
RalphA4
Pasjonat-
Postów
231 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O RalphA4

Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
X
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
po mieście ? a w trasie ile ? ---------- Post dopisany 26-05-2014 at 17:10 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2014 at 23:30 ---------- Panowie macie jakieś jeszcze pomysły ?
-
Zaraz po odpaleniu auta ok. 30s poźniej po zagrzaniu jest tak: 882 | 6.9mg/str | 0.8l/h | 0.0
-
to jest b6 tu nie pokazuje spalania na biegu jałowym niestety, wieczorem podepnę go vagiem to sprawdze ile bierze
-
na początku było dłubanie wzgledem mocy i po tym przejechalem moze z 5-8 tys i dopiero zakladalem q , wiec to spalenie o którym mówię to jak najbardziej było spalanie juz po modach tyle że bez Q i na standardowej skrzyni 5 biegowej z awx-a, teraz q wyleciało i jedynie skrzynie założyłem 6 biegowa
-
To kolego bardzo ładnie Ci pali muszę przyznać, jak miałem założone Q to mi niestety w mieście 10-11, na trasie 7-8. Z racji tego ze autko teraz jest potrzebne na dalsze trasy wiec spalanie tu ma dużo do gadania to decyzja zapadła- demontaż Quattro ( które jest w dziale sprzedam) i powrocie do oski. O dziwo apetyt na ON pozostał ten sam bądź nawet większy, co dla mnie jest już bardzo nie zrozumiałe... Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt, po zmianie na ośkę założyłem skrzynie HCF która nie ma impulsatora, był problem z zakodowaniem licznika aby czytał predkość z abs. Wiec przez miesiac jeździłem samochodem tylo poprzez wpięte złącze obd2 na bt i na telefonie aplikacja która zczytywała prędkość z sterownika silnika, idąc dalej wskazówka prędkośći i licznik kilometrow nie działał, czy to waszym zdaniem mogło wpływać na spalanie ? jakieś bledne odczyty przesyłane do sterownika silnika itp ?
-
Nic nie robiłem przy rozrządzie ani też wtryskach... Dziś któryś z diagnostów po zobaczeniu logów powiedział mi że wtryski nie wyglądaja najgorzej, bipy tez w miare jeszcze trzyma, zwrócił mi uwagę na wałek rozrządu, podobno lubią sie wycierać i mogą być jaja... Ktoś się orientuje gdzie mozna sprawdzić te wtryski i jak cenowo ?
-
Jedynie co zmieniłem to skrzynie z Quattro na ośkę HCF, wiec analogicznie myślałem że spalanie wróci do poprzedniego stanu z przed założenia Q a tymczasem lipa. Od miesiąca jeżdżę i niestety nie jest to jednorazowy wyskok spalanie non stop dużo. Paliwo lane na orlenie Verve, i sprawdzane na dystrybutorze a nie według FIS bo one lubią przekłamywać... Przed wczoraj dodatkowo wymieniłem: - LM 5w40 do tego dwusiarczek molibdenu - płukana do silnika tez LM -nowy filtr oleju -Nowy filtr Paliwa - Przed założeniem filtra paliwa zrobiłem jeszcze czyszczenie tymLiqui Moly Diesel Spulung, oczywiście podpięty na krótko tak żeby tylko na tym płynie chodził i jak najbardziej przeczyściło. co do efektów to nie zauważyłem żeby spalanie spadło. Miałem również nadzieje że korekcja na wtryskach będzie lepsza a nie do końca to wyszło : przed: -1,62 0,59 0,02 0,96 po: -1,39 0,89 -0,09 0,56 dziś jeszcze przeczyszczę przepływkę i zrobie logi
-
z tego co poczytałem to przepływomierz odpowiada za podwyższone spalnie i spadek mocy. Spadku mocy może nie ma za dużego albo sie przyzwyczaiłem natomiast spalanie jak najbardziej nie halo. Czy można czyścić przeplywke jakimiś srodkami ? czy odrazu ori bo zamienniki padaja szybko. i o co chodzi z synchro jak go ustawić ? ---------- Post dopisany at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany at 00:20 ---------- i czy moje wartości mogą być tak zachwiane np, przez chip i inne mody ?
-
Witam, Pacjent to A4 b6 1.9 TDI, program u aliego, turbo brd, zaslepka egr, fimc dalo ok 200km. Do tej pory auto spalało w trasie ok 5.6 prędkość ok. 120 km/h tempomat, na majówkę trasa 120 tempomat średnie spalenie 8L ://// a po mieście spala ok 10L gdzie wcześniej nie przekraczało 7,5L Dodam że auto ma zmieniony filtr powietrza a w tamtym roku termostat :/ naprawde nie wiem o co kaman. dorzucam komplet logów proszę o analizę : Statyczne : Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 06-05-2014 at 21:50 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2014 at 23:13 ---------- panowie bardzo proszę o pomoc w temacie ---------- Post dopisany at 21:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- panowie bardzo proszę o pomoc w temacie
-
odświeżę trochę temat, bo z licznikiem widzę ciężko będzie :/ raz że nie ma a dwa to taniej mniej wyjdzie znalezienie skrzyni z impulsatorem. Podpowiedzcie mi jakiej skrzyni szukać żeby jednak ten czujnik był...
-
Panowie temat do zamknięcia, turbo w porządku była nieszczelność na węzach z doładowania i filtr powietrza do wymiany bo go przedmuchało
-
Witam, Problem taki jak w temacie, przy ostrym deptaniu ECU chyba odpina turbo... czasem jest to przy 3200obr czasem wyzej czasem niżej i nie ma znaczeniu na jakim biegu... W vagu sprawdzalem i turbo przeładowuje :/ sztanga z turbawki pracuj. Dziś wymieniłem "czujnik kolektora dolotowego i ciśnienia doładowania" i niestety nadal odlącza turbo. Niby weże wygladaja prawidłowo, bez pęknieć itp. Jadąc po autostradzie jak odłączy turbo to "puszczam gaz auto toczy się na biegu i po chiwli znowu turbo jest ale tylko do momentu w którym znowu nie przycisne" Pacjent to A4 b6 silnik AWX po modach: -BRD -FIMC -Dolot + downpipe -zaślepiony EGR program u Aliego na jakieś 195 km i 400N, do tej pory 1,5 roku wszystko działało a teraz cuda. Proszę o pomoc ---------- Post dopisany 09-04-2014 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 05-04-2014 at 16:55 ---------- wymieniłem dziś jeszcze węże z podciśnienia, niestety zabieg wciąż nie pomógł. Co ciekawe odpina turbo tylko przy deptaniu przy spokojnym przyśpieszaniu dochodzi nawet do 4200 obr
-
spoko spoko wydaje mi się że to to samo no ale, dziękuje
-
kolego ja mówi o tym Audi A4 B6 B7 Kombi Avant tapicerka klapy plastik (4067270571) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. gdzie tam jest gniazdo zapalniczki, chyba mówisz o boczku
-
Witam, tak jak w temacie czy pasuje tapicerka tylnej klapy ( tej z kieszenia na trójkąt itp) z b7 do b6, dodam że to kombi ---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 00:01 ---------- panowie pomóżcie czy pasuje