Skocz do zawartości

rt69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rt69

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rt69

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedz - tak też myślałem
  2. Witam wszystkich. Opisywałem wcześniej moje problemy ze skrzynią. Ale do rzeczy. Przeprowadziłem kontrolę w mojej skrzyni 6HP-19 JJE. Procedura wykonałem zgodnie z ETKA-ą. Proszę o opinię czy dobrze przeprowadziłem. Wynik w czasie podgrzewania od 35 - 42 stopni brak wycieku, nawet się nie pociło nic! :? Procedura: – Ustawić samochód na podnośniku warsztatowym lub na kanale, zęby samochód stał poziomo. – Uruchomić silnik i pozostawić go na biegu jałowym. – Podstawić pod skrzynie biegów wannę – Gdy temperatura płynu ATF osiągnie 35 ° C, wykręcić śrubę kontrolna ATF -2- i w razie potrzeby spuścić nadmiar płynu ATF. – Wymienić pierścień uszczelniający -patrz strzałka- śruby kontrolnej płynu ATF. -Jeżeli płyn ATF wycieka z otworu kontrolnego, zanim płyn ten osiągnie wartość 40 °C, to poziom płynu ATF -patrz strzałka- jest prawidłowy. Najpóźniej przy temperaturze 45°C (dla ciepłych krajów 50°C), otwór kontrolny płynu ATF musi zostać ponownie zamknięty. Jeżeli do temperatury 45°C płyn ATF nie wydostanie się z otworu kontrolnego płynu ATF, należny go uzupełnić . – Dokręcić śrubę kontrolna płynu ATF z nowym pierścieniem uszczelniającym momentem 80 Nm. W ten sposób następuje zakończenie kontroli płynu ATF. – Zakończyć funkcje „08 - Odczyt bloku wartości mierzonych“ poprzez naciśniecie przycisku . – Nacisnąć „06 - Zakończenie wydawania polecenia“. – Wyłączyć zapłon i odłączyć złącze wtykowe diagnozy. Dodam, że nie czekałem jeszcze do 45 stopni. Uznałem, że skoro przy 42 nic nie wycieka to nie ma sensu czekać, skoro poprawny poziom to "Jeżeli płyn ATF wycieka z otworu kontrolnego, zanim płyn ten osiągnie wartość 40 °C, to poziom płynu ATF -patrz strzałka- jest prawidłowy." Co dobrze zrozumiałem całą kontrolę przeprowadza się na pracującym silniku ??
  3. Błędy te same co powyżej a po jakimś czasie kontrolka check engine się zaświeca
  4. rt69

