-
Postów
90 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O DefSquad

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Opole
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
2.6 E V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zapalająca się kontrolka ABS i czerwony wykrzyknik
DefSquad odpowiedział(a) na DefSquad temat w Audi A4 B5
Jest jeden błąd: 00597 - Wheel Speed Impulses: Deviation 35-10 - - - Intermittent Rozumiem że jest jakaś przerwa tak? Czy ten kod wskazuje które to koło czy cokolwiek innego? Czy trzeba sprawdzać każde po kolei? Znalazłem coś takiego: 00597 Wheel Speed Impulses; Deviation Possible Symptoms Malfunction Indicator Lamp (MIL) active Possible Causes Wheel or Tire Sizes not the same on all four Wheels Wheel Speed Sensor Rotor dirty or damaged/faulty Wheel Speed Sensor(s) installed incorrectly Excessive Wheel Bearing play Possible Solutions Check Wheel and Tire Sizes Check Wheel Speed Sensor Rotors Check Wheel Speed Sensor Installation Check Wheel Bearings Sprawdzę więc wpierw łożyska kół i czujniki czy przypadkiem nie są zabrudzone i dobrze osadzone. -
Witam wszystkich. Przy jeździe po autostradzie powiedzmy około 130km/h wyskakuje mi niespodziewanie kontrolka ABS i czerwony wykrzyknik w kółku na wyświetlaczu fis. Podczas spokojnej jazdy tak do 100km/h nic takiego się nie dzieje. Po zgaszeniu auta i odpaleniu wszystko jest ok aż do kolejnego przekroczenia prędkości powyżej 120km/h. Jakieś sugestie co sprawdzić w pierwszej kolejności? Poziom płynu hamulcowego w normie.
-
DefSquad obserwuje zawartość Air Intake Temperature
-
Witam forumowiczów ? Powiedzcie jaką macie temperature maksymalną w Vag'u jeśli chodzi o ten właśnie czujnik? U mnie na zimnym silniku ma temperaturę otoczenia ale po jeździe dochodzi ponad 70°C. Faktycznie pod maską jakby za gorąco było ??♂️ Pierwsze co to padło podejrzenie na czujnik G42 ale skoro pokazuje dobrą temperaturę na zimnym to chyba coś innego ? Jakieś sugestie? Temperatura powietrza zasysanego i powietrza w dolocie to to samo czy rozgraniczamy to? Pozdrawiam
-
Cześć wszystkim. Czy ktoś mi może powiedzieć jak powinny być podłączone kolejno wtyczki od wtryskiwaczy w v6? Pomieszały mi się ale wtyczki mają różne długości, czy nie tak ma być ze najkrótsza najbliżej a najdłuższa najdalej?
-
Dobra, głowice zrzucone. Obie uszczelki walnięte. Wyglądają identycznie mimo że są z dwóch różnych głowic. Ktoś mi może powiedzieć nim zaniosę je do sprawdzenia dlaczego tak?
-
Właśnie zastanawiałem się nad AAH. Ale czy faktycznie podejdzie p&p... ?
-
Cóż jak wleje płyn chłodniczy to spala 5l na 2km ? i chmuuuura białego dymu za mną... Krótko pisząc, opłacalne czy nie, satysfakcja gwarantowana z udanej pracy ?
-
Ech ja już miałem cały środek auta rozbebeszony i jakoś to poskładałem do kupy. Tak samo z wymianą misek olejowych oraz kolektora ssącego wraz z uszczelkami pokryw zaworów więc jakieś tam chęci i zdolności manualne są ? a tak poza tym pytam bo w 2.8 był hydrauliczny napinacz ale w 2.6 to zobaczę jak ściągne przód...
-
Hehe zabawni jesteście ? Ale ja nie szukam dobrej rady tylko odpowiedzi na pytanie ?
-
Witam wszystkich. Właśnie zabieram się za demontaż głowic a że wpierw będę zrzucał cały przód i wymieniał również rozrząd to mam pytanie. Czy blokada rozrządu jest potrzebna skoro i tak całe głowice będą zdejmowane? Wałki rozrządu i tak trzeba będzie potem na nowo ustawiać prawda? Więc prócz tego elementu który zablokuje wał korbowy chyba nic więcej nie trzeba..?
-
A więc znalazłem przyczynę. Poszperałem trochę i znalazłem na forum że ktoś też miał taki problem. Winowajcą był bezpiecznik nr. 15. Niby cały i zdrowy a jednak do d*py. Wymieniłem i wszystko wróciło do normy. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
-
Witam wszystkich na forum.Od dłuższego czasu walczę z usterką która uprzykrza mi życie. Obroty same wzrastają czy to na biegu jałowym czy podczas jazdy. Zazwyczaj wystarczy lekko puknąć pedał gazu i obroty spadają ale nie zawsze to działa. Podczas długiej jazdy po mieście nie da rady w ten sposób zbić obrotów a wchodzą one na ok. 1200-1400. Posiadam kabelek, co mógłbym sprawdzić? Błędów brak...Dziś wsiadlem sobie do autka i chciałem sprawdzić czasy wtrysków ale na kanale 13 i wzwyż juz nic nie ma. Tylko error. Auto się nagrzało i jak wszedłem na sondy i kliknąłem nastawy podstawowe to obroty zaczęły falować 680-1000...nie wiem czy tak ma byc. Ktoś spotkał się z czymś takim?
-
Ze zmianą nie ma problemu. Tylko wkurza mnie to bo po każdym włączeniu zapłonu muszę zmniejszać nawiew bo wchodzi na max i wyłączać klimę jak już odpalę. Poza tym resetuje się też dzienny przebieg w liczniku. Po każdym włączeniu zapłonu jest 0...
-
Cześć wszystkim. Może ktoś tu na forum miał taki problem, który występuje po zdjęciu klem z akumulatora. U mnie to wygląda tak, że po włączeniu zapłonu zmienia się ze stopni C° na F° a nawiew wskakuje na max. Problem w tym, że od kilku dni dzieje się tak po każdym wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Ktoś coś na temat? Pozdrawiam