Anioool
Pasjonat-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Anioool
Osiągnięcia Anioool
0
Reputacja
-
Możecie napisać jak odpowietrzyć pompę ABS? Od Paru dni mam tak że autko jakby słabiej hamowało (mam nawyk dużo wcześniej delikatnie zaczynać hamować) a gdy dłużej hamuje czuuje jakby dostał strzał ciśnienia i coś w rodzaju terkotu abs. Ostatnio tylko wymieniałem przeguby przednie. Tarcze i klocki z przodu i z tyłu wymieniłem w tamtym roku na nowe.
-
Dziękuje za odpowiedź. Teraz przynajmniej wiem że Cewki są ok. Pozostaje kwestia zaworu węgla aktywnego
-
Witam, Czy zawór węgla aktywnego (Vag wykazuje błąd) może powodować nierówną pracę na PB/LPG? Oraz jak w 1.8T sprawdzić cewki czy są ok?
-
Ja mam chyba takie szczęście, że nietypowe problemy lubią mnie łapać... Napisałem post na forum po to by dowiedzieć się kto jakie miał schorzenia i rozwiązania pod tą kontrolką - pomimo przejrzenia forum.
-
Bezpieczniki sprawdzone, wiązki sprawdzone były nawet ciągnięte przewody zastępcze i nadal to samo... Wszystko kieruje do tego, że licznik jest walnięty...
-
W ciągu 300 km zaczeło się tak dziać. Dzieje się gdy silnik jest zagrzany porządnie i zazwyczaj przy obrotach 1800- 2700 np przy 120 km /h... Nie ma żadnej reguły kiedy się zapali. Może się zapalić raz a może i co chwilę reguły nie ma...
-
Tak tylko nie idzie zlokalizować co jest przyczyną.
-
Jest jeszcze jeden aspekt: zaczeło tak się dziać po wymianie uszczelki pod głowicą.
-
Mechanik sprawdził wszystko poza licznikiem. Mówi że najlepiej mieć drugi na podmianę. Niestety ciężko coś takiego znaleźć. ---------- Post dopisany at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ---------- @Edit. Tak jeżdżę tym samochodem wykluczone zostało niskie ciśnienie i inne problemy narażające na uszkodzenie silnika.
-
Mam 1/2 fisa ale czy vdo czy jaeger to nie mam pojęcia... Musiałbym to sprawdzić ale bez wymontowania go pewno lipa?
-
Ja mam chyba mobil. Płukanie było nowy olej nowy filtr. CO do tego czujnika jest sprawny dziś mechanik sprawdził.
-
Witam, Pompa była też podejrzana więc została podmieniona na drugą, potem na nową i to samo wychodziło - także pompa została wykluczona. Panewki też wykluczone silnik startuje pięknie nie ma problemów na jałowym biegu. Co do licznika mam biały poliftowy.
-
Hej, a czy jesteś w stanie zrobić zdjęcie tego elementu? Byłbym bardzo wdzięczny- ułatwi mi to pracę. U mnie tak samo jest zaczyna wariować różnie czasem po 10 km czasem po 100... Ale zawsze gdy silnik jest w pełni nagrzany
-
Co do wiązki też było to podejrzenie i sprawdzana była przewód po przewodzie , wtyczki przepatrzone pod kątem nie stykania, brudu. Jakby napinacz był słaby(choć rozrząd wymieniony 10 k km temu) to by na manometrze pokazał ciśnienie i na komputerze? Nie mylę się?
-
A może być to wina licznika? Może on fiksować?