Skocz do zawartości

huberts

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O huberts

Informacje

  • Imię
    Hubert
  • Miasto
    DPL/KR

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia huberts

0

Reputacja

  1. Cześć! Od jakiegoś czasu z przodu mojego samochodu dochodzą dziwne dźwięki, szczególnie po nagrzaniu się (dłuższej trasie), oprócz tego charakterystycznego ćwierkania, nie zauważyłem żadnych innych niepokojących sygnałów. Rozrząd, rolki, pasek wielorowkowy, napinacz, pompa wody są nowe. Ze starych elementów w układzie zostały koła rozrządu, pompa wspomagania, wiskoza i tłumik drgań skrętnych na wale. Po zdjęciu paska wielorowkowego i "przemacaniu" każdej rolki zero luzów - oprócz pompy o wspomagania, ma ona wyczuwalne luzy na kole pasowym no i tak zachodzę w głowę, czy możliwe że to ćwierkanie jest przez nią, bez paska nie jeździłem bo nie mam w sumie jak, nie chce przegrzać silnika, a aktualnie to tylko jazda miejska, podczas jazdy wspomaganie chodzi bez zarzutu. Spotkał się już ktoś kiedyś z podobnym problemem? Samochód muszę mieć pewny i sprawny, bo używam go non stop, dlatego chce to wreszcie ogarnąć, żeby załatwić sprawę porządnie. Pozdrawiam!
  2. + Siemano! Panowie potrzebowałbym jakiegoś dobrego mechanika, który pomógłby mi w zdiagnozowaniu i naprawie usterki, samochów - FORD, silnik benzyna + gaz. Ktoś coś?
  3. Cześć! Panowie potrzebowałbym jakiegoś dobrego mechanika, który pomógłby mi w zdiagnozowaniu i naprawie usterki. Nie znam takich miejsc w Krakowie i okolicach, dlatego będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!
  4. Też nie, sprawdzałem zamek w drzwiach kierowcy pod wiązką pasażera (przepiąłem całą krańcówkę) i wszystko działa poprawnie.
  5. Patrzyłem, wszystkie przewody są OK. Przekaźnik 382 to przekaźnik oświetlenia wewnętrznego samochodu, podmieniałem go na inny, identyczny z samochodu w którym wszystko jest dobrze i efekt był taki sam.
  6. Cześć! Mam pewien mały, denerwujący problem (może i nie mały). A więc: Jakoś zimą zauważyłem, że mruga mi oświetlenie wewnątrz, tylko przy otwarciu drzwi kierowcy. Jakoś nie miałem kiedy ani jak się tym zająć, ostatnio podłączając komputer, zauważyłem takie o to błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 R Component: 1,9l R4 EDC 01SG 1613 Coding: 00002 Shop #: WSC 00266 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 959 655 L Component: Airbag 7 Audi 0503 Coding: 00104 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 A Component: B5-KOMBIINSTR.UN4 D06 Coding: 00040 Shop #: WSC 77500 IMMO-IDENTNR: AUZ8Z0W2170161 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D05 Coding: 00000 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 152 Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - End ------------------------------------------------------- i zaczaiłem fakty. Zacząłem szukać, najpierw od krańcówki drzwi przednich, podłączyłem krańcówkę od drzwi kierowcy, do drzwi pasażera, wszystko działa jak należy. Następnie przetrzepałem wiązkę od krańcówki do kostek (pod plastikiem obok pedału sprzęgła), zero obtarć, zagięć. Przy mruganiu występowało cykanie, doszedłem, że to przekaźnik nr 382, podmieniłem go na sprawny, z takiego samego samochodu, nadal to samo. Dodam, że mruganie wystepuje tylko po otwarciu drzwi kierowcy, na włączonym zapłonie/odpalonym silniku, bądź przy długim otwarciu drzwi bez zapłonu (kluczyk w stacyjce). Dodatkowym objawem są: - brak świecenia czerwonych świateł w drzwiach przednich, tylne działają bez zażutu - brak podświetlenia nóg z przodu (z tyłu nie ma takich bajerów) - brak brzęczka wyłączenia świateł przednich (tylko w przypadku drzwi kierowcy) Stawiałem, na sterownik, pompę centralnego, moja pompa to model 8lo "L" jednak również podmieniają z innego samochodu, z tym że model 8lo "G" dzieje się dokładnie to samo. Jeżeli odepnę kostki od sterownika, gaśnie światło całkowicie. Centralny działa, w czasie jazdy światło się nie zapala, szyby zamykają się z kluczyka. Jeżeli to jest istotne, to z marcu odkryłem awarię szyberdachu, przy próbie uchylenia robi "tryyy" i wpada w dól, można otworzyć całkowicie, jednak szarpie jakby jedna strona. Od tamtej pory jest on nie ruszany. Pozdrawiam serdecznie, jeżeli ktoś ma pomysł, proszę o pomoc, nie jestem asem elektryki, wolę smar i naprawy typowo mechaniczne, ale chciałbym się z tym uporać sam. Hubert
