Skocz do zawartości

radek8

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radek8

Osiągnięcia radek8

0

Reputacja

  1. Witam. Jak w temacie. Muszę wymienić tylne drzwi po stronie kierowcy. Czy jest jakaś różnica między wersją kombi a sedan ? Rocznik mojej audi: 2005
  2. Ok. Jak tylko będę miał czas to podjadę najpierw zrobić logi (bo to tańsze), w najgorszym wypadku no to oczywiście poszukam jakiegoś dobrego mechanika u mnie w okolicy. Tylko najgorsze, że ja przeważnie w domu jestem ok. 19/20 i już wszystko jest pozamykane. "pastaldo" a które logi są u mnie niezbędne ? Chodzi mi o to, które grupy w statystycznym i dynamiczym, jest ich dużo i niewiem czy jak pojadę na badanie czy dostanę wszystkie.
  3. Ok, sprawdzę. A co z tym pierwszym kodem 16618 ? Bo wydaje mi się, że to jest przyczyna tego notlauf-a.
  4. Dzisiaj kolega do mnie przyjechał z VAG-iem. Wyszły takie błędy: http://www.fotoszok.pl/show.php/1641520_1373654786345.jpg.html http://www.fotoszok.pl/show.php/1641518_1373654768193.jpg.html http://www.fotoszok.pl/show.php/1641519_1373654773971.jpg.html
  5. Nie, od 0-160 idzie elegancko. Tak przy ok. 90-110 wrzucam 5, jadę normalnie do 160 i notlauf. Ale wiem, że bez logów się nie obejdzie dlatego wyżej zapytałem co i jak dokładnie mam zrobić, żeby nie jeździć kilka razy i za każdym razem płacić.
  6. A jeszcze takie pytanie: Jakie logi mam tutaj wrzucić ? Nie znam się na tym, znalazłem elektromechanika z dobrymi opiniami w internecie niedaleko mnie. Przeglądając fora to są jakieś logi dynamiczne, statyczne, log 004, 008, 001, 003, 010, 011 itp. Czy jak pojadę na pełne badanie VAG, to to wszystko będzie zrobione i dostanę cały wydruk ? Pytam, bo nie mam zbyt dużo czasu żeby jeździć w tą i spowrotem, a wiadomo do tego jeszcze trzeba płacić za każdym razem, dlatego chciałbym to załatwić od razu za jednym zamachem.
  7. Ok. Będę musiał popytać u siebie czy ktoś ma VAG-a, wtedy zrobię zdjęcie i wrzucę na forum, tylko niewiem teraz kiedy siedzę praktycznie od rana do wieczora w robocie. Ale napewno jak tylko uda mi się to zrobić to się odezwę, przynajmniej wiem że to jest tryb awaryjny. Jak pytałem mechanika to już zalecał wymianę turbiny.
  8. Już szukałem, wpisywałem różne słowa: brak mocy, traci moc, itp. Zapomniałem jeszcze dopisać, że żeby auto jechało znowu normalnie to muszę się zatrzymać, zgasić go, odpalić i wtedy jest ok, jakby nic wcześniej się nie stało, ale znowu po dojechaniu do tych 160 max 170 km/h traci moc.
  9. Witam. Jak w temacie. Kupiłem niedawno audi, kilka dni temu byłem w trasie i chciałem go przy okazji sprawdzić. Na początku było wszystko bardzo dobrze, przyśpieszał, był zrywny itp., ale gdy rozpędziłem go do 160 km/h nagle stracił moc, jak przyhamowałem i chciałem znowu przyśpieszyć nawet do tych 110, to jechał tak jakby miał z 90 KM, strasznie się mulił. Co to może być i czy da radę to sprawdzić bez większych kosztów ? Bardzo proszę o pomoc. Dzięki.
  10. Poziom oleju jest ok. Robiłem test w fis-ie i wszystko też jest wporządku.
  11. Jak w temacie. Dzisiaj zapaliła mi się kontrolka oleju (taka "konewka") i obok napis sensor. Co to jest i jak naprawić ?
  12. Tydzień temu do mechanika oddałem swoje a4. Pierwsze co się okazało to nie był wogóle wpięty jeden z węży i był twardy jak kamień (poprzedni mechanik wogóle go nie włożył.) Dzisiaj mechanik zawiózł głowicę do sprawdzenia. Dam znać co wyszło (oby tylko głowica nie była cała do wymiany bo się trochę bardzo wk....). Ciągle jakieś wydatki, nie mam już siły do tego auta. Wszystko w końcu działa Musiałem zrobić planowanie głowicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...