Skocz do zawartości

sieracki84

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sieracki84

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Bombajewo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia sieracki84

0

Reputacja

  1. A może mała podpowiedź jak się dobrać do kata? ciężki dostęp jest do śrub i może ktoś ma jakiś ciekawy patent na niego? co powinno się zmienić po wywaleniu wkładu? Witam ponownie. Moc powróciła- pęknięty wężyk przy turbo od n 75. Dziękuje za podpowiedzi. Pozdrawiam Kolejna niespodzianka- zniknął błąd katalizatora oraz check na zegarze.
  2. Przepływka ze sklepu bosch, świece NGK pr6fq czy jakoś tak, a zmieniane coś kolo 3-4 tyś temu. Błędy kasowane wczoraj przed robieniem logów. Za kilka dni napiszę do słychać w grupie 032 Dziękuje za szczegółowe wytłumaczenie.
  3. A zapomniałem napisać ze wywala mi błąd kata- 16804 Jakiś czas temu auto dławiło się w okolicy 2800 obr teraz robi to w różnym zakresie obrotów. Podejrzewam zacinający się n75 ale mogę się mylić.
  4. Cewki zmieniane na akcji serwisowej. A łańcuszek słychać
  5. Witam serdecznie. Proszę kolegów o zerknięcie i podpowiedź co jest nie tak. Logi na PB 95 Świece świeże, przepływka nowa ori, błędy pokasowane. W dwóch ostatnich logach były próby a nie wiedziałem ze je też zapisuje więc pełen log niżej. Czekam na informacje. Pozdrawiam http://vaglog.pl/log_192540.html http://vaglog.pl/log_192539.html http://vaglog.pl/log_192538.html http://vaglog.pl/log_192537.html
  6. Dziękuje za odpowiedź. Postaram się wrzucić jak najszybciej.
  7. Witam serdecznie. Zwracam się z wielką prośbą do kolegów ogarniających logi. Potrzebuję odzyskać fabryczną moc w mojej A4 1,8t BEX- ma być 190KM a wiem że jest mniej. Jedyne błędy jakie pokazuje VAG to: 16804- katalizator i błąd czujnika temperatury na wyjściu z chłodnicy. Przepływomierz nowy oryginalny bosch, świeczki nowe NGK pfr6q czy jakoś tak., turbo po regeneracji Zachowanie auta podczas jazdy: ruszam, nabieram prędkości jest ok. osiągam ok 2800 obr nagle auto się dławi, na krotką chwile dziura, potem dalej się wkręca, 3500 obr znowu zdławienie, dalej znowu ok, 4000 obr znowu dziura. Wcześniej auto łapało dziurę tylko w okolicy 2800 obr, teraz na kilku zakresach obrotów. Auto posiada instalację BRC sequent 24 i bez różnicy czy gaz czy benzyna objawy cały czas takie same. Proszę o instrukcje jakie logi zrobić. Pozdrawiam.
  8. Witam , jak w temacie. Kiedy gra płytka raz na jakiś czas włączają się informacje tp. Szukałem instrukcji obsługi ale nie znalazłem. Proszę o pomoc. pozdrawiam.
  9. Witam, posiadam Audi Navigation PLUS by Blaupunkt do tego jest zmieniarka. Po pierwsze- odtwarza tylko CD-R Po drugie- zmieniarka mieści tylko 6 płytek, a reszta się wala po aucie. Moje pytanko: Czy da radę jakoś zrobić Mp3 bez zmiany tego radia? Co można dołożyć? Jak to wyrezać? Czy kombinował ktoś coś takiego?
  10. sieracki84

    BEX- proszę o pomoc

    Ok spoko, zacznę od rzeczy podstawowych, później się zobaczy co dalej w tej sprawie można zrobić, jeśli cokolwiek można i czy w ogóle trzeba.
  11. sieracki84

    BEX- proszę o pomoc

    Wiem że muszę zacząć od logów ale ja już pytam na wyrost co robić ---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ---------- Muszę jeszcze dokładnie luknąć co za turbo jest wstawione bo to było robione w niemcowni. Mam jakieś tam fakturki, przewertuję może tam coś ciekawego znajdę. Ale i tak chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej odnośnie mojego problemu
  12. sieracki84

    BEX- proszę o pomoc

    Witam kolegów Mam malutki problem- kupiłem niedawno B6 1,8 BEX moc wiadoma ale dla przypomnienia napisze- 190KM Jeździłem wcześniej ADR-em i jeździł tyle o ile. Po kupnie BEX-a jest ogromna różnica ale nie do końca tak jakbym się tego spodziewał. Wiem że jakiś czas temu była zmieniana turbinka na nową ale chyba nie do końca pompuje tyle co powinna. Ogólnie problemu z rozpędzaniem nie mam bo nawet daje radę ale chyba coś nie jest tak z mocą. Wydaje mi się że do końca nie ma tyle mocy co powinna. Słyszałem też od kilku osób że jak na 190KM to chyba trochę za słabo śmiga. Zaproponujcie coś od czego zacząć żeby zrobić z tym porządek. No chyba że to tylko takie moje odczucia. Po głowie chodzi mi również jakiś ciekawy wirusek ale najpierw chce wiedzieć czy wszystko jest ok czy jednak jest jakiś problem. Czekam na propozycje.
  13. Witam szanownych nie mogę się doszukać pewnych informacji więc spytam: Jakie poza mocą są różnice między silnikiem BEX a resztą 1,8?
  14. no i wszystko już jasne, dzięki za cierpliwość i odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...