
wastenrod
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wastenrod

Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Szczecinek
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
ON
-
Witam kolegów serdecznie mam taki problem a więc mam audi a4 b8 2010 rok 2.0 tdi włączyłem wszystko jak w opisie kablem i w zielonym menu i nie łączy mi się z telefonem co może być nie tak pozdrawiam. Wyszukiwanie telefonem nie znajduje mmi i w drugą stronę też.Z góry serdeczne dzięki
-
Jutro podepnę vaga zobaczę co pokażę.
-
Witam Mój problem dotyczy znikającej benzyny przy jeździe na gazie. Zjawisko występuje od ok 2 miesięcy i nie mogę dojść o co chodzi.Falujące obroty nie zawsze i czasami odpala za 3,4 razem:-(
-
Za kable dałem 170 zł NGK to chyba nie lipa:-(
-
Witam was serdecznie mam problem ze swoim a4 b5 1.6 ADP benzyna gaz zaczęła mi strzelać pojechałem do gazownika bo myślałem że to wina gazu zawołał mnie i popsikał czymś ze spryskiwacza w butelce dyskoteka na przewodach.Wymieniłem nowe przewody NGK i świece NGK jeździł 2 tyg bez problemu od wczoraj znów to samo szarpie,strzela wcisnę gaz do dechy niema siły jechać tak jakby go zalewało po przejechaniu jak przełączy się na gaz jest ok psokałem nocą na przewody są ok nie mam pojęcia co to jest.Proszę o pomoc Przepływomierz pokazał bo chciałem jechać na odpiętym i chyba dlatego ten błąd Co to za temat "Pomocy plissssss:-(" !? odrazu powinien wątek polecieć do kosza proszę zapoznać się z regulaminem - temat poprawiony
-
Witam mam taki problem posiadam audi a4 b5 96 rok 1.6 benzyna gaz-zakładany maj 2012 otóż zaczęło się niedawno gdy auto postoi trochę czasu odpala za pierwszym razem zaczynam jechać szarpie,strzela z tłumika i obroty szaleją po przejechaniu kawałka na szarpaniu i strzelaniu później jedzie już ok postawie znów ostygnie i to samo gaz przełącza się 30 stopni więc to chyba nie gaz.Zrobiłem vagiem test i jest takie coś pomocy co to jest z góry Dziękuję.A pierwsza fotka zrobiona na postoju i po skasowaniu błędów kawałek się przejechałem i zrobiłem tą drugą
-
Przepustnice czyściłem w tamtym miesiącu nawet po wyjęciu nie widać było żeby byłą zapaćkana mocno
-
Znaczy mam zrobić logi gdzieś po przejechaniu z 50 km na zimnym silniku a póżniej znów z 50 na gorącym?
-
Podaję link do fotki co vag pokazał.Wymiana czy coś innego zrobić?Możliwe że przez to obroty falują. ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
-
znaczy ja nie chcę żeby klapa otwierała się osobnym przyciskiem z pilota bo trzeba specjalny siłownik podpinać ma się otwierać normalnie jak z kluczyka i niby ktoś mi mówił że tylko jeden przewód podpiąć niebieski z alarmu do tych krancówek
-
dwa przewody + i - tylko ciekawe czy dobrze a klapę też osobno się podłącza czy nie
-
Pomocy koledzy mam problem a mianowicie kiedyś usłyszałem syczenie pod wlewem paliwa ktoś mi napisał żebym sprawdził filtr pod nadkolem pasażera przeczyściłem go niby problem ustał albo mi się wydawało przedmuchałem też ten elektrozawór sprawdziłem omomierzem jak ktoś pisał niby sprawna lecz nie wiem tego do końca bo niby tykania jakie ma w nim występować nie słyszę,filtr paliwa wymieniony,filtr powietrza też może ta odma czy jak jej tak gdzieś pękła i łapie lewego powietrza ale to chyba dlatego obroty skaczą.Zapewne ktoś miał taki problem i nie jest to zbyt skomplikowane więc Proszę o pomoc bo zasysa mi bak.Mam a4 b5 1.6 96 rok.Z góry wielkie dzięki
-
Z alarmu przewodów nie podłączyłem dodatkowego kanału który ma otwierać samą klapę gdyż potrzebny jest specjalny siłownik i nie podłączyłem przewodu pod hamulec do zamykania zamków automatycznie
-
Kurcze nie wiem już sam przestawiałem zworkę tak i tak i bez zmian nawet ten co od niego kupiłem alarm niby mówił że do a4 b5 nie trzeba przestawiać.Możliwe że źle podłączyłem te kable pod krańcówki tylko które to mogą być prawidłowe?
-
Zwarka czy tak jest ustawiona czy tak to normalnie zamyka otwiera