Skocz do zawartości

amper

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O amper

Osiągnięcia amper

0

Reputacja

  1. Muszę zamontować sprawny katalizator w samochodzie, obecnie mam wybebeszony - tzn. pusta puszka jest ( dłuższy wyjazd do Norwegii, a tam podobnież nawet policja może sprawdzać poziom spalin, więc lepiej nie ryzykowac ). Problem w tym że chciałem kupić jakiś uniwersalny - i mechanik mnie oświecił że nie pasuje do tego modelu żaden uniwersalny...zostaje tylko oryginał ( ale to odpada - ceny są zawrotne....) albo przerabianie puszki uniwersalnego tak by pasowała.... Faktycznie nie da sie dobrać uniwersalnego katalizaora do tego modelu??? Jakaś paranoja... I jesli tak, to wie ktoś może gdzie w okolicach Warszawy mozna przerobić taki katalizator bu pasował??
  2. Tak, nowe (tzn. paromiesięczne )...tylko że jak kupiłem samochód to nie dostałem instrukcji do tego radia...bo sie Pani właścicielce zapomniało poszukać :gwizdanie: , ale spox, dobrze że mam na nią namiary Dzięki raz jeszcze za pomoc
  3. OK, wielkie dzięki ! Pokasuję błędy i za kilka dni sprawdzę A co do tego kodu do radia - jak to wpisać? I jaki to ma być kod? (jeśli sie okaże że to akurat to?)
  4. Otóż - ostatnio zostawiłem samochód na ok tydzień na parkingu, stała sobie grzecznie. Po powrocie - nie mogę odpalić samochodu...wyglądało to na śmierć akumulatora. Tylko że ten ma dopiero niecały roczek...i wcześniej nie było z nim żadnych problemów...OK, podładowałem drania przez ok 1 godz - samochód odpalił, jest ok. Od kilku dni nie ma problemów, pojemnośc akumulatora na mierniku jest max Ale po tym okazało się - że 1) Kilka wartości ustawienia FIS sie pozerowały- tzn. data, czas, termometr oszalał (no niby nieważne, ale to wskazywało by na całkowite odcięcie zasilania...) 2) Drzwi po otwieraniu samochodu sie blokują, tzn. trzeba czekać ok 2 sekund dłużej na otwarcie samochodu ( mechanizm wolniej działa) 3) I nowe radio (JVC) przestało działać - zero zasilania w radiu... Sprawdziałem bezpieczniki - są ok... Zapuściłem VAGa - auto scan - i wywaliło błędy - podane poniżej Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 930 M Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D11 Coding: 00140 Shop #: WSC 00000 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0X8105164 1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D12 Coding: 13131 Shop #: WSC 06325 4 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Co się mogło stać? Obecnie jestem na etapie identyfikacji kodów (może ktoś pomoże ? ... ) Jak to możliwe że w miarę nowy akumulator sam sie rozładował?Co prawda nie cały, ale na tyle by zablowowac rozruch ... Zwarcie jakieś było? Ale wtedy chyba jakiś bezpiecznik się powinien przetopić...Na 100% wszystko powyłączane było...I dlaczego akurat radio zostało odcięte?? Gadałem już wstępnie z elektrykiem - postraszył mnie wizją pozostawienia samochodu w warsztacie na wieeele dni, bo takie usterki trudno namierzyć... Usunąłem posta w dziale diagnostyka VAG, nie ma sensu zakładania dwóch tematów / adamq
