1) W jaki sposób czyści sie przepustnice włącznie z czujnikiem położenia nastawnika przepustnicy?
2)Czy jest jakieś zawór zwrotny aby nie cofało sie paliwo?
---------- Post dopisany 03-07-2012 at 14:01 ---------- Poprzedni post napisany 29-06-2012 at 14:41 ----------
Adaptowałem sama przepustnicę bez czyszczenia w ten spsób
Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj.
Bedzie wtedy słychać dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy.
Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund (będzie słychać cichutkie kliknięcie jakby przekaźnika).
Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą.
I teraz odpala za 1-2 razem kiedy wcześniej odpalała za 15-20 razem. Ale tak jakby chodziła nierówno i faluja jej obroty co dalej robić??
---------- Post dopisany 06-07-2012 at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2012 at 14:01 ----------
Dzisiaj próbuje odpalic i znowu to samo odpaliła za 8 razem W sobote bede czyścił przepustnicę.