  7. Zadam nietypowe jak na to forum pytanie. A więc Panowie, może ktoś z Was, albo jakiś Wasz znajomy jest właścicielem, głównym inżynierem albo coś w ten deseń w jakimś biurze konstrukcyjnym/projektowym w Krakowie? Sprawa wygląda tak, że studiuje już III rok na IMIRze, na AGH i w sumie popracował bym w zawodzie jako ten "prawie inżynier mechanik", z tym że nie chodzi mi nawet o jakieś zarobki, tylko zobaczenie na czym to na codzień polega, jakieś rysowanie, liczenie.... Boję się podejmować pracy u kogoś całkowicie obcego, bo może się okazać, że przyjdzie sesja, czerwiec i nie będzie na nic czasu, stąd poszukiwałbym kogoś z kim mógłbym się dogadać (tak miałem/mam w obecnej robocie w domu (dolny śląsk), w motocyklach, że kierownictwo idzie na rękę i jak mogę to przyjeżdżam robię swoje dostaje kase i oni są zadowoleni i ja). Jeżeli nikt się nie znajdzie to niech to ktoś usunie i przepraszam za kłopot. Serdecznie pozdrawiam Hubert
  8. Gruszka dzięki wielkie za info. Jutro ogarnę temat, coś mi kumpel wspominał, że jakaś w miarę stacja jest na klinach, coś jutro wybiorę
  9. Panowie! Potrzebuję rady, mianowicie stacja diagnostyczna robiąca przeglądy motocykli w Krakowie, jakiś normalny diagnosta, który nie przywali się do niczego szczególnego Kupiłem niedawno Bandita 600, potrzebuje zrobić przegląd, w motórze wszystko blanga, tylko wiadomo jak się ktoś będzie chciał dowalić do czegoś to się dowali.
  10. Marcin to termostat, sam miałem podobnie 2 lata temu, po wymianie wszystko wróciło do normy. Wlej od razu nowy płyn (najlepiej koncentrat G12+), termostat osobiście polecam z Wahlera, koszt mnie wyszedł jakieś 30 zł, a śmiga bez zarzutu:wink:
  11. Panowie biznes życia jest Potrzebowałbym ściągacz do sprężyn, ma ktoś może na wyposażeniu garażu i użyczyłby na 5-10 min. Muszę rozbebeszyć amortyzator z Bandita 600, bo coś było kombinowane, a ręcznie tego nie zrobię, sprawa dość pilna. Liczę na zrozumienie (to taka dość mała sprężyna, cały amor ma ok. 30 cm długości, sprężyna z 20 cm). Warsztaty na Prądniku Białym mi tego nie ogarnęły, a sam ze ściągaczem raczej to zrobię
  12. No elegancko, pachnie, ładnie i pięknie Pewnie wrócę z poprawkowej sesji do roboty na miesiąc to wrócę z siedzeniami brudnymi znowu
  13. Panowie mam wielką prośbę. Potrzebowałbym namiary na jakieś auto-części w Krakowie i okolicach. Rozwalili mi lusterko pod blokiem od str. kierowcy:slina: Zakleiłem jakoś prowizorycznie taśmą, ale nie wiem na ile to zda egzamin, a jadę do domu w pt. a bez lusterka zabiorą mi gdzieś dowód. Gdzie bym nie patrzył to są angliki, a one mają inny kąt nachylenia. Ew. może ktoś ma, kolor LZ6L (butelkowa zieleń), elektryczne bez podgrzewania, lewe.
  14. Witam Panów z wieczora W Krakowie mało śniegu, a mówili że taki paraliż w TV Potrzebuję dobrego lakiernika gdzieś w okolicy mam parę części do moto do pomalowania jeżeli ktoś ma namiar będę bardzo wdzięczny Druga rzecz to przy podróżach do domu i z powrotem wpadł mi do głowy szatański plan zamontowania tempomatu do mojej niuni. Przerabiał to ktoś w B5, mam AHU, bez fisa, czytałem na forum, że to kwestia podpięcia 2 kabelków do ECU i zaadaptowania przez VAGa, jeżeli ktoś to robił prosiłbym o kontakt. Pozdrawiam:whistling:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...