  5. Nie wiem co zrobić z tym moim doładowaniem... Z racji przypomnienia - turbina była czyszczona, jest ok, brak jakichś uszkodzeń...Na Mineralnel 26 sprawdzili to raz jeszcze, wyprostowali sztangę od turbiny która została pogięta przy pierwszym czyszczeniu turbo u Dobruckiego. Był problem (i chyba nadal jest) z gruszką ciśnień, bo chłopaki z Mineralnej stwierdzili że jakaś lewa jest...no ale działa...chyba... Na Vagu widać że doładowanie szaleje w całym zakresie (choć nie ma trybu awaryjnego) , co czuć podczas jazdy.. .Co z tym zrobić? Wymienić turbinę? A może męczyć chłopaków o wymianę samej tylko gruszki? (akurat jak mi ostatnio rozkręcali turbinę, to nie mieli gruszki na podmianę...) Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 STAMP /min mbar mbar % 0.00 1428 1152.6 1366.8 51.8 0.40 1470 1315.8 1377.0 46.6 0.80 1554 1764.6 1438.2 24.7 1.20 1617 1795.2 1693.2 48.2 1.60 1722 1836.0 1958.4 62.6 2.00 1827 1887.0 2182.8 70.9 2.40 1932 1948.2 2346.0 78.5 2.80 2037 1948.2 2437.8 85.7 3.20 2121 1948.2 2499.0 93.2 3.60 2226 1948.2 2519.4 94.4 4.00 2352 1948.2 1978.8 65.3 4.40 2436 1948.2 1662.6 60.6 4.78 2541 1948.2 1652.4 61.0 5.18 2625 1948.2 1785.0 68.9 5.58 2730 1948.2 1897.2 73.3 5.98 2835 1948.2 1876.8 71.3 6.38 2940 1948.2 1764.6 63.8 6.78 3024 1948.2 1785.0 63.4 7.18 3108 1948.2 1856.4 66.9 7.58 3213 1948.2 1856.4 66.5 7.98 3297 1948.2 1866.6 67.3 8.40 3402 1948.2 1887.0 67.7 8.78 3486 1948.2 1897.2 68.1 9.18 3570 1948.2 1887.0 67.3 9.58 3654 1948.2 1907.4 68.5 9.98 3738 1948.2 1917.6 68.1 10.40 3822 1948.2 1927.8 68.1 10.78 3906 1948.2 1927.8 68.1 11.18 3990 1948.2 1938.0 68.5 11.58 4053 1938.0 1938.0 68.5 11.98 4137 1927.8 1927.8 69.7 12.38 4200 1917.6 1907.4 67.7 12.78 4263 1907.4 1887.0 68.1 13.18 4326 1876.8 1866.6 68.1
  6. Wiem Spanky, wiem tylko ze teraz na Mineralną czekałem ponad 2 tygodnie, trzeba sie do chłopaków naczekać......a mnie wtedy sprawa przyszpiliła bo samochodem sie wcale nie dało jeździć, kierownice totalnie zablokowane...dlatego uderzyłem do Q-servisu... A tak BTW - pozbyłem się katalizatora przy okazji :>
  7. Panowie, większośc problemów sie wyjaniła :> Samochód wrzeszcie trafił na Mineralną 26 . Tam się okazało, że podczas ostatniego czyszczenia turbiny w Q-serisie u Dobruckiego zostałą skrzywiona stanga turbny, która wadziła o obudowę... ....szkoda słów...Patałachy.... Chłopaki z Mineralnej ją wyprostowali, sprawdzili turbinę (czysta jest i nie pouszkadzana), przetestowali i na razie jest ok. Co prawda są skoki doładowania (1800 - 2200) ale nie wyskakuje tryb awaryjny, a tych skoków na razie nie czuć, autko przyśpiesza płynnie. Jeśli znowu sie pojawi tryb awaryjny, trzeba będzie pewnie turbinę wymienić, bo tylko to zostało... Pojeżdże troche i porobie VAGów, to sie zobaczy. Tak czy siak - polecam ekipę z Mineralnej 26, przetestowali samochodzik pożądnie :> i zrobili co trzeba. Spanky - dzięki że mnie tam podesłałeś , troche czekałem ale warto było ...
  8. No ok, ale zatem dlaczego samochód rozpędza się jak żółw (skoro jest doładowanie - a jak do tej pory jedyną stwierdzoną przyczyną moich problemów jest układ doładowania)? A po drugie - poczułem nagły spadek mocy (3000 obr) a według VAGa czegoś takiego nie było...