    Pomoc w weryfikacji błedu

    Dodatkowy na szynie CAN . Myślę, że czujnik położenia jak i ten standardowy audi jak i mój osobny nie mogą podać sygnału wzbudzenia podczas jazdy. Bo to by było istne wariactwo. ---------- Post dopisany 15-08-2012 at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany 29-07-2012 at 20:11 ---------- Błędy więcej się nie pojawiły, wątek do zamknięcia
  5. Wszystko zrobione działa wątek do zamknięcia
  6. Witam i proszę fachowców o pomoc Poniżej błędy jakie występują i opis jak przeprowadzałem adaptację. Readiness: 0110 0101 Monday,13,August,2012,17:52:20:10074 VCDS Version: Release 10.6.4 Data version: 20110418 Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0070 Software Coding: 010C010A190F0120 Work Shop Code: WSC 08167 444 82862 VCID: 2B51039FF395 3 Faults Found: 012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation P3138 - 008 - Implausible Signal - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 64438 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 756 /min Load: 26.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 90.0°C Temperature: 38.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.589 V 008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Electrical Malfunction P2008 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 64438 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 764 /min Load: 26.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 90.0°C Temperature: 38.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.589 V 008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open P2004 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 64439 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 280 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 96.0°C Temperature: 42.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.208 V Readiness: 0110 0101 Monday,13,August,2012,17:57:02:10074 VCDS Version: Release 10.6.4 Data version: 20110418 Zrobiłem test przepustnicy. Okazało się, że pracuje (przesuwa dźwignię). Postanowiłem najpierw jak mówi instrukcja Ross-Tech dla mojego modelu Audi A4 2.0TFSI zrobić adaptację na nowo. Postępowałem tak: ----------------------------------------------------- Intake Manifold Runner Prerequisites: Ignition ON Engine OFF System voltage at least 11.0 V. [select] [01 - Engine] [basic Settings - 04] Group 142 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.". [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Switch Ignition OFF for at least 60 seconds. Notes: The newer timing chain driven engines which were phased in during model year 2009 the engine may need to be running at idle. Common examples of these engine codes include CCTA, CBFA and CCTA. Never run Basic Settings with the IMRC motor linkage disconnected from the intake manifold. It may damage the new part. ------------------------------------------------------------------- Wszystko było OK Obrazek Po około 1 min znowu załączyłem stacyjkę podpoiłem VCDS i sprawdziłem w blokach pomiarowych tę adaptację i co zobaczyłem Voltage Upper Stop znowu było 0.000V a nie jak podczas adaptacji 3.860V Obrazek Czy koledzy mogą mi to wyjaśnić. Może ktoś już miał z tym do czynienie
  7. Realnie ma tak jak VCDS pokazuje. Sprawdzone w ASO. W USA miała dzwona po ściągnięciu do Polski mało jeżdżona bo gościu nie umiał poradzić sobie z przystosowaniem do przepisów UE. Błędy już kasowałem kilka razy i pojawiają się te same z tym, że w różnij kolejności. ---------- Post dopisany at 17:54 ---------- Poprzedni post napisany at 17:51 ---------- Readiness: 0110 0101 Monday,13,August,2012,17:52:20:10074 VCDS Version: Release 10.6.4 Data version: 20110418 Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0070 Software Coding: 010C010A190F0120 Work Shop Code: WSC 08167 444 82862 VCID: 2B51039FF395 3 Faults Found: 012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation P3138 - 008 - Implausible Signal - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 64438 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 756 /min Load: 26.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 90.0°C Temperature: 38.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.589 V 008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Electrical Malfunction P2008 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 64438 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 764 /min Load: 26.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 90.0°C Temperature: 38.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.589 V 008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open P2004 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 64439 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 280 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 96.0°C Temperature: 42.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.208 V Readiness: 0110 0101 Monday,13,August,2012,17:57:02:10074 VCDS Version: Release 10.6.4 Data version: 20110418 Zrobiłem test przepustnicy. Okazało się, że pracuje (przesuwa dźwignię). Postanowiłem najpierw jak mówi instrukcja Ross-Tech dla mojego modelu Audi A4 2.0TFSI zrobić adaptację na nowo. Postępowałem tak: ----------------------------------------------------- Intake Manifold Runner Prerequisites: Ignition ON Engine OFF System voltage at least 11.0 V. [select] [01 - Engine] [basic Settings - 04] Group 142 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.". [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Switch Ignition OFF for at least 60 seconds. Notes: The newer timing chain driven engines which were phased in during model year 2009 the engine may need to be running at idle. Common examples of these engine codes include CCTA, CBFA and CCTA. Never run Basic Settings with the IMRC motor linkage disconnected from the intake manifold. It may damage the new part. ------------------------------------------------------------------- Wszystko było OK Obrazek Po około 1 min znowu załączyłem stacyjkę podpoiłem VCDS i sprawdziłem w blokach pomiarowych tę adaptację i co zobaczyłem Voltage Upper Stop znowu było 0.000V a nie jak podczas adaptacji 3.860V Obrazek Czy koledzy mogą mi to wyjaśnić. Może ktoś już miał z tym do czynienie
  8. Pozdrawiam kolegów. Na wstępie opiszę sytuację. Autko przed wyruszeniem w trasę przeskanowałem w poszukiwaniu błędów VCDS-em. Brak błędów. Wyruszyliśmy w trasę. Wszystko było OK. Mieliśmy do przejechania przeszło 600km a w baku jakieś 1/2 więc po 57km zatankowaliśmy 98. Dalsza droga OK. Dojechaliśmy do pierwszego postoju, gdzie zatrzymaliśmy się na 6 godzin (odwiedziny u znajomych ). Nadal nic złego z autkiem się nie działo. Ruszamy dalej w drogę i się zaczyna !!! Zapalam auto przez chwilę wszystko dobrze ale po jakiś 300m zapala się kontrolka CHECK ENGING. A, że zebrała w trasę laptop i kabelek to odczytałem błędy. Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Part No SW: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D Component: 2.0l R4/4V TFSI 0070 Revision: --H15--- Serial number: Coding: 010C010A190F0120 Shop #: WSC 08167 444 82862 VCID: 2B51039FF395 4 Faults Found: 012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification P310B - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 63962 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 914 /min Load: 21.6 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 69.0°C Temperature: 45.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.589 V 012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation P3138 - 008 - Implausible Signal - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 63963 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1575 /min Load: 22.7 % Speed: 59.0 km/h Temperature: 86.0°C Temperature: 29.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.589 V 008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Electrical Malfunction P2008 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 63963 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1565 /min Load: 19.6 % Speed: 59.0 km/h Temperature: 86.0°C Temperature: 29.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.589 V 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 64061 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2869 /min Load: 92.1 % Speed: 96.0 km/h Temperature: 87.0°C Temperature: 21.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V Readiness: 0000 0000 Wykonałem następnie za pomocą VCDS Wykasowałem błędy w zakładce [01] - Engine / OUTPUT TESTS Pojechaliśmy dalej - tak przejechaliśmy ponad 440km. Kontrolka CHECK nie zapaliła się. Na drugi dzień odpaliłem auto przejechałem nim 5m pozytywnie bez zmian kontrolka się nie zaświeciła. Następnie z 2 godziny wsiadłem do autka i po 10m znowu niespodzianka ZAPALIŁA się Kontrolka CHECK ENGING. Po powrocie do domu sprawdziłem błędy i były te sama i jak widać z w pozycjach Freeze Frame: Mileage: gdzie zapisywany jest stan licznika przy jaki wystąpił błąd u mnie licznik przebiegu jest o 570km wyższy od tego jaki wyświetla się w błędach. Moja prośba o analizę błędów i czy może ma to związek z zatankowanym paliwem, bo jakiś taki zbieg okoliczności. Przed tym tankowaniem nie było błędów w module silnika. Jedynie związane z odcięciem pompy paliwa. Zamontowane zabezpieczenie przed kradzieżą (przed odpalenie trzeba załączyć zabezpieczenie i jak z rozpędu nie załączę to autko gaśnie i w pamięci zostaje błąd pompy.
  9. rt69

