
tomyx1307
Pasjonat-
Postów
58 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tomyx1307

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Chełm
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Odpowietrzanie było na uruchomionym silniku. Dzisiaj zauważyłem, że wprawdzie tylne prawe koło się nie grzeje się ,ale nie kręci się swobodnie, chyba klocki trzymają. Więc może to jednak pompa? Okazało się, że to jednak pompa hamulcowa. Wymieniona na nową, jest ok.
-
A co myślisz o tym grzaniu się koła?
-
Ok Sprawdziłem gwinty, wydają się być ok. Czy może się przez to zapowietrzać zacisk, bo mam właśnie problem z grzejącym się kołem- http://a4-klub.pl/index.php?/topic/289055-grzejace-sie-kolo/
-
Prowadnice wyczyszczone i nasmarowane. Prawe tylne koło nie grzeje się. Przypomniało mi się, że jak kupiłem audiczkę, musiałem wymienić klocki z przodu. Mechanik podczas wymiany wciskał tłoczki, ale nie odkręcał odpowietrzników aby stary płyn wypłynął i płyn poszedł z powrotem w układ. Mogła się przez to uszkodzić pompa ABS?
-
Tłoczek i uszczelki zostały wymienione na nowe. A i jeszcze gdzieś wyczytałem, że to może być wina pompy hamulcowej, że jedna sekcja blokuje. Nie znam się na tym, może ktoś kumaty wytłumaczyć, jak ta pompa pracuje?
-
Witam. Mam problem. Grzeje się lewe przednie koło.Wymienione tarcze, klocki,gumowe przewody hamulcowe,nowy płyn, zregenerowany zacisk. Wcześniej też się pewnie grzało,ale jakoś nie zwracałem na to uwagi,zobaczyłem dopiero, jak klocki zużyły się dużo szybciej niż w kole prawym. Koło nie kręci się swobodnie,jest lekki opór. Może to łożysko, chociaż było sprawdzane i niby jest ok. Czy szukać w kierunku pompa-serwo-abs? Pozdro
-
Dzięki. A jeszcze pytanie. Jak zakładam ten gumowy kapturek na odpowietrznik, to przy gwincie pokazują się pęcherzyki powietrza. Coś z gwintem?
-
Odświeżę nieco. Potrzebuję odpowietrznika (zacisk ATE), tylko nie wiem, który ma być, Na stronie podanej przez kolegę POWER-KRIS są odpowietrzniki M10x1 o różnej długości. Podpowie ktoś? http://www.przewody-hamulcowe.pl/7-odpowietrzniki
-
Ale ma chłodniczkę oleju,której uszkodzenie może powodować objawy podobne do UPG, gdyż płyn miesza się z olejem. Znajomy tak miał, ściągnęli głowicę a okazało się, że to wina chłodniczki.
-
Wystarczy pozycje.
-
Mam to samo.Trzeba ściągać kierownicę, żeby się tam dostać?
-
Miałem problem ze szczelnym montażem - gdy był tak po prostu przyłożony guma nie dolegała w 100% widać to doskonale jak założysz sam dół... więc zrobiłem dodatkowe uszczelnienie - jakby oring - mianowicie zwinąłem kawałek szmatki, kupiłem taśmę do ratunku węży tak aby była odporna na temp. zawinąłem ją całą ową taśma - całą rolką zużyłem- do blachy wkleiłem delikatnie na silikon - aby mi nie uciekał - spadał. Grubość tego własnego oringu to ok 1cm. - grubość i na 2cm szerokości - teraz bez męczenia filtr przylega w 100% i jest cisza.... no i teraz delektuje się z jazdy.... wreszcie... ---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:51 ---------- jak chcesz na szybko sprawdzić czy to to - obwiń owy wlot na filtrze szmatka, znaczy dookoła gumy aby szmatka robiła za dodatkowe uszczelnienie - przykręć filtr- sprawdzając czy ładnie przylega - odpal auto i zobaczysz - tak u mnie sprawdziliśmy. Po czym zrobiłem na konkret - owy oring... Dzięki , jutro będę kombinował.
-
Dragon53-czy możesz sprawdzić u siebie, czy ta guma przylega tylko do blachy, czy jest wciśnięta w ten otwór w nadkolu? Też mam problem z tym buczeniem i u mnie ta guma jest na zewnątrz. Trudno stwierdzić, czy dobrze przylega, tym bardziej, że cała obudowa nie jest przymocowana na sztywno, tylko na gumowych kołkach. Może ta guma z czasem traci swoje właściwości elastyczne i nie przylega ściśle do blachy?
-
Nie ma znaczenia litera na końcu,pompy są takie same.