Skocz do zawartości

jax

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jax

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. aramir auto sprzedałem 2,5 roku temu. Nic sie nie zmieniło. Bawiłem się jeszcze w wymianę żelu niby trochę lepiej ale dalej to nie to samo co oryginał.
  2. wczoraj odebrałem auto z serwisu po kolejnej wymianie szyby (kamień). Nawet nie wiem czy po tej wymianie działa. Z poprzednią szybą sobie nie poradziłem czujnik był zbyt mało czuły. Jak udało CI się wproadzić adaptacje. W moim przypadku żadna wartość inna nić domyślna wywalała błąd? W moim przypadku przyjmował parametry wszystkie poza a8 oraz poza pancerną... Mam ustawioną na izolowaną ale czujka nadal nie bangli... Czujnik zmierzchu OK, a deszczu ni chu, chu... W poniedziałek sprawdzę inny czujnik. Po ostatnich deszczach okazuje się iż wymiana szyby trochę pomogła, ale do ideału dużo brakuje. Ja nie mogłem zakodować sensora deszcze. Domyślny parametr to 880 i każdna inna wartość była błędna i nie chciała się zakodować. Już powoli się poddaje i będzie tak jak jest.
  3. wczoraj odebrałem auto z serwisu po kolejnej wymianie szyby (kamień). Nawet nie wiem czy po tej wymianie działa. Z poprzednią szybą sobie nie poradziłem czujnik był zbyt mało czuły. Jak udało CI się wproadzić adaptacje. W moim przypadku żadna wartość inna nić domyślna wywalała błąd?
  4. czy na pewno masz sprzeglo? podaj numer sprężarki. Ja miełem motor BLB i u mnie jest 8e0260805BR i to jest model bez sprzęgła. To jest totalna jednorazówka. Sprężarka pracuje cały czas w tym przypadku. PS. czy zapoznałeś się z najważniejszym postem odnośnie swojego modelu silnika na tym forum. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/78562-likwidacja-walkow-wyrownowazajacych-z-silnika-20-tdi-czyli-swap-pompy-oleju/
  5. W takim razie sprawdze to gdzie, kto i za ile. Moze to jest przyczyna.
  6. nawet nie wiem jak to sprawdzic czy jest oryginalna. Jak juz pisalem na wstepie nie ma mozliwosci zmian tego kanalu. Kazda wartosc zwraca blad. (przepraszam za brak ogonkow, ale nie moge z nich obecnie korzytac)
  7. Reset niestety niewiele pomógł. Sprawdziłem na Ross-tech i opcje light/rain sensor nie mają zakresu ustawień co może świadczyć o braku możliwości ich zmiany. Może jakieś inne sugestie?
  8. Witam, wymieniłem szybę przednią, gdyż została zdeflorowana przez kamyczek. Niestety po wymianie sensor już nie działa tak rewelacyjnie jak kiedyś. Czujnik widzi deszcz jak porządnie pada. Niestety nawet w tej sytuacji częstotliwość pracy jest zbyt mała, aby komforowo jechać i coś widzieć. Sterowanie pokrętłem na manetce nic nie daje. Chciałem zakodować inną czułość w sterowniku która domyślnie jest ustawiona na 45%. Niestety każde wprowadzenie innej wartości daje błąd i wartość się nie zmienia. Gdybym miał ręcznie sterowaną prędkość, jakoś bym to przeżył, ale obecna forma jest strasznie uciążliwa. co kilka sekund trzeba ruszać manetkę, gdyż biegi manualne albo są za wolne (i nie zbiera wody) albo za szybkie (i wysusza szybę i rozmazuje błoto z solą) Próbowałem u szklarza który to robił wymienić żel, ale niestety bez zmian. Szukałem trochę i nawet w A5 czy A4 B8 jest ten sam problem nawet w nowych samochodach.
  9. Dziekuje za uszczegolowienie kwestii sprzegla. Idac tym tropem, kolo pasowe oraz rdzen wystajacy sie kreca razem. Czy jest to dowod na to ze sprezarka nie zostala zatarta, oraz czy sprzeglo nie zostalo zerwane? Na te chwille nie sprawdze innych objawow, gdyz w ukladzie jest czynnik. Sprezarka na pewno nie daje wogole cisnienia, gdyz na VAG'u nie pokazuje nawet minimalnych zmian sprezania. Wysokie i niskie cisnienie jest bez zmian. Czy zawor wydajnosciowy to zawor sterujacy? Przepraszam za tak lamerskie pytanie, ale nie mam juz sily szukac tych informacji. co do sterowania to prad wynosi okolo 9,5V. Sprawdzalem to na innym sprawnym samochodzie i bylo dokladnie takie samo. Na VAG'u zaobserwowalem, iz czujnik podpiety do poduszki wykazywal natezenie ~460mA. Po podlaczeniu we wlasciwe gniazdo sprezarki pobor skoczyl na 560mA. Wiem o tym, iz najlatwiej wyjac sprezarke i testowac, jednakze chcialbym sie przygotowac na rozne warianty zanim ja wyjme, aby minimalizowac metode prob i bledow.