  9. Jakiś czas temu opisywałem swój przypadek ("wyczyszczona turbina" która nadal przeładowywała...kolesie ją rozregulowali na maxa... ) i jutro samochód ( po 2 tyg czekania :gwizdanie: ) jedzie na Mineralną na oględziny i naprawy :> W miedzyczasie zrobiłem sobie 011 dynamiczne, by zobaczyć co sie dzieje z doładowaniem - - samochód jeździ ociężale, ale równomiernie przyśpieszał do ok 3000 obr (jeśli mozna to bylo nazwać przyspieszeniem...) , potem delikatne szarpnięcie i koniec doładowania, tryb awaryjny... Ale - sprawdziłem wyniki VAGa - cały czas turbo przeładowywuje, i widac ze nie było trybu awaryjnego podczas jazdy (a ja to wyraźnie odczułem, potem zjazd na parking, wyłączenie i znowu delikatnie turbo pracowało). 1) Jak to jest możliwe że pomiar VAG nie zarejestrował tego trybu awaryjnego ( błąd sie pojawił, ale 011 pokazije że nie... )? Z VAGa widac że turbina procowała równomiernie...? 2) Dlaczego pomimo ewidentnej "skręconej" turbiny na najniższe doładowanie VAG pokazuje 2500 mbar? Przecież ten tryb awaryjny powinien się już nawet wcześniej pojawić... Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 STAMP /min mbar mbar % 0.39 1449 1060.8 1081.2 36.7 0.79 1449 1142.4 1081.2 35.5 1.19 1491 1734.0 1193.4 25.5 1.59 1575 1774.8 1428.0 24.7 1.99 1680 1815.6 1713.6 46.6 2.39 1785 1866.6 1999.2 59.8 2.79 1890 1927.8 2233.8 70.1 3.19 1995 1948.2 2366.4 77.7 3.59 2079 1948.2 2458.2 84.5 3.99 2184 1948.2 2519.4 92.8 4.39 2289 1948.2 2529.6 94.4 4.79 2394 1948.2 2539.8 94.4 5.19 2478 1948.2 2550.0 94.4 5.59 2583 1948.2 2560.2 94.4 5.97 2688 1948.2 2560.2 94.4 6.37 2772 1948.2 2560.2 94.4 6.77 2856 1948.2 2560.2 94.0 7.17 2961 1948.2 2570.4 94.4 7.57 3024 1948.2 2560.2 94.4 7.95 3129 1948.2 2560.2 94.4 8.35 3192 1948.2 2570.4 94.4 8.75 3276 1948.2 2570.4 94.4 9.15 3360 1948.2 2570.4 94.4 9.55 3402 1948.2 2560.2 92.4 9.95 3423 1948.2 2499.0 92.4 10.36 3465 1652.4 2346.0 92.4 POwyżej 3000 już się nie dało mierzyć, samochód jakby stracił silnik...
