Skocz do zawartości

fla18

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O fla18

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Pompki centralnego zamka nie podejrzewam, ponieważ wszystkie drzwi po przekręceniu kluczyka w drzwiach jak i użyciu pilota od alarmu zamykają się. Dzisiaj wymieniłem zamek w drzwiach również na oryginalny, lampka w środku auta już zapala się i gasi po otworzeniu drzwi, nadal pozostaje problem z brakiem pokazywania na fisie otwartych drzwi przednich prawych oraz nadal alarm załącza się po zamknięciu z pilota. Proszę jeszcze o jakieś sugestie, zacząłem podejrzewać dokładany alarm, lecz nie mam jeszcze pomysłów jak go sprawdzić. ---------- Post dopisany 04-04-2014 at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany 01-04-2014 at 20:31 ---------- Witam Podmieniłem kolejny cały zamek w drzwiach przednich i nadal pozostał błąd 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - Nie chce mi się zbytnio wierzyć że w jednym i drugim zamku uszkodzone są styczniki. Czy styczniki o których mowa występują w kostce do której podpina się kabel od zamka? Jak wyglądają te styczniki? Nie wiem za bardzo już gdzie szukać przyczyny.
  2. Jak wyjąć zamek z tych drzwi? Odkręciłem tapicerkę drzwi, odkręciłem dwie śruby mocujące zamek na boku drzwi, poluzowałem ramę drzwi okręcając po bokach drzwi w sumie 4 śruby torx i dalej nie mam pojęcia jak się do niego dobrać aby go zdemontować
  3. Witam Mam problem ze swoją A4 B5 po lifcie. a mianowicie od jakiegoś tygodnia po zamknięciu auta zaczyna wyć alarm (alarm dokładany), ponadto po zamknięciu wszystkich drzwi nadal świeci się lampka centralna w środku auta. Po podpięciu Vaga ukazały się oto takie błędy: 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground Wcześniej tych błędów nie było, Vaga podpinam minimum raz na kilka miesięcy w celu diagnostyki auta. Auto mam już kilka lat i nigdy nie miałem takiego błędu. Ponadto zaobserwowałem że na fisie nie wyświetla się informacja odnośnie otwartych drzwi przednich pasażera. Podejrzewam mikrowłącznik zamka, zdjąłem więc tapicerkę drzwi, poodpinałem wszystkie kostki, zluzowałem również ramkę drzwi, odkręciłem dwie śruby mocujące zamek do drzwi i dalej nie mam pojęcia co zrobić aby wyciągnąć ten zamek. Proszę o dokładne porady co i jak powyciągać aby zamek wyszedł. Co jeszcze może być przyczyną mojej usterki?
  4. Witam Próbowałem odpalić auto, odpowietrzyłem układ poprzez popuszczenie nakrętek na wtryskach, jednak auto nie odpala. Proszę o jakieś porady gdzie szukać przyczyny? pozdrawiam ---------- Post dopisany 01-12-2013 at 11:25 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2013 at 10:37 ---------- Auto odpalone, chodzi idealnie. Dzięki wszystkim za pomoc. pozdrawiam
  5. Macie jakiś pewny sposób, aby sprawdzić czy trzpień nastawnika jest na swoim miejscu. Ikona świec żarowych już się nie zaświeca, winny okazał się nie podpięty czujnik, jednak auta po raz drugi nie próbowałem odpalać, mam trochę mieszane uczucia co do tego czy trzpień nastawnika jest na swoim miejscu. Próbowałem kilka razy go poprawnie umiejscowić, jednak po sprawdzeniu na vag-com RSW zmienia się pomiędzy 0,600V a 0,620V
  6. Witam ponownie Próbowałem uruchomić auto ale nie udało mi się to. Auto kręci lecz nie odpala, przypuszczam że zapowietrzył się układ paliwowy. Za ok godzinę popuszczę jeszcze wtryskiwacze i spróbuje odpalić auto
  7. Czytałem już wiele razy ten temat. Jak radzicie próbować odpalać auto? pozdrawiam
  8. Dzisiaj spróbuje uruchomić silnik, trzpieniem celowałem już z 20 razy, mam nadzieje że nic się nie uszkodzi jaka dawka powinna być dla AFN/AVG? Gdzie ją ustawić? Czy moje RSW jest ok? pozdrawiam
  9. Błędów prawdopodobnie brak, jutro jeszcze sprawdzę dokładnie
  10. Witam Dzisiaj postanowiłem wymienić uszczelkę pod nastawnikiem pompy wtryskowej, ponieważ zauważyłem w jej okolicy krople oleju napędowego. W tym celu odpaliłem Vag-coma, zapisałem trzecią wartość z pierwszego bloku wartości mierzonych która wynosiła przy włączonym zapłonie Mod Piston Displ 0,620V. Zabrałem się więc za zdejmowanie nastawnika, nastawnik zdjąłem, wymieniłem uszczelkę, ponownie zamontowałem (na 99% jestem pewien że trafiłem trzpieniem w otwór). Odpaliłem ponownie Vag-coma na włączonym zapłonie aby sprawdzić wcześniej zanotowaną wartość i ujrzałem 0,620V, które czasami się zmienia na 0,600V. Zaniepokojony zmienianiem się tej wartości nie uruchamiałem silnika. Ponadto pojawia się miganie kontrolki od świec żarowych. Proszę o pomoc, sugestie, jak rozwiązać mój problem. pozdrawiam
  11. Witam Od kilku dni mam problem ze swoim Audi. A mianowicie zachciało mi się wymienić filtr paliwa. Po tym zabiegu oczywiście zapowietrzyłem układ paliwowy. Po odpowietrzeniu poprzez popuszczenie wtrysków auto odpala jak jest zimne, jednak trzeba troszkę dłużej kręcić rozrusznikiem. Gdy już odpali to przez jakieś pół godziny odpala od tzw. kopa. Po tym czasie jak chce się je odpalić również trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem. Dokręcałem już filtr paliwa, podmieniałem filtr paliwa na stary, na którym samochód odpalał bdb, szczerze mówiąc skończyły mi się już pomysły co mogę zrobić aby przywrócić auto do poprzedniego stanu. Dodam tylko że Vag-com nie pokazuje błędów. Logów Vagiem niestety jeszcze nie zrobiłem. Gdzie znajduje się zawór zwrotny przy moim silniku? Jak on wygląda? Może ktoś dysponuje numerem tej części? ---------- Post dopisany 07-11-2013 at 18:15 ---------- Poprzedni post napisany 05-11-2013 at 23:35 ---------- Temat do usunięcia, winny okazał się sam filtr paliwa
  12. fla18