  10. Klima z czujnika daje temperature na wyswielaczu na desce zwyzona o 5stopni. Tak mam od stluczki 2 lata temu jak mi zle poskladali samochod. Niemniej jednak wyeliminuje ten blad wymieniajac ten czujnik temperatury. Co do sterownika blad jest ewidentny, ale co moze byc tego powodem? VCDS nie wskazuje niczego konkretnego. Jutro bede dalej badal temat. ---------- Post dopisany at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany at 14:40 ---------- Witam ponownie, zapoznalem sie tematem troche blizej i ponizej uszczegolowie te wiedze. Wydaje mi się, iż w B7(nie moglem tego jednoznacznie potwierdzic) jest elektrosprzeglo, ktore po podaniu napiecia wlacza kompresor. Napiecie na tym to jakies 9,5~9,7 V w momencie kiedy kompresor powinien dzialac. Kiedy uruchamiam tryb ECO napiecie wskazuje na ~0,8V Odkrylem co w moim przypadku bylo problemem, nie dzilania klimy. Zamieniony kabel z poduszka od silnika. Glupi problem wiazka kabli tam sma i dokladnie identyczne wtyczki wiec o pomylke latwo. Po mojej diagnosie wychodzi na to ze kompresor dostaje swoje napiecie jakies 560mA, uruchamia sie wiatrak na chlodnicy jednakze kompresor nie chlodzi. Podjerzenie moje jest nastepujace. Czujnik od poduszki ma caly czas jakies ~10,5V co prawdopodobnie spowodowalo wlaczenie sprzegla elektromagnetycznego. Jako ze to napiecie jest caly czas dlatego mogl sie zatrzec kompresor. Pytanie jest takie, jakie sa objawy uszkodzenia kompresora? Czy komputer powinien wskazac uszkodzenie kompresora? Czy mechanicznie mozna sprawdzic czy sprezarka jest zatarta, bez wyciagania ja z samochodu? Czy sprzeglo elektromagnetyczne moze sie uszkodzic, bez wplywu na sprezarke? Co do wczesniejszych wpisow, kolega chudineze mial racje, iz klima sie nie wlaczy ponizej -5 stopni, jednakze sie mylil w drugiej kwestii, gdyz przy uszkodzeniu czujnika temperatury G17, system pobiera temperature z drugiego czujnika, ktora jak wspomnialem jest zawyzona o 5 stopni. Dlatego tez wnioskowanie, iż klima nie dziala z powodu uszkodzenia G17 jest bledne (mowie o cieplych dniach a nie mrozie -15). Czujnik zostal naprawiony w moim przypadku. Jesli sa jakies inne parametry do sprawdzenia VCDS'em wzgledem kompresora klimy prosze o ich wskazanie, moze one pozwola lepiej zdiagnozowac problem. Dziekuje wszystkim za pomoc w diagnozie.
  11. Czujnik juz nie dziala od 1,5 roku i klima dzialala dobrze az do wymiany motoru, dlatego nie upatrywal bym sie w winnego w tym czujniku.
  12. Po lekkiej irytacji kupilem kabel wraz z VCDS 11.30 po skasowaniu bledow nic sie nie zmienilo klima dalej nie chlodzi. ponizej logi z VCDS'a Jesli ktos ma koncpecje po jego analizie, chetnie sprawdze wszelekie sugestie. Monday,18,June,2012,19:58:08:10074 VCDS Version: Beta 11.3.0 Data version: 20110801 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7 Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8E55A572987 Mileage: 292110km/181508miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl Part No SW: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3 Component: R4 2,0L EDC 0000SG 9618 Revision: 12345678 Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 46901 148 81290 VCID: 75E5E5E760E5 No fault code found. Readiness: 0 0 1 1 1 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl Part No SW: 8E0 910 517 B HW: 8E0 614 517 AT Component: ESP8 front H04 0180 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004401 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 2647F2ABEDC3 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 AJ Component: A4 Klimaautomat 2831 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 69DDB9973C5D 1 Fault Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 79-00 - Please Check Fault Codes ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl Part No: 8E0 907 279 L Component: int. Lastmodul ECE 0504 Coding: 11021 Shop #: WSC 65536 VCID: 3B7133DF0641 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lbl Part No SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G Component: Airbag 9.41 H11 3530 Revision: 91H1135 Serial number: 0036M004LXTW Coding: 0033622 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 3B7133DF0641 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 Q Component: Lenksáulenmodul 0601 Coding: 04002 Shop #: WSC 06325 VCID: 418D413764AD No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Part No SW: 8E0 920 900 R HW: 8E0 920 900 R Component: KOMBI+WFS 4 H12 0040 Revision: 0040 Serial number: 00000000000000 Coding: 0006041 Shop #: WSC 80093 222 69422 VCID: 33611BFF2E11 1 