowany na www.tigra-team.pl , tutaj jednak panuje chyba większa kultura. Wiadomo... AUDI ma swoją renomę :mrgreen: Szczęśliwym posiadaczem 4 kółek jestem od tygodnia, niestety zmartwiłem się tymi listwami od spodu. Myślałem że to po uderzeniu w bok samochodu, tym bardziej że po drugiej stronie nic się nie dzieje, ale na szczęście Wasze posty w tym temacie mnie trochę uspokoiły. Gdzie najtaniej można dostać takie listwy, jeśli ktoś już je kupował, rzućcie proszę ceną na forum i gdzie. Mam masę wydatków przed sobą (rejestrację, AC/OC, zimówki...) do tego jeszcze te listwy . Każda złotówka na wagę złota. Miłej niedzieli.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...