  10. Panowie - jutro oddaję samochód z reklamacjalmi, dodatkowo za radą Spankiego zrobiłem BS 011. A po teście pojawił mi się bląd... 2 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Pierwszy - to dziadostwo za które mam sie zamiar wziąść - już dawno Spanky mi to stwierdził, ale ostatnio samochód zgasł podczas ruszania - dlaczego - immobilajzer zadziałał wkurzajace... Drugi - noo właśnie...co to jest? A oto wyniki: Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 MARKER STAMP /min mbar % STAMP 0.39 903 OFF 999.6 99.6 0.79 903 ON 989.4 99.6 1.19 903 ON 999.6 0.0 1.60 903 ON 1009.8 0.0 1.99 903 ON 1020.0 0.0 2.39 903 ON 1020.0 0.0 2.79 903 ON 1030.2 0.0 3.18 903 ON 1040.4 0.0 3.58 903 ON 1040.4 0.0 3.98 903 ON 1040.4 0.0 4.38 903 ON 1040.4 0.0 4.78 903 ON 1040.4 0.0 5.18 903 ON 1040.4 0.0 5.58 903 ON 1040.4 0.0 5.99 903 ON 1040.4 0.0 6.39 903 ON 1050.6 0.0 6.79 903 ON 1040.4 0.0 7.19 903 ON 1040.4 0.0 7.59 903 ON 1050.6 0.0 7.99 903 ON 1040.4 0.0 8.39 903 ON 1040.4 0.0 8.79 903 ON 1050.6 0.0 9.19 903 ON 1040.4 0.0 9.59 903 ON 1050.6 0.0 10.01 903 ON 1040.4 0.0 10.41 903 ON 1040.4 0.0 10.81 903 OFF 1040.4 0.0 11.21 903 OFF 1030.2 99.6 11.61 903 OFF 1009.8 99.6 12.02 903 OFF 1009.8 99.6 12.42 903 OFF 999.6 99.6 12.82 903 OFF 999.6 99.6 13.23 903 OFF 999.6 99.6 13.64 903 OFF 999.6 99.6 14.05 903 OFF 999.6 99.6 14.46 903 OFF 999.6 99.6 14.85 903 OFF 989.4 99.6 15.25 903 OFF 989.4 99.6 15.66 903 OFF 999.6 99.6 16.08 903 OFF 989.4 99.6 16.47 903 OFF 989.4 99.6 16.87 903 OFF 989.4 99.6 17.27 903 OFF 989.4 99.6 Wg. mnie jest ok...czyli dalej pozostaje kwestia samej turbiny... A ps. dlaczego podczas wykonywania BS 011 w okienkach pomiarowych pojawiły sie ERRORY??
  11. Nie no spox, dzwonie zaraz do kolesi z reklamacjami... Ha, dobre - dzwoniłem do kolesi - oczywiście turbo dobre wyczyszczone "bo tego sie nie da źle wyczyścić " , problem jest w czyś innym (?)...w czym?Pan nie był w stanie stwierdzić...zobię 011 BS.Zobaczymy[br]Dopisany: 22 Luty 2008, 08:02 _________________________________________________
  12. Założyłem nowy wątek, nie podpinając sie do starego, więc możecie go potem skasować. Ostatnim razem miałem problem z doładowaniem, miałem wyczyścić tyrbo. Więc tak zrobiłem. Musiałem skorzystać z warsztatu serii Q servive, bo do klubowucza Rogalottiego sie dodzwonić nie mogłem...a bardzo chciałem... Ale dobra, turbo wyczyścili, no i oczywiście znowy ciśnienie szleje...Wg. "panów mechaników" turbina jest w dobrym stanie, nie ma luzów ani uszkodzeń. I dało się ją dobrze wyczyścić...tylko że wyniki pokazują Czy jest możliwe że co innego sie posypało? N75? Kable od doładowania też sprawdzali, są ok...Samochód jeździ o wiele szybciej i dynamiczniej...ale VAG pokazuje że jednak nie aż tak. Dla porównania pokazuję tylko grupę 011 sprzed i po czyszczeniu (bo jak turbo nie pracuje na 100% to chyba nie ma sensu sprawdzać przepływki..?) No i oczywiście mam zamiar oddac im to raz jeszce do roboty - w końcu zrobili to nie za darmo. Po czyszczeniu: Friday 22 February 2008 06:05:52 38 906 12 AH 1.9l R4 Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 MARKER STAMP /min mbar mbar % 0.55 1470 1020.0 1050.6 36.7 0.93 1470 1030.2 1050.6 36.7 1.33 1449 1030.2 1040.4 36.7 1.73 1512 1744.2 1091.4 25.5 2.13 1575 1774.8 1315.8 24.7 2.53 1680 1815.6 1581.0 36.7 2.93 1785 1856.4 1897.2 54.2 3.33 1890 1927.8 2142.0 64.9 3.73 1974 1938.0 2325.6 75.7 4.13 2079 1938.0 2315.4 76.9 4.53 2205 1948.2 2254.2 77.3 4.91 2310 1948.2 2254.2 82.1 5.31 2415 1948.2 2264.4 85.7 5.71 2520 1948.2 2162.4 82.9 6.11 2604 1948.2 1662.6 63.8 6.51 2709 1948.2 1581.0 58.6 6.90 2793 1948.2 1693.2 66.5 7.30 2898 1948.2 1836.0 70.9 7.70 2982 1948.2 1754.4 63.8 8.10 3066 1948.2 1713.6 61.8 8.50 3150 1948.2 1774.8 65.3 8.90 3255 1948.2 1795.2 63.8 9.30 3339 1948.2 1815.6 64.9 9.70 3423 1948.2 1825.8 63.8 10.10 3507 1948.2 1856.4 66.1 10.50 3591 1948.2 1866.6 64.1 10.90 3675 1948.2 1887.0 64.9 11.30 3759 1948.2 1897.2 64.5 11.71 3843 1948.2 1907.4 64.5 12.11 3906 1948.2 1907.4 64.1 12.51 3990 1948.2 1917.6 64.9 12.91 4074 1938.0 1927.8 64.5 13.31 4137 1927.8 1917.6 64.5 13.71 4200 1917.6 1897.2 64.9 14.11 4284 1907.4 1876.8 63.4 14.51 4326 1876.8 1866.6 62.2 14.91 4368 1856.4 1836.0 63.8 Przed czyszceniem: Wednesday 13 February 2008 15:10:49 38 906 12 AH 1.9l R4 Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 MARKER STAMP /min mbar mbar % 0.36 1722 1285.2 1428.0 58.6 0.76 1785 1866.6 1540.2 26.3 1.16 1890 1927.8 1917.6 57.8 1.56 1974 1948.2 2213.4 73.7 1.96 2079 1948.2 2397.0 81.7 2.36 2184 1948.2 2478.6 88.1 2.74 2289 1948.2 2478.6 91.6 3.14 2373 1948.2 2458.2 94.4 3.54 2478 1948.2 2488.8 94.4 3.94 2583 1948.2 2519.4 94.4 4.34 2667 1948.2 2519.4 94.0 4.74 2772 1948.2 2509.2 94.0 5.14 2856 1948.2 2499.0 93.6 5.54 2961 1948.2 2213.4 82.1 5.94 3045 1948.2 1683.0 66.1 6.34 3129 1948.2 1581.0 62.6 6.74 3192 1948.2 1591.2 62.2 7.14 3276 1948.2 1632.0 63.8 7.54 3339 1948.2 1672.8 64.1 7.94 3423 1948.2 1683.0 63.8 8.34 3507 1948.2 1713.6 64.5 8.74 3570 1948.2 1734.0 64.5 9.14 3654 1948.2 1744.2 64.9 9.54 3717 1948.2 1754.4 63.0 9.94 3801 1948.2 1785.0 63.4 10.34 3864 1948.2 1815.6 64.1 10.72 3927 1948.2 1836.0 63.0 11.12 4011 1948.2 1856.4 63.4 11.52 4074 1938.0 1866.6 64.1 11.92 4137 1927.8 1866.6 63.8 12.32 4200 1917.6 1876.8 63.4 12.72 4284 1907.4 1856.4 64.1 13.12 4326 1876.8 1856.4 62.2 13.52 4368 1856.4 1836.0 62.2 13.92 4431 1846.2 1887.0 64.1 14.31 4473 1825.8 1846.2 62.6 14.71 4515 1805.4 1825.8 64.1 15.11 4032 1213.8 1540.2 56.6 Jednak po porównaniu wyników widzę że g.... zrobili. Troche lepiej ładuje... I znowu trzeba sie użerać z mechanikami....
  13. dzieki Panowie Jak wyczyszcę i pologuję to zamieszczę :th:
  14. To jeszcze w kwesti dydaktycznej (bo to dział nauki VAGa ) - w którym dokładnie momencie zauważyliście tego notlaufa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...