    Brak mocy

    Problem rozwiązany, przepływomierz był winowajcą. Został wymieniony na nowy i jest wszystko ok
  13. fla18

    Brak mocy

    N75 zmieniony na w 100% sprawny i nadal brak efektów, węże podciśnienia wszystkie całe, gdzie szukać przyczyny?
  14. fla18

    Brak mocy

    Witam Mam mały problem z moim Audi A4 B5 1.9 TDI AVG. Pod koniec poprzedniego tygodnia zdecydowałem się na wymianę plecionki (łącznika elastycznego). Przy okazji zerknąłem na katalizator, który wydawał się ok. W piątek po odebraniu samochodu zrobiłem ok 30 Km i wszystko było dobrze. Auto przez weekend w ogóle nie jeździło. Dzisiaj po odpaleniu auta zauważyłem że strasznie jest słabe. Ciężko do 80 przyśpieszyć trzymając na niskich obrotach, natomiast auto jak osiągnie ok 2500 obrotów to jedzie bdb. Później nawet od dołu ciągnie dobrze do momentu zgaszenia auta i ponownego odpalenia, wtedy znowu jest mułowate. Wszystkie filtry zostały wymienione ok 2 miesiące temu, vag nie pokazuje błędów, wężyki podciśnienia wymienione na nowe, N75 podmieniony na N18, jednak i to nie przyniosło rezultatów. Auto jakieś pół roku temu miało czyszczoną turbinę, więc wątpię żeby turbina była przyczyną. Czy jest możliwość aby katalizator aż tak zamulił auto? Jutro postaram się podmienić N75 z innego auta i zrobić logi. Z góry dziękuję za wszystkie sugestie. pozdrawiam
  15. Siema Od niedawna jestem w posiadaniu Audi A4 1.9 TDI. Ostatnio zaczęły się problemy z ubywaniem oleju. Ogólnie stawiam na turbinę, ponieważ załącza się przy ponad 2000 obrotów. Ostatnio też wymieniłem przepływomierz ponieważ według mnie nie domagał. Zakupiłem nowy przepływomierz Boscha. Po ok 6000 km zauważyłem spadek mniej niż 0.5 l oleju, z tym że jeździłem głównie w trasie. Jeszcze 3 miesiące temu samochód nie miał żadnych problemów z olejem. Olej który jest obecnie zalany to Total Quartz 9000 5W40 pozdrawiam i liczę na pomoc Dynamiczne 003 i 011 Log (0 - 011,003) Basic Settings (statyczne) 000 Log (2 - 000) 003 Log (1 - 003) 004 Log (0 - 004) Statyczne 000, 001, 004 Log (2 - 000,001,003) 004, 007, 013 Log (1 - 004,007,013) 023 Log (0 - 023) Znalazłem przyczynę niedomagań turbiny ( Audi ciągnęło dopiero od 2000 obrotów). Przyczyną okazał się pęknięty wężyk przy zaworze N75 Poniżej zamieszczam nowe statyczne logi Log (0 - 000,001,003) Log (4 - 004,007,013) BS Log (3 - 000) Log (1 - 003) Log (0 - 004) Log (1 - 011) Logi dynamiczne po wymianie wężyka zamieszczę troszkę później. Wszystkie sugestie dotyczące logów i znikającego oleju mile widziane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...