Skocz do zawartości

bLACK_61094

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bLACK_61094

Informacje

  • Imię
    Czarek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dokładnie jest tak jak mówisz. Zawory się zużywają i nie trzymają ciśnienia. Zaczynają palić sprzęgła. Ogólnie gdyby wymieniać zestaw naprawczy mechatroniki co chociaż 150tyś to te sprzęgła by wytrzymywały bardzo dużo. Ja u siebie wymieniłem teraz zestaw naprawczy przy zmianie oleju. Zmiana ogromna. Gdy się skrzynią rozgrzeje nie czuć żadnych zmian biegów. Na zimnym delikatnie czuć 2-3 ale myślę że dwumas też już pomału ma dość. Na razie będę jeździł i obserwował 😁 A jak przyjdzie czas to zrobię dwumas i zregenuje kosz sprzęgłowy przy okazji. Podsumowując, warto zacząć od zestawu naprawczego nawet jak nie ma błędów w sterowniku. Praca zaworów może mieścić się w tolerancji że błędu nie wyrzuca a niestety zaczyna już szarpać.
  2. Po wymianie oleju w części mechanicznej nie musisz robić adaptacji ... Tam są tryby jak w manualnej skrzyni.
  3. Kolego, rozwiązałeś problem z szarpnięciami 1-2 2-3 ?
  4. Dziś udało mi się odpalić za którymś razem. Bo tak to kręci i nie odpala jak wywali czerwony wykrzyknik BREAKE. I udało mi się wtedy połączyć ze sterownikiem ABS. Był tam błąd 1826 czujnik kąta skrętu kierownicy napięcie zasilające zacisk 30 Po kasowaniu wracało i znowu wyrzucało wykrzyknik który zaraz znikał. Zgasiłem i już nie mogę odpalić znowu. No i w blokach pomiarowych kąt skrętu pokazywał cały czas 0 jak kręciłem kierownicą. Może to być tego wina ? Ale dlaczego nie chce odpalić ?
  5. Akumulator wymieniony miesiąc temu, myślałem że może za mocny Varta 77Ah 780A. Założyłem na chwilę stary i nie ma różnicy.
  6. Kuna nie, żadnej wilgoci, wszystkie kable w oryginalnych pancerzach. Nigdy nic nie było rzeźbione w instalacji wszystko oryginalne. Samochód ma sporo przejechane 390.000 Kable od sterownika ABS od razu wchodzą w zakole tak ECU jest na podszybiu, może tam coś się dzieje. Nigdy tam nie zaglądałem, patrzyłem żeby się tam dobrać trzeba zrzucić wycieraczki i cały plastik podszybia.
  7. Witam wszystkich. Już dawno po świętach a ja pierwszy raz w życiu mam choinkę na liczniku ... Od kilku dni zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Pierwsze co zauważyłem to po przekręceniu zapłonu przed odpaleniem zaczęła mi migać kontrolka od ESP i po odpaleniu było okej. Raz się działo tak a raz nie. Po jakimś czasie wgl się nie pojawiała, aż wreszcie wyrzuciło wielki wykrzyknik czerwony z napisem BREAKE. Po trzech piknięciach znikał i było okej, albo wystarczyło odpalić samochód jeszcze raz. Po podłączeniu komputera wyrzuciło mi błąd 1316 Moduł ABS i to co dziwne nie w sterowniku ABS tylko w klimatyzacji... Przez jakiś czas był spokój aż znowu ta sama sytuacja z wykrzyknikiem i błąd 0493 Czujnik ESP. Wreszcie dziś już całkowita choinka. Po wyrzuceniu wykrzyknika samochód dziwnie jechał, jakby nie bardzo miał moc. Odpaliłem jeszcze raz i było okej, dojechałem do domu z pracy. Podłączyłem komputer i wyrzucało takie błędy : - W module silnika wyrzucało błąd żeby sprawdzić błędy w zestawie wskaźników. - W module wskaźników : 0562 Czujnik poziomu oleju przerwa zwarcie z plusem 1316 Sterownik ABS przerwa zwarcie z plusem 1321 Sterownik poduszek powietrznych przerwa zwarcie z plusem - W module ABS za którymś razem udało się z nim połączyć na chwilę i zaraz wyrzuciło wykrzyknik i nie dało się już połączyć z modułem 0493 Jednostka czujników ESP wadliwy - W module klimatyzacji 1312 Magistrala danych układu napędowego Do tego zauważyłem że nie działają przyciski w kierownicy i czujniki parkowania. Oczywiście na zegarach raz wyrzuca jeszcze żółtą kontrolkę od oleju z napisem SENSOR. Jeszcze wyrzuciło w immobiliserze w pewnym momencie jakiś błąd i samochód kręcił ale nie odpalał. Raz odpalał raz nie. Podejrzewam dwie rzeczy : -Pompa ABS sterownik - Kostka stacyjki Miał ktoś coś podobnego ?
  8. Radio wywalało chińskie znaki i samo się włączało po otwarciu samochodu. Ale już naprawione pod Krakowem, pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie.
  9. Witam. Czy jest ktoś z Mazowieckiego kto podjąłby się wymiany płyty głównej w RNS-E z 20005 roku ?
  10. Kupiłem z takim softem ... Nic jeszcze nie grzebałem przy niej. Płyty czyta normalnie tylko czasem coś wariuje jak otworzę drzwi. Może coś z płytą główną się dzieje ?
  11. Witam, mam taki problem ... Jestem posiadaczem RNS-E zwykłego nie LED. Od niedawna i od jakiegoś czasu zaczęło wariować. Po otwarciu samochodu na ekranie czasem pojawiają się chińskie znaczki i napis żeby włożyć CD. Pomaga zamknięcie auta i za jakiś czas po otwarciu jest okej lub wyjęcie bezpiecznika. Mam soft 0750 spolszczony i mapy 2019 i teraz pytanie: Czytałem że ten soft jest problematyczny i to może być przyczyna ... Czy w takim razie downgrade do 0650 spolszczonego ma sens jeśli później wsadzę mapy z 2019 to nie zaktualizuje się znowu soft ?
  12. Wymieniłem na taki jak był czyli H Teraz wszystko działa tylko nie chciało zaskoczyć pierwszy raz jak miałem tylko podłączone ale nie poskładane i tak jak pisałem wystarczyło zamknąć i otworzyć auto ...
  13. Dobra udało się ! Wystarczyło zamknąć i otworzyć centralny zamek ?‍♂️ bluetooth zaskoczył! wszystko śmiga aż miło ! Zamykam temat
  14. Panowie tak więc wymieniłem moduł bluetooth na sprawny. Nie ma żadnych błędów ... Wszystko zakodowane i zaadaptowane tak jak trzeba i nadal nie wyszukuje mi żaden telefon tego samochodu ... Nawet stara nokia N95 nic ... Jak myślicie w czym może być problem ?
  15. Bardzo Ci dziękuję ? zamawiam drugi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...