Skocz do zawartości

Derlej

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Derlej

  1. Witam. Mam problem. Rok temu dałem auto do elektromechanika aby usunął immo. Ostatnio rozwaliło mi silnik i wymieniałem cały blok. Po wymianie, immo znowu nie działa. To znaczy mogę raz odpalić auto po czym muszę odpinać klemę aku i robić restart aby znowu odpalić. Wy lutowałem (nieudolnie) kość pamięci immo 24c02. Jednak urwałem jej 3 nóżki, wiec już do niczego się nie nadaje. Wlutowałem oryginalną kość pamięci (elektomechanik zostawił ją w środku kompa). I ogólnie jest jak jest tz. auto odpala tylko po restarcie kompa. Zastanawiałem się nad kupnem z allegro tego omijacza immo za 100zł. Jednak nie wiem czy to się sprawdzi. Zastanawiałem się też czy nie zrobić gdzieś na desce przysiku odcinającego zasilanie aby nie odpinać klemy za każdym razem, ale jeszcze nie ogarnąłem gdzie musiałbym przerywać połączenie. Może ktoś miał coś podobnego i jakoś udało mu się to zrobić. Szkoda, że nie idzie dostać wsadu z immo off bo mam programator i jakoś może bym to ogarnął. Chyba, że idzie to jakoś zrobić odczytując oryginalną pamięć (w tematyce programowania dopiero zaczynam się uczyć, wiec jestem jeszcze zