Skocz do zawartości

czajek82

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czajek82

Osiągnięcia czajek82

0

Reputacja

  1. Powiedział, że ksero to do komisu czy do banku jest potrzebne, żeby pokazać, że chodzi o samochód. Samochodu fizycznie komis nie ma więc wydało mi się to racjonalne wytłumaczenie, ale nie wiem czy mu wysłać. Miało być to załatwione tak, że wyślę mu to ksero dowodu on wszystko załatwi z komisem i ja pojadę do tego komisu przekazać samochód, podpisać umowę i dostanę pieniądze do ręki albo na konto dokładnie nie wiedział. Wysłać mu to ksero czy nie? Czy z moim peselem, adresem zamieszkania i danymi pojazdu jest w stanie wziąć jakiś kredyt pod zastaw samochodu czy coś takiego. Boję się, że odwali mi jakiś numer.
  2. Witam wszystkich. Mam pytanie. Chcę sprzedać samochód. Znalazł się kupiec. Che go kupić przez komis w swoim mieście. Powiedział, że potrzebuje ksero dowodu rejestracyjnego, żeby przedstawić co chce kupić. Samochód jest u mnie nie w tym komisie. Co mam zrobić wysłać mu czy nie powinno mnie to obchodzić w końcu on łatwi kredyt. Boję się czy nie odwali mi czegoś. W dowodzie jest pesel, dane zamieszkania. Jak mam postępować przy tej sprzedaży. Nigdy nie kupowałem i nie sprzedawałem przez komis. Poradzi ktoś jakie kroki powinny być po kolei, żeby nie zostać bez samochodu i bez pieniędzy. Wysłać mu to ksero czy nie? Jak postępować dalej? Jakie są kolejne procedury przy takiej tranzakci?
  3. Przyznam szczerze, że nie sprawdzałem osobno ale po każdym skasowaniu są na nowo. Mam jeszcze taki błąd 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent PL Regulacja składu mieszanki, Kontrola dodawania mieszanki Na razie nie sprawdzę czy jest tak też na benzynie bo do warsztatu muszę oddać na wymianę uszczelki pod głowicą bo płyn chłodzący dostaje mi się do układu wydechowego. Jak kupowałem samochód to na VAG-u wykazywało mi też sondy, ale koleś mówił, że był w serwisie Audi i że u nich na kompie było ok. Może tylko tak się bronił. Jak to jest z tymi sondami? Te drgania tłumika i nierówna praca silnika świadczą na ich złą pracę, ale koleś sprawdzał je jakoś pod względem elektrycznym i powiedział, że działają.
  4. Witam. Na VAG-u mam następujące błędy. 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 No Activity P0134 - 35-10----Intermittent PL Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) 16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 No Activity P0154 - 35-10----Intermittent PL O2 obwód czujnika - nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 1) Mam gaz sekwencyjny, reduktor KME, wielozawór TOMASETTO i układ elektroniczny SIROCCO. Słyszałem, że niektóre gazy tylko emulują sondy lambda i dlatego są błędy, że niby nie działają. Jak to jest z takim gazem jak mam ja? Da mi ktoś jednoznaczną odpowiedź czy powinienem wymienić sondy czy nie? Dodam tylko, że silnik pracuje tak jakby nie równo. Samochód lekko drży na wolnych obrotach tak samo tłumik. Podobno to też jest winą złej pracy sond. Przepustnicę już czyściłem tak samo MFA.
  5. Witam. Miałem tarcze tej firmy w starym samochodzie BMW E-30. Ja miałem tarcze normalne i nie byłem z nich zadowolony. Założyłem jej przed zimą i po zrobieniu ok 5 tys. km nadawały się do przeszlifowania. Podczas hamowania szarpało kierownicą. Okazało sie, że tarcze się pogięły lekko bo lekko ale zawsze. Porobiły się na nich jakieś rowki. Ja nie polecam takich ale słyszałem od kilku osób, że np. tarcze wentylowane tej firmy pozbawione są takich problemów, i że spisują się dużo lepiej od zwykłych. Więc wybór należy do ciebie. Pozdrawiam.
  6. Witam. Właśnie chodzi o to, że nie przełącza się na gaz (znaczy przełącza po kilku razach jak się zgasi i znowu zapali samochód). Wiem że zawile to napisałem, ale chciałem to jak najlepiej wytłumaczyć. Innymi słowy patrząc na kontrolki wygląda to tak jak by jakiś czujnik nie mógł ustalić czy jest gaz czy nie. Próbuje załączyć gaz ale wraca do benzyny i sprawdza stan gazu. Wczytaj sie w to co napisałem o kontrolkach.
  7. Witam. Nie wiem czy jest tak samo z każdym pilotem, ale ja ostatnio wymieniałem baterie i pilot działa. Mam jednego pilota. Wyjąłem baterię i włożyłem nowe. Lece otworzyć samochód atu zonk nie działa. Myślę co jest. Po pół godziny wkładania baterii na różne sposoby postanowiłem zamknąć samochód z kluczyka i iść do domu. Zamknąłem i nie wiem po co znowu otworzyłem. potem postanowiłem jeszcze raz sprawdzić pilota i tu zaskoczenie działał. Nie wiem czy sam się zakodował po otworzeniu i zamknięciu drzwi, ale działa normalnie i wszystko jest ok już jakieś 2 tygodnie. Może to jest sposób a może tylko u mnie tak działa. Pozdrawiam.
