Skocz do zawartości

krzys139

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzys139

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzys139

1

Reputacja

  1. Właśnie takie odnoszę wrażenie. Że części zamienne są podłej jakości, mimo że oryginał. No trudno upewniłeś mnie w przekonaniu, że zrobiłem wszystko co się dało. Zastanawiałem się tylko czy jest coś jeszcze co może niszczyć ten filtr/
  2. Witam, kolegów. Moja przygoda z audi powoli się będzie kończyć ale chciałbym rozwiązać jeden nurtujący mnie problem . Czyli buczenie z okolic pompy paliwa. W zeszłym roku zadawałem pytanie na ten temat. i wydawało mi się, że wszystko jest ok. Ale od początku. Auto przywiozłem z Niemiec i przejechałem nim jakieś 1500km zanim wymieniłem filtr paliwa. Filtr był oryginał nie wiem czy kiedyś wymieniany. PO samej wymianie filtra było ok przez jakieś 50 km, po tym czasie zaczęły się odgłosy przy nabijaniu ciśnienia paliwa po przekręceniu zapłonu. Filtr bosch zamiast oryginału, więc wleciał oryginalny filtr i nadal to samo. Ponieważ gdy zrobiło się ciepło, doszło do tego buczenie w czasie jazdy. Kupiony zestaw pompy z koszem Hella przynajmniej Hella pakowała. Cisza, przez jakieś 3 miesiace, po 3 miesiącach hałas przy nabijaniu ciśnienia. Pompa na gwarancji nikt tego pewnie nawet nie sprawdzał. Kasa oddana, no to pompa oryginał z serwisu. Znowu cisza ale po 5 miesiącach hałas przy nabijaniu ciśnienia a po kolejnych kilku miesiącach buczenie w czasie jazdy. Wymieniłem filtr na nowy oryginał i cisza zastanawiam się tylko na ile. Teraz pytanie, czy jakość części zamiennych jest taka, czy może jest jakaś procedura wymiany filtra której nie przestrzegam. A możę jest coś jeszcze w układzie paliwowym co powinienem sprawdzić niestety jestem pedantem jak większość ludzi tutaj i chciałbym doprowadzić temat do końca.
  3. Bardzo ładnie wyglądają. Moje auto to zwyczajny BEX bez zewnętrznego s-line, a pompei bardzo mi się podobają. Chciałem dołożyć zewnętrzny body kit, ale przy tych cenach szybciej zmienię auto:) Twoje koła to TN26 ja nie mogę się zdecydować pomiędzy TN1/TN10/TN19.
  4. Witam. Po doprowadzeniu audi do stanu używalności przyszedł czas na zakup drugiego kompletu kół. Zachciało mi się 19 i najlepiej Pompei. Przeglądam ogłoszenia w serwisie cena to 4400/sztuka a na allegro nówki komplet od 3000 do 4000PLN. Niby nowe mają symbole audi na wewnętrznej stronie wybity numer części. Czy ktos ma z tym doświadczenie? Bo jakoś nie chce mi się wierzyć , że powystawowe z salonu i facet ma 10 kompletów do sprzedania. Zastanawiam się dlatego nad tomasonami, latwiej kupic nowe i pewne felgi. Pozdrawiam
  5. Dla potomnych. Założyłem całą pompę wraz z koszem firmy Hella koszt po wszystkich rabatach 320PLN. Po zagłębieniu się w zestaw w pudełku, okazało się, że jest tam zaślepka tego 3 czarnego wyjścia pod webasto, więc nie trzeba nic rzeźbić. Czas wymiany jakieś 30 minut. Nastała cisza, szkoda, że tak długo się z tym modliłem.
  6. Dlatego trzymajcie kciuki, dziś po pracy wrzucam Helle. Zaślepiam dodatkowy wylot od webasto i oby działało bo będę kilka stówek w plecy:)
  7. Nie mam u siebie gazu. Więc mam obawy co do aż tak taniego wynalazku. Zwlaszcza, że ludzie narzekają,że już nowe hałasują. Zobaczę zanim się zdecyduje co będzie dostępne w sklepie. Przynajmniej łatwiej będzie zareklamować.
  8. Nie jestem lewy, więc myslę, że temat wymiany ogarnę. Naczytałem się różnych opinii o wkładach SKV jedni zadowoleniu u innych 3 miesiące i padaka. Ale za 90 zł jestem w stanie zaryzykowac, zwłaszcza, że dostałem używaną pompę z BFB ale za długo leżała i wirnik stoii. rozruszałem ją ale jest głośniejsza po tym zabiegu niż moja:) Czy możesz mi podrzucić nawet link do sprzedawcy jeśli kupowałeś w necie? Bo patrząc na opinie na allegro. To loteria. Uszkodzone, buczą od początku lub całkiem niesprawne:)
  9. Boję się rozpinać samej góry, bo trzeba rozpinać węże i przelożyć przewody. Boje się, poźniejszych problemów ze szczelnością. A co do pomp patrząc po zamiennikach to nie jest tak, że wszystkie mają te same parametry? 4 bary cisnienia roboczego? Bo w sumie bex ma swoją pompę ale patrząc po katalogach wychodzi ze BFB ma na bank taką samą pompę i ALT chyba teź.
  10. Profil postaram się uzupełnić wieczorem jak będzie chwila. Zastanawiałem się nad wymianą samego wkładu. Jaki jest koszt wkładu i jak po wymianie? Pompa Hella kosztuje 400PLN więc cena spoko. Ten węzyk to spokojnie zwisa sobie w dól.
  11. Patrząc na tą pompę z dwoma podłączeniami w tym miejscu jest ibtak otworek jakby odpowietrzenie.
  12. Właśnie zastanawiam się czy to tak nie zrobić bo praktycznie nie ma innych. Zdjęcie pożyczone z postu kolegi o wymianie pompy paliwa w fwd 1.8t widać że to miejsce jest zaślepione.
  13. Piny w każdej pompie są takie same. 2 zasilanie pompy i 2 z pływaka. Na mojej pompie są dwa podłączenia węży. Jeden zasilanie paliwa a drugi powrót z silnika. Klepiąc w intercarsie pompy paliwa do a4 b6 1.8t wyskakują same takie które mają 3 przyłącza. Dodatkowe jest czarne. Nie widzę innych modeli. Czyżby pozostało mi ASO z ceną 2400. Maskara. Dlatego pytam czy ktoś się z tym spotkał i to jakieś uniwersalne zastosowanie. Albo poda numer pompy vdo jaką mogę zastosować bo przeglądając allegro i sklepy już zgłupiałem. Dziś spisze jeszcze numer z pompy która jest w aucie.
  14. Panowie. Po wymianie filtra paliwa na oryginał z ASO, zaczęła hałasować pompa paliwa. Dostałem od kolegi używaną ale leżała chyba za długo na sucho i nie chciała ruszyć. Więc nie chciałem ryzykować zamówiłem nową. Hella miała całkiem spoko cenę. Dotarła do sklepu zamówiona po VIN i tu moje pytanie. Moja pompa na 2 podłączenia zasilanie i powrót, Hella ma 3 wyjścia. Czy mozna uzyć tą pompę i zaślepić dodatkowy króciec. Czy to są różne pompy i szukać VDO która ma 2 wyjścia jak w mojej. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...