koczyk

Pasjonat
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O koczyk

    1. kolego poradziłeś sobie z tymi zagłówkami ponieważ też muszę dzisiaj je zdjąć i nie mam na to pomysłu. Pozdrawiam
    2. Witam, który pin w ecu jest od zasilania po stacyjce ? Nie mam akurat autodaty przy sobie i coś mi się kojarzy, że bedzie to pin 37 czarno-fioletowy dobrze pamietam ? [br]Dopisany: 16 Październik 2010, 16:24_________________________________________________i co nikt nic nie pamieta ? :gwizdanie:
    3. koczyk

      niestety do dnia dzisiejszego nie mialem skad wziasc innego n75 a na innym forum kazdy mi pisal ze druga przeplywka jaka kupilem to szrot a Cddy smiga teraz az milo dziekuje i pozdrawiam
    4. koczyk

      temat do zamkniecia n75 zalatwil sprawe pozdrawiam
    5. koczyk

      logi po wymianie przeplywki ale nadal nie ma rewelacji Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12662.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12663.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12664.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12666.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12665.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12667.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12668.html
    6. koczyk

      17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-10 - - - Intermittent 17544 - rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki, system "za ubogi" -> sprawdź regulator ciśnienia paliwa -> sprawdź zawory wtryskowe i szczelność układu -> sprawdź pompę paliwa -> szczelność układu zasysania -> szczelność układu wydechowego ....troche tego jest 16825 -Zawór oparów EVAP - nieprawidłowy przepływ (incorrect flow detected). Nie dobijasz paliwa na stacji żeby ci więcej weszło jak ci już odbije?
    7. koczyk

      to wiem panowie ale martwi mnie turbo jeszcze ... auto bylo dosc mocno zaniedbane filtr paliwa chyba nie byl wyeminiany od nowosc, przeplywka zamowiona ale czy turbo wtedy wstanie ? wiem ze mozna troche wyregulowac je jest nawet porada na naszej stronie ale to zostawiam na koniec najpierw chce wymienic przeplywke, wyczyscic caly dolot itp bo rury od ic jak i sam ic nie wyglada zbyt rewelacyjnie, jakie logi dorzucic aby mozna bylo cos powiedzic wiecej przemik ?
    8. koczyk

      dzieki sztomel to co mowisz tez mialo miejsce dlatego ten co to regenerowal dal nowa gruszke druga i sam ja kazalem mu zakladac efekt taki sam, twierdzi ze ma swietnego komputerowca ktory to ustawi .... sprawdze jeszcze raz wszystkie wezyki a jak nie to regenerator niech to jeszcze raz robi pozdrawiam [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2010, 08:17_________________________________________________pomogla wymiana gruszki + regulacja sztangi auto jezdzi znowu pieknie temat zamkniety
    9. silnik ahu turbo niedoladowane i blad przeplywki po czyszczeniu przeplywki nic nie pomoglo mimo ze brud caly wyszedl a bylo go sporo dodatkowo z rana ciezko pali kąt wtrysku niby ok 2-8 z tabel wynika ze wartosc w poz 2 w grupie 000 na rozgrzanym silniku powinna byc miedzy 0 a 88 u mnie jest jakies wahanie miedzy 0 do 8, grupa 001 wartosci rowniez w normie, grupa 002 3 pozycja wartosc maksymalna bo wynosi 10, jakby ktos mogl zerknac Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12294.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12295.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12296.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12297.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12298.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12299.html blad: 00553- przeplywomierz masowy powietrza - G70 27-10 wartosc sygnalu niemozliwa - Sporadyczny ! bledu nie idzie skasowac ... pewnie przeplywka do wymiany ale spojrzcie czy cos jeszcze dawka ograniczenia dymienia jest dosc niska jeszcza ... prosze o o ocene pozdrawiam [br]Dopisany: 09 Maj 2010, 14:15_________________________________________________dodam ze na zapietej przeplywce nie da sie teraz jechac auto nie ma w ogole mocy, na odpietej jakos jedzie ale rewelki tez nie ma przeplywka na bank do wymiany turbo wtedy wstanie ?
    10. koczyk

      turbo bylo w regeneracji koszt 900zl ma gwarancje itp ale nadal jest lipa, geometria chodzi bo nawet sciagalem regulator z zawleczki i gemetria chodzi leciutko ale wydaje mi sie ze moze byc regulator zle ustawiony bo przy innych turbo robi o wiele wiekszy skok regulator od gruszki potocznie zwana sztanga, weze sa dobrze podpiete od gruszki od spodu idzie z tego co pamietam na dolny przewod bialy n75 jeden cienki na gore no i od tylu jeden waz ... sprawa jest nieco dziwna .... mamy gdzies na forum jakas porade na temat regulacji sztangi bo turbo znowu wyciagac ....
    11. Witam proszę o ocenę logów, znajomy oddał turob do regeneracji i nadal ma notlauf. Wydaje mi się po zamacaniu że sztanga ma zbyt krótki skok. błąd: 1 BLEDY !! 17965 - Regulacja cisnienia doladowania -przekro. granica 35-10 - - - Sporadyczny! oto logi: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10891.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10892.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10893.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10894.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10895.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10896.html pozdrawiam
    12. koczyk

      facet nawet nie mial vaga co tu sie dziwic jutro zarzuce 11BS fachowcy heh
    13. koczyk

      ok dzieki spanky najbardziej czekalem wlasnie na Twoja wypowiedz :th:
    14. Witam proszę o pomoc w ocenie logów, znajomy ma notlauf w leonie z 2003r silnik 1.9tdi 90 ps pojechal do pseudo fachowca który wymienił mu n75 na niby nowy skasowal 500zl ale problem nadal wystepuje wiec zaproponowalem zrobienie logo i wrzucenie do oceny oto one: Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_8380.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_8381.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_8382.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_8383.html dodatkowo blad 17965 pozdrawiam
    15. Witam, przeczytałem już troche postów na ten temat i ludzie piszą że im coś zgrzyta itp. diagnozy koło dwumasowe, sprzegło itp. Dżwięk w moim przypadku jest nieco dziwny, nie słychać zgrzytów, dżwięk pojawia sie ale nie zawsze przy redukcji oraz czasami wbijaniu wyższego biego, dżwięk jest w rodzaju piszczacych drzwi jakby były nie nasmarowane lecz nie piskliwy typu "piiiiii" tylko bardziej taki ryczący jeleń "yyyy" dzwięk nie jest długi dzieje się to zazwyczaj na końcu sprzegła nie ma reguły czy silnik ciepły czy zimny raz się pojawia raz nie czy to może byc dzięk jakby coś o siebie ocierało ? co sprawdzić ? dodam ze wczoraj mialem jakieś dziwne drgania na pedale sprzęgła jakby cos bylo lużne i miało sie rozsypać .... auto golf mk4 1.9TDI 110PS zawirusowany pozdrawiam