Skocz do zawartości

janko156

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O janko156

Osiągnięcia janko156

0

Reputacja

  1. dzięki Łukasz za pomoc właśnie o taką odpowiedź mi chodziło
  2. Witam potrzebuje pomocy przy wymianie turbo audi a4 1.8t AEB , czy konieczne jest spuszczenie płynu z układu chłodzenia silnika przed odkręceniem węży zasilających turbo wodą?. Czy po zamontowaniu turbiny trzeba odpowietrzać układ chłodzenia?.
  3. Zamówiłem nowy interfejs viaken to zobacze czy się połączy, w stary kabelku dioda się zapala. Czy wie ktoś jakie napięcie powinno być na lini k na wyłączonej stacyjce? bo u mnie jest 3volt.
  4. Michał czy udało się rozwiązać problem bo mam teraz to samo brak komunikacji [ COM Port status: OK Interface status:3 not found or not ready ] dodam że jeszcze dwa miesiące temu wszystko było ok. jak sprawdzić zwarcie w gnieździe obd2?
  5. Które przewody są od grzałki sondy? czy może ktoś pomóc i jaka oporność ma być na grzałce?
  6. chodzi o logi które można później wkleić do Kpower i odczytać km i Nm
  7. z której grupy logi w 1.8t AEB ?
  8. Dzięki Damian za odpowiedz. A czy może się ktoś wypowiedzieć na temat sondy lambda czy w logach ma prawidłowe wskazania bo ciągle jest błąd sondy lambda 16518. Bo zastanawiam się czy nie wymienić jeszcze sondy.
  9. To spróbuje założyć jeszcze manometr i sprawdzić ile będzie. ---------- Post dopisany at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany at 19:02 ---------- Jeszcze jedno pytanko czy odma w aeb ma jakiś zaworek zwrotny chodzi o to czy z obu stron można dmuchnąć swoimi płucami bo w mojej można z obu
  10. Dzięki za zainteresowanie , a czy w aeb mogę sprawdzić ciśnienie doładowania na vagcom jeśli tak to na jakim kanale.
  11. Czy sztanga od turbo na biegu jałowym kiedy dodam gazu ma chodzić ? bo u mnie w ogóle nie ma żadnego ruchu.
  12. Wymienię dv to zrobię nowe logi. ---------- Post dopisany 26-09-2013 at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany 15-09-2013 at 19:51 ---------- logi po wymianie dv i n75 proszę o analizę Grupy: 002,007,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wydaje się że auto trochę lepiej jedzie ale to raczej jeszcze nie to co powinno być , na vagu ciągle błąd sondy lambda 16518 , na starym n75 gdy odpiąłem przewód do gruszki turbo było wyraznie czuć od 2500 rpm.
  13. A co z tym turbo bo chyba nie powinno puszczać ciśnienia w miskę olejową dodam jeszcze że trochę oleju jest w wężu przed interculerem.
  14. Jutro sprawdzę wieczorem bo rano to do roboty. ---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 00:28 ---------- Zdjąłem wąż od dołu z turbo ten gruby zaślepiłem, zawór dv zdjęty i połączone oba końce rurką które wchodziły do dv, z przepustnicy wąż zdjęty i zaślepiony po dmuchnięciu kompresorem powietrze ucieka z turbo od dołu gdzie zdjąłem węża i nie słychać bulgotu oleju w misce, kiedy przytrzymam ręką otwór z dołu od turbo ciśnienie 0.5 bar można uzyskać lecz słychać jak w misce bulgocze olej więcej nie dmuchałem bo nie wiem jakie to może mieć skutki. Proszę o jakieś sugestie. ---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:46 ---------- zawór dv jest nie szczelny muszę wymienić i wtedy spróbuję czy będzie jakaś zmiana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...