Skocz do zawartości

Anioool

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Anioool

Osiągnięcia Anioool

0

Reputacja

  1. Możecie napisać jak odpowietrzyć pompę ABS? Od Paru dni mam tak że autko jakby słabiej hamowało (mam nawyk dużo wcześniej delikatnie zaczynać hamować) a gdy dłużej hamuje czuuje jakby dostał strzał ciśnienia i coś w rodzaju terkotu abs. Ostatnio tylko wymieniałem przeguby przednie. Tarcze i klocki z przodu i z tyłu wymieniłem w tamtym roku na nowe.
  2. Dziękuje za odpowiedź. Teraz przynajmniej wiem że Cewki są ok. Pozostaje kwestia zaworu węgla aktywnego
  3. Witam, Czy zawór węgla aktywnego (Vag wykazuje błąd) może powodować nierówną pracę na PB/LPG? Oraz jak w 1.8T sprawdzić cewki czy są ok?
  4. Ja mam chyba takie szczęście, że nietypowe problemy lubią mnie łapać... Napisałem post na forum po to by dowiedzieć się kto jakie miał schorzenia i rozwiązania pod tą kontrolką - pomimo przejrzenia forum.
  5. Bezpieczniki sprawdzone, wiązki sprawdzone były nawet ciągnięte przewody zastępcze i nadal to samo... Wszystko kieruje do tego, że licznik jest walnięty...
  6. W ciągu 300 km zaczeło się tak dziać. Dzieje się gdy silnik jest zagrzany porządnie i zazwyczaj przy obrotach 1800- 2700 np przy 120 km /h... Nie ma żadnej reguły kiedy się zapali. Może się zapalić raz a może i co chwilę reguły nie ma...
  7. Tak tylko nie idzie zlokalizować co jest przyczyną.
  8. Jest jeszcze jeden aspekt: zaczeło tak się dziać po wymianie uszczelki pod głowicą.
  9. Mechanik sprawdził wszystko poza licznikiem. Mówi że najlepiej mieć drugi na podmianę. Niestety ciężko coś takiego znaleźć. ---------- Post dopisany at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ---------- @Edit. Tak jeżdżę tym samochodem wykluczone zostało niskie ciśnienie i inne problemy narażające na uszkodzenie silnika.
  10. Mam 1/2 fisa ale czy vdo czy jaeger to nie mam pojęcia... Musiałbym to sprawdzić ale bez wymontowania go pewno lipa?
  11. Ja mam chyba mobil. Płukanie było nowy olej nowy filtr. CO do tego czujnika jest sprawny dziś mechanik sprawdził.
  12. Witam, Pompa była też podejrzana więc została podmieniona na drugą, potem na nową i to samo wychodziło - także pompa została wykluczona. Panewki też wykluczone silnik startuje pięknie nie ma problemów na jałowym biegu. Co do licznika mam biały poliftowy.
  13. Hej, a czy jesteś w stanie zrobić zdjęcie tego elementu? Byłbym bardzo wdzięczny- ułatwi mi to pracę. U mnie tak samo jest zaczyna wariować różnie czasem po 10 km czasem po 100... Ale zawsze gdy silnik jest w pełni nagrzany
  14. Co do wiązki też było to podejrzenie i sprawdzana była przewód po przewodzie , wtyczki przepatrzone pod kątem nie stykania, brudu. Jakby napinacz był słaby(choć rozrząd wymieniony 10 k km temu) to by na manometrze pokazał ciśnienie i na komputerze? Nie mylę się?
  15. A może być to wina licznika? Może on fiksować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...