Skocz do zawartości

zabba88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zabba88

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zabba88

0

Reputacja

  1. Panowie jak chcecie moc to wkladac gtb:) 17,20,22. Turba sa swietne choc maja tez swoje wady:) My zalozylismy juz ponad 20 szt. w oddziale ctr zabrze oraz ctr kedzierzyn:) Niektore juz maja po 100tys nalatane i zero problemu:) Ale grunt to pewna sprezarka +dobre przerobienie oraz wystrojenie:) Pozdrawiam Damian
  2. nie trzeba:) Z tylu jest jeszcze troche miejsca, gorzejz przodem:) Wszystko bedzie custom niestety ---------- Post dopisany 20-08-2012 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 19-08-2012 at 22:57 ---------- Przyszly kolejne graty: -lekki bak 40L -swirl pot 2,5L -v-clamb 4" na DP
  3. A wiec panowie przepraszam za braki w temacie. Ale ograniczony czas nie pozwala na aktualizacje na bierzaco na kilku forach:) Wiec w skrocie co zostalo juz zrobione i kupione: wreszcie przyszly dlugo oczekiwane graty wiec zaniedlugo silnik bedzie poskladany:) Kolo zamachowe robione od podstaw. Pelen custom tytanowe zawory supertech do r32:) ponad 2 miesiace czekania zew. chlodniczka oleju setrab 19rzedowa+podstawka z termostatem MOCAL+adapter MOCAL ---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:41 ---------- Cos tam znowu ruszylem korzystajac z chwili czasu:) Silnik zlozony,ustawione zmienne fazy rozrzadu oraz polaczony ze skrzynia 01E za pomoca adaptera ---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- tutaj jeszcze zdjecie gliwicy uzbrojonej w supertecha ---------- Post dopisany at 21:43 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- Przez weekend udalo mi sie wrzucic silnik do ramy+wyspawac lapy oraz wypoziomowac motor:) ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ---------- Wlasnie oczekuje na: -flansze pod kolektory -lekki bak 40l -swirl pot 2,5l -material na kolektory juz lezy:) -2xWG tial 38mm -blotniki tylne rs4 -zderzak rs4 tyl juz lezy -blotniki przod w drodze -drzwi, maska i klapa z lekkich materialow sie juz robia:) Mysle ze na bierzaco bede uzupelnial temat wraz ze zdjeciami Pozdrawiam Damian z CTR zabrze
  4. Przy wolnej niedzieli zlozylem sobie dol silnika na kuciznie+ARP zeby tak samotnie nie lezaly te fanty na polce:)
  5. mechanika? najpierw trzeba skompletowac graty aby poskladac caly silnik na moce 600+ zeby nie wracac juz do tematu:) To niestety nie jest 1.9tdi gdzie za 6-7k z PD robi sie ok 230PS:) Tak jak mowie do poskladania silnika potrzeba: -kute korby(jest) -kute tloki(jest) -szpilki glowicy(w trakcie) -uszczelka pod glowe(jest) -sroby walu ARP -sroby korobowodow ARP(jest) -pompa oleju ASO r32 (jest) -kpl. rozrzad(jest) -zawory wyd. supertech inconel -nowe dzwigienki(jest) -nowe popychacze -uszczelniacze(jest) -kpl. zimeringow i uszczelek na silnik(jest) -podstawka pod zew. chlodniczke oleju dopuki motor nie bedzie poskladany tak jak chce prace beda staly:) Kolejny etap to: -kolo zamachowe custom(w trakcie) -sprzeglo clutch masters fx400 6puck -przekladka miedzy silnik, a skrzynie z S4(jest) -kpl. srob ASO(jest) Wtedy gdy to bedzie poskrecane do kupy odbeda sie 1-sze przymiarki i spawanie lap:)
  6. wreszcie kuzizna w komplecie. Kute tloki wossnera odprezajace 8.5:1
  7. Wreszcie dochodza kolejne graty: -kute korby -sroby arp -oil catch tank -nowa pompa oleju r32 ASO :bajer:
  8. Panowie czegos tu nie rozumie:) Czemu osoby ktore duzo pisza i komentuja moga wystawiac przedmioty na sprzedaz? (100....) Nie jest to moje 1 forum na ktorym jestem i mam zadowolonych klientow jak i kilkanascie projektow aut. Mianowicie nikogo nie obrazajac. Forum powinno sluzyc wszystkim, a nie tylko uprzywilejowanym. Po 2 sa osoby rozgarniete i czytaja, zglebiaja wiedze nawet przez dlugi czas, mimo nie komentowania i nie wymieniania wiadomosciami z nikim innym, a i tak nie maja prawa nic wystawic w przeciwienstwie do osob ktore zbiora okreslona liczbe postow itd. nawet nic nie wnoszacych do tematu:) Wiec drodzy moderatorzy nie mam zamiaru z nikim walczyc, poniewaz nie jestem gownierzem.
  9. Kowi87 tak mam zdemontowane. Mysl i napisz esa do 18. 795700574 jak nie bierzesz to juz inni czekaja:) Pozdrawiam
  10. Koszta. Tu nie ma nicdo ukrycia. Mniej wiecej: -Turbo 5-10tys -r32 7tys -uklad paliwowy 3-4tys -wydech 2-4tys -IC 2-4tys -Remont silnika 3-5tys -zakucie dolu+ARP 6tys -Glowica w zalezonosci 4-20tys -APEXI 2-3tys -i duzo innych rzeczy ktore pochlona drugie tyle. Dlatego projekt rozlozony w czasie ze wgledu iz nie samym autem sie zyje:) [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 23:48_________________________________________________Sprzedam troche gratow co mi lezy, a nie moge w dziale gielda nic dodac:/ [mod]Jeśli nie możesz wystawić nic w dziale "Sprzedam" to widocznie jest tego jakiś powód[/mod] i za to masz kropeczkę ...za nieprzestrzeganie Regulaminu, przez jakiś czas Moderatorzy będą decydować o tym, co z Twoich wypowiedzi się pojawi na Forum...
  11. nie mialy:) dopiero 2.8 24V i tylko DBE ma podwojna faze. Wczesniejsze maja na 1 walku, a te co szly na stany sa na przewodach i 12V
  12. marawael chybamowisz o starych vr612V:) 24V to calkiem inna konstrukcja. Dlugosci kanalow sa skompensowane zaworami oraz calkiem inna konstrukcja glowicy. Stare mialy 12 zaworow 6wyd i 6ssacych o tej samej dlugosci.+ 12 popychaczy. Tutaj jest 4 zawory na cylinder z czego jest 4x6 zaworow innej dlugosci. 24popychacze, 24 dzwigienki, 2 walki o calkiem innych ksztaltach jak w 12v ze wzgledu na te dzwigienki, zmienne fazy rozrzaduzarowno na walku wyd.jak i ssacym:) 2 czujniki halla. I duzo wieksze przeplywy. Tak ze 24Vnie ma co porownywac do starych vr6 12V devastation 300zl
  13. Przyszedl wreszcie maly gadget pod maske ktory bedzie cieszyc oko. Pokrywa zaworow w hydrografice CARBON
  14. Kowi87do tej 80stki. Z tym ze mimo przebiegu 92tys silnik zostal rozlozony na czesci 1. obecnie dol juz zlozony. Glowicy z 2.8 juz leza i bede je portingowal+zawory +1mm. Tak zeby nie wracac do tematu:) Flyer i rogal mial racje. Dzwiek vr6 turbo miazdzy suty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...