Fault Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 010 - Open or Short to Plus ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl Part No: 8E0 959 433 BS Component: Komfortgerát TA7 3332 Coding: 07024 Shop #: WSC 06325 VCID: 83010B3FBE31 Subsystem 1 - Part No: 8E1959801H Component: Tőrsteuer.FS BRM 0406 Subsystem 2 - Part No: 8E1959802B Component: Tőrsteuer.BF BRM 0205 1 Fault Found: 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 55: Xenon Range Labels: 8P0-907-357.lbl Part No: 8P0 907 357 B Component: Dynamische LWR H01 0020 Revision: 00000001 Serial number: Coding: 0000005 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 397D29D70C7D No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl Part No: 8E0 035 186 D Component: concert II GRO 0004 Coding: 01065 Shop #: WSC 06325 VCID: 285BFC93E7D7 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 76: Park Assist Labels: 8E0-919-283-8EC.lbl Part No SW: 8E0 919 283 B HW: 8E0 919 283 B Component: Parkhilfe 4-Kan H06 0020 Revision: 00H06000 Serial number: 00067802030510 Coding: 0000014 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 2F69178FC239 1 Fault Found: 01546 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Left (G204) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 147 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Date: 2000.01.01 Time: 00:00:00 ------------------------------------------------------------------------------- Address 77: Telephone Labels: 8P0-862-335.lbl Part No SW: 8P0 862 335 E HW: 8P0 862 335 E Component: FSE_255x BT H18 0070 Revision: 00000001 Serial number: 00000000229242 Coding: 0001611 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 387B2CD33777 1 Fault Found: 01524 - Antenna for Telephone 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01111011 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 99 Reset counter: 157 End ------------------------------------------------------------------- -
  13. Wrocilem do PL po dluzszej nieobecnosci i zabraklo czasu. Tylko przechodze obok niej w garazu. Jak nadejdzie taki dzien to sie podziele z wrazeniami.
  14. Drogi uzytkowniku @chudineze, w osobie randze rangi administratora raczej nie przystoja odpowiedzi tego typu. Jesli nie masz nic wnoszacego do powiedzenia, to poprostu nie marnuj swojego cennego czasu na odpowiadanie w taki sposob. @majkel_majki Dokonalem sprawdzenia tego co mowisz. Rdzen wytajacy oklo 7mm z kola w kasztalcie klucz imbusowgo kreci sie bardzo dobrze po przylozeniu drewnianego patyka wyfrezowal go. Kiedy nabijalem klime, mechanik powidzial, ze kiedy jest blad cisnienia w ukladzie zostaje odlaczone sprzeglo od sprezarki aby sie wlasnie nie zatarla. Dodal iz sa dwa warianty ze klima po przejechaniu jakiegos odcinak drogi (podal przyklad od 100m do 20km) moze sama sie uaktywnic i zaczac dzialac.Drugi wariant wymaga skasowania bledu z klimatyzacji. Pytanie teraz takie czy wariant z komuputerem i bledami jest prawdopodobny, czy nalezy go kompletnie wykluczyc? ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 19:59 ---------- Drogi uzytkowniku @chudineze, w osobie randze rangi administratora raczej nie przystoja odpowiedzi tego typu. Jesli nie masz nic wnoszacego do powiedzenia, to poprostu nie marnuj swojego cennego czasu na odpowiadanie w taki sposob. @majkel_majki Dokonalem sprawdzenia tego co mowisz. Rdzen wytajacy oklo 7mm z kola w kasztalcie klucz imbusowgo kreci sie bardzo dobrze po przylozeniu drewnianego patyka wyfrezowal go. Kiedy nabijalem klime, mechanik powidzial, ze kiedy jest blad cisnienia w ukladzie zostaje odlaczone sprzeglo od sprezarki aby sie wlasnie nie zatarla. Dodal iz sa dwa warianty ze klima po przejechaniu jakiegos odcinak drogi (podal przyklad od 100m do 20km) moze sama sie uaktywnic i zaczac dzialac.Drugi wariant wymaga skasowania bledu z klimatyzacji. Pytanie teraz takie czy wariant z komuputerem i bledami jest prawdopodobny, czy nalezy go kompletnie wykluczyc?
  15. Witam, jako że nadeszło ciepło postanowiłem uruchomić klimę. Od października nie była czynnika chłodzącego gdyż maszyna przeszła swap silnika z BLB na BKD. Mechanik nie nabił, a mnie nie było potrzebne. Cały ten czas palił się guzik ECO - efektem był*pewnie brak ciśnienia w układzie. Nabiłem klimę, człowiek też sprawdził szczelność więc układ jest pełny. Guzik ECO również przestał się palić, ale klima dalej nie chłodzi. W ogóle nie włącza się sprężarka. Co może być powodem nie uruchamiania się sprężarki? Może macie jakieś sugestie zanim pojadę na VAG'a.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...