Skocz do zawartości

rcristianor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rcristianor

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia rcristianor

0

Reputacja

  1. Fr0styyy.Czy podczas przyspieszania i hamowania słyszysz jakieś delikatne stuknięcie ? U mnie coś takiego jest i przypuszczam, że jest gdzieś luz, na szarpakach i po gięciu brechą nie ma luzów na wahaczach...
  2. Zbieżność, geometria ustawiane... Wymieniłem amortyzatory, łączniki stabilizatora tył i to nie jest przyczyna. Sprawdziłem raz jeszcze luzy na wahaczach i wszystko jest ok. Zauważyłem jeszcze zjawisko podczas wyprzedzania ciężarówek dokładnie po ominięciu ciężarówki buja, zatrzęsie nadwoziem i jest niestabilny. Jak poprawnie ustawić zbieżność, geometrie, kąty w A4 B6 (głównie chodzi o tył) wyczytałem, że koła nie mogą dotykać podłoża i wtedy należy ustawiać, ale nie wiem czy to jest prawda. Nikt nie spotkał się z takim problemem ?
  3. Witam, Panowie jaka może być przyczyna myszkowania po drodze przy ruszeniu kierownicą (prawo lewo) Małysz tak myszkuje, że trakcja się załączy... Ucieka mi tył, buja po drodze. Ciśnienie w oponach ok, brak luzów na drążkach i wahaczach. Wymieniłem amortyzatory też nic nie pomogło. Czy delikatna szczelina na gumie drążka stabilizatora może mieć wpływ na bujanie ? Chodzi tylko o tył. Z góry wielkie dzięki za podpowiedzi. Pzdr
  4. Dzięki, musiałem przeoczyć ten temat... Ja mam wyrwane elementy elektroniki, postaram się je wydrapać z tej gumy i przylutować. Problem rozwiązany: Co 2cm wzmacniacza pospinałem opaskami zaciskowymi. W moim przypadku miałem wyrwane elementy elektroniki. Rozwiązanie to umożliwiło odbieranie mocnych sygnałów np. RMF-FM, ESKA Słabsze sygnały np. RMF-MAXX odbiera z szumem. Dzięki za podsunięcie tematu.
  5. audi symphony II nie odbiera fal radiowych (taki jest główny problem) winę za brak odbioru fal radowych ponosi wzmacniacz antenowy. Ktoś kiedyś odkleił taką czarną gumową osłonę z płytki elektronicznej i wyrwał "coś" nie wiem czy to tranzystory czy coś innego... Podczas dociskania radio działa ale bardzo słabo. Pytanie jest takie czy idzie to naprawić, zlutować, robił ktoś to kiedyś? Pytam o naprawę ze względu na to, że nie mogę nigdzie kupić takiego wzmacniacza bo auto ma webasto i navi i w tym wzmacniaczu coś od tego jest... Kod wzmacniacza to 8E5 035 225 F.
  6. Okazał się uszkodzony czujnik. Podmieniłem pod inną wtyczkę i VAG pokazał uszkodzony czujnik pod podmienioną wtyczką. Dla osób, które nie mają dostępu do części to tak jak koledzy wyżej pisali nie brać się za rozbieranie jak nie macie części, a rozbierania jest bardzo dużo. Dziękuję za wszystkie sugestie.
  7. W długi weekend przeprowadzę reanimację i napiszę jaki był efekt. Dzięki za sugestie ;-)
  8. Tak też jest u mnie, że od samego początku piszczy jakby była przeszkoda... Wskazuje błąd czujnika przedniego środkowego lewego. Sprawdzając go na słuch czy "cyka" to niby działa Dlatego zapytałem na forum, może ktoś też miał taki problem...
  9. Robero czy jest sposób na wymianę czujnika bez ściągania zderzaka ?
  10. VAG jednoznacznie i cały czas pokazuje jeden czujnik przód środkowy lewy. Wariowanie przez wodę czy też uszkodzony przewód jest zasadne ale w moim przypadku gdy czujnik działa bo go słychać to chyba wyeliminował bym te opcje. Skoro obstawiamy czujnik uszkodzony może go podmienię z innym i zobaczę co pokaże VAG.
  11. Mam problem z parktroniciem przód. Problem polega na tym, że raz działa raz nie. VAG podaje czujnik przedni środkowy lewy. Można sądzić, że jest uszkodzony ale... czy parctronic działa czy też nie (bez znaczenia) słychać że czujnik "cyka" więc jest dobry (wnioskuję o tym co przeczytałem na forum). Skoro wszystkie czujniki działają, nic na nich nie ma (ani lodu, ani owadów) dlaczego raz działa raz nie. Są przypadki, że po wrzuceniu wstecznego od samego początku nie działa parktronic, a po przejechaniu np.3m zaczyna działać. Proszę o pomoc.
  12. VAG nie wykazał, żadnych błędów w bloku 18. Ale pojawiło się coś nowego, rano jadać do pracy mając włączony nawiew z ciepłym powietrzem, WEBASTO SAMO SIĘ ODPALIŁO (temperatura na zewnątrz +1stopieńC) i tak zaczeło kopcić, że nie widziałem nic co było dookoła. Nawet nie umiem tego wyłączyć. Udało się to wyłączyć wyłączając nawiew i gasząc silnik... Głośna praca też była.
  13. Dzieki za informacje... Mozesz mi wyjasnic co to synchro i co oznaczaja te wartosci +3.0 i +0.6
  14. Nie podpinałem pod kompa. Zrobię to dziś i wrzucę ewentualne błędy. Choć wygląda to na usterkę mechaniczną. PS. Profil uzupełniony
  15. Witam, Panowie mam problem z Webasto. Po ustawieniu daty, godziny uruchomienia do samego uruchomienia jest ok. Następnie: 1. Włączy się nadmuch wewnątrz 2. Słychać webasto jak startuje i nagle bardzo głośny dźwięk dochodzi z okolicy lewego przedniego koła, pod zbiorniczkiem wyrównawczym. 3. Po 30-60sek. samo się wyłączy i dalej to już nic się nie dzieje. Dodam, że dźwięk podobny jest do "udaru w młotach udarowych czy do jakiegoś popsutego wirnika. Nie wydobywają się spaliny. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...