    Pomoc w weryfikacji błedu

    Witam kolegów. Może ktoś pomóc w weryfikacji tego błędu ?? Podczas jazdy może dość dynamicznej zapalił się check engine Zatrzymałem się podłączyłem VCDS i przeskanowałem w poszukiwaniu błędów. Jeden błąd w module komfortu. Opened the due to crash signal 35-- przed opisem był jeszcze numer ale z głowy go nie podam Z wynika, że to błąd sygnału "Otwarty z powodu błędu sygnału" a, że to w module komfortu to skasowałem i pojechałem dalej. Obecnie nie pojawia się, ale chciałbym coś więcej się o nim odwiedzić bo jestem na urlopie i nie miłe są takie niespodzianki. Dodam tyle, że w aucie poza standardowym alarmem ma dodatkowy. Za pomoc serdecznie z góry dziękiiiiii:)
  10. wrclaguna Dzięki wielkie za pomoc. Wstępują tez pod taki oznakowaniem 7M3972726A ??
  11. jaki ma numer wtyczka do modułu 8P0907357F ktoś może podać :-)
  12. Alarmy fabryczne są już od dawna rozpracowane. Poza tym za 200zł na Allegro kupisz moduł do szyny CAN którym zdezaktywujesz fabryczny immobilizer. Podpina się moduł w jakie bądź miejsce gdzie dostęp jest do szyny CAN. Dodatkowe nie zależne zabezpieczenia są nie zbędne i konieczne. Co do alarmu fabrycznego może jakiś talent talent w serwisie zwyczajnie go zdezaktywował dlatego nie działa. Trzeba by zajrzeć do modułu Comfort System (VAG-iem, VCDS-em) i sprawdzić kodowanie. Co warto założyć na wet za 40zł odcięcie ale to za mało. Im więcej niespodzianek tym szybciej złodziej się zrazie. Nie będę tu pisał co jak bo złodzieje też forum czytają
  13. To który jest najnowszą wersją ten z F na końcu?? ---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 18:42 ---------- Ja znalazłem taką informację o module 8E0907357B - Sterownik automatycznej regulacji kąta zasięgu, dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym-nych F >> 4F-5-130 000 *
  14. Mam pytanie do fachowców. Jaka jest różnica między modułami. AUDI A4 8E0 B7 moduł 8P0907357F AUDI A4 8E0 B7 moduł 8P0907357B Chcę wymienić w moim Audi A4 B7 Avant Quattro 2.0 TFSI rok 2006. Moduł 4F0 907 357 F na któryś z powodu, że ma obecnie lampy bez doświetlania zakrętów. A ten moduł współpracuje tylko z lampami z doświetlaniem zakrętów. Obecnie w aucie mam bi-xenony Czy ktoś może mi wyjaśnić, który z powyższych modułów mogę zastosować. Poza tym interesuje minie jakie są różnice między tymi dwoma modelami. Wiem, że muszę przerobić wiązki do lamp i piny w złączu modułu. Pozdrawiam i dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...