Jump to content

DefSquad

Pasjonat
  • Posts

    92
  • Joined

  • Last visited

About DefSquad

Informacje

  • First name
    Andrzej
  • Location
    Opole

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1995
  • Engine
    2.6 V6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DefSquad's Achievements

0

Reputation

  1. DefSquad

    Remont silnika

    Dobra, głowice zrzucone. Obie uszczelki walnięte. Wyglądają identycznie mimo że są z dwóch różnych głowic. Ktoś mi może powiedzieć nim zaniosę je do sprawdzenia dlaczego tak?
  2. DefSquad

    Remont silnika

    Właśnie zastanawiałem się nad AAH. Ale czy faktycznie podejdzie p&p... 🤔
  3. DefSquad

    Remont silnika

    Cóż jak wleje płyn chłodniczy to spala 5l na 2km 😂 i chmuuuura białego dymu za mną... Krótko pisząc, opłacalne czy nie, satysfakcja gwarantowana z udanej pracy 😁
  4. DefSquad

    Remont silnika

    Ech ja już miałem cały środek auta rozbebeszony i jakoś to poskładałem do kupy. Tak samo z wymianą misek olejowych oraz kolektora ssącego wraz z uszczelkami pokryw zaworów więc jakieś tam chęci i zdolności manualne są 😁 a tak poza tym pytam bo w 2.8 był hydrauliczny napinacz ale w 2.6 to zobaczę jak ściągne przód...
  5. DefSquad

    Remont silnika

    Hehe zabawni jesteście 😁 Ale ja nie szukam dobrej rady tylko odpowiedzi na pytanie 👍
  6. DefSquad

    Remont silnika

    Witam wszystkich. Właśnie zabieram się za demontaż głowic a że wpierw będę zrzucał cały przód i wymieniał również rozrząd to mam pytanie. Czy blokada rozrządu jest potrzebna skoro i tak całe głowice będą zdejmowane? Wałki rozrządu i tak trzeba będzie potem na nowo ustawiać prawda? Więc prócz tego elementu który zablokuje wał korbowy chyba nic więcej nie trzeba..?
  7. A więc znalazłem przyczynę. Poszperałem trochę i znalazłem na forum że ktoś też miał taki problem. Winowajcą był bezpiecznik nr. 15. Niby cały i zdrowy a jednak do d*py. Wymieniłem i wszystko wróciło do normy. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
  8. Witam wszystkich na forum.Od dłuższego czasu walczę z usterką która uprzykrza mi życie. Obroty same wzrastają czy to na biegu jałowym czy podczas jazdy. Zazwyczaj wystarczy lekko puknąć pedał gazu i obroty spadają ale nie zawsze to działa. Podczas długiej jazdy po mieście nie da rady w ten sposób zbić obrotów a wchodzą one na ok. 1200-1400. Posiadam kabelek, co mógłbym sprawdzić? Błędów brak...Dziś wsiadlem sobie do autka i chciałem sprawdzić czasy wtrysków ale na kanale 13 i wzwyż juz nic nie ma. Tylko error. Auto się nagrzało i jak wszedłem na sondy i kliknąłem nastawy podstawowe to obroty zaczęły falować 680-1000...nie wiem czy tak ma byc. Ktoś spotkał się z czymś takim?
  9. Ze zmianą nie ma problemu. Tylko wkurza mnie to bo po każdym włączeniu zapłonu muszę zmniejszać nawiew bo wchodzi na max i wyłączać klimę jak już odpalę. Poza tym resetuje się też dzienny przebieg w liczniku. Po każdym włączeniu zapłonu jest 0...
  10. Cześć wszystkim. Może ktoś tu na forum miał taki problem, który występuje po zdjęciu klem z akumulatora. U mnie to wygląda tak, że po włączeniu zapłonu zmienia się ze stopni C° na F° a nawiew wskakuje na max. Problem w tym, że od kilku dni dzieje się tak po każdym wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Ktoś coś na temat? Pozdrawiam
  11. Proponuję przenieść do działu "Kupię", szybciej ogarniesz temat
  12. Witam wszystkich Czym mogę wypełnić ubytki w macie bitumicznej która jest położona bezpośrednio na blachę podłogi? Widocznie od dawna zbierała się tam woda bo miejscami mata się kruszyła i musiałem ja zeskrobać. Oczyściłem podłogę z rudej i teraz chcę to zakonserwować i wypełnić to co zeskrobałem. Czy jakaś masa bitumiczna do tego się nadaje? Jeśli tak to jaka bo na rynku trochę tego jest. Pozdrawiam
  13. Witam. Czy jest tu ktoś na forum w stanie powiedzieć mi co to za wiązka zakończona wtykiem jak na zdjęciu? Pozdrawiam
  14. Tak. W Etce masz do '99 bodajże tylko zmienia się końcówka a nr ten sam. Ja mam 94 a błotniki z polifta, ale zmieniałem ponieważ kupiłem listwy progowe z polifta a one mają inne zakończenia. Zwróć na to uwagę.
×
×
  • Create New...