  8. Witam. Od kilku dni mam problem z przełączaniem się silnika z PB na LPG. Mam reduktor KME, wielozawór TOMASETTO i układ elektroniczny SIROCCO. Kiedyś sprawdzałem na klimie i gaz załączał się przy 50stopniach i przy ok 2000 obr. Ostatnio pojawiły się problemy. Silnik rozgrzewa się, ale nie chce sie przełączać. Jak patrze na czujnik od gazu (po zapaleniu silnika) wszystko wygląda ok. Palą się zielone diody sygnalizujące poziom gazu. Mruga czerwona dioda sygnalizująca pracę na PB. Gdy silnik ma już temp. i odpowiednie obroty podczas przełączania na gaz (czasami czuć szarpnięcie) zapala się czerwona dioda tak jak by silnik zaczął pracować na LPG ale po chwili gaśnie i znowu zaczyna mrugać jak podczas pracy na PB. Zielone diody gasną i czujnik co jakiś czas zaczyna sprawdzać tak jak by ile jest gazu. Diody rosną do 1/1 (mimo że mam np 1/2 gazu) potem po kolei gasną aż do takiej ilości gazu jaką mam i następuje kolejna próba przełączenia na gaz i tak w kółko. Czasami zielone diody nie działają i tylko ta czerwona mruga a potem chwilę pali się, czyli tak jak by PB i LPG i potem znowu to samo. Co to może być? Proszę o pomoc.Chcę poznać wasze zdanie a potem udam sie do jakiegoś gazownika. Zna ktoś dobrego w okolicach Kutna woj. łódzkie ewentualnie w Warszawie (tam pracuję więc może podczas jakiejś wolnej chwili podjadę).
  9. Witam. Palcami ciężko szło, ale da się zrobić. Ja bałem się używać śrubokręta itp. narzędzi. Jeszcze trudniej jest je zamontować szczególnie tą na krótkim przewodzie.
  10. A jak je wykasować. Wiem że dla większości z was to głupie pytanie ale ja pierwszy raz podłączam VAG-a.
  11. Witam wszystkich. Niedawno kupiłem sobie kabelek i dzisiaj zgrałem błędy przez VAG-a 311-2. Dzisiaj robiłem to pierwszy raz więc proszę o pomoc bo nie wiem do czego one nawiązują i co z nimi począć. Trochę dużo ich wyszło Samochód mam dopiero 3 miesiące. Niedawno czyściłem przepustnicę. Jutro miałem wstawić do mechanika na wymianę rozrządu, termostatu, płynu hamulcowego i płynu od wspomagania. Proszę o pomoc może coś jeszcze zrobię przy okazji. 18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie 16518 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) 16538 O2 obwód czujnika - nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 1)v 01247 Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115 16486 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - niskie wejście Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje 17840 Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Open Circuit 17924 Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit 16497 Intake Air Temperature (IAT) Sensor 1 Circuit (G42): High Input 17978 Engine Start Blocked by Immobilizer 00561 Regulacja składu mieszanki, Kontrola dodawania mieszanki
  12. Witam. Kiedyś też szukałem tego tematu. Znalazłem coś takiego. CAR SERVICE tel.kontaktowy. 0601233858. Radom 500zl. Koleś ogłaszał się na allegro. Wysyłało się zegary naprawiał i odsyłał. Ja jeszcze nie dzwoniłem. Jeszcze dosyć dobrze mi działa. Jak go naprawisz to napisz co i jak. Pozdrawiam
  13. Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie wymiany termostatu. Czy w moim 2.8 muszę rozbierać cały przód, żeby tego dokonać? Czy może da radę ściągając tylko chłodnicę? Wiem, że miejsca jest mało, ale rozrząd miałem robiony ok. 30 tysięcy temu i trochę nie uśmiecha mi się wywalać kasę na wszystko. Robił już ktoś taką wymianę pomijając wymianę całego rozrządu? Gdzie znajdę czujnik temperatury w 2.8? Proszę o jakieś zdjęcie albo schemat.[br]Dopisany: 11 Styczeń 2008, 19:33 _________________________________________________I co z tym termostatem wymieniał ktoś w taki sposób? Czy cały przód rozbierać?
  14. Witam. Czy naprawdę nikt nie wie gdzie jest ten czujnik od temperatury oleju? Pomocy
  15. Witam. Ja miałem taki błąd 4635 jednostka sterująca przepustnica - dolny ogranicznik niesprawny. Samochód gasł na niskich obrotach i po wciśnięciu sprzęgła podczas zmiany biegu. Mi czyszczenie przepustnicy pomogło. Obroty nie spadają, a że są za niskie to pewnie inna przyczyna. Spróbuj czyszczenie na pewno nie zaszkodzi. Ja adoptowałem bez VAGa. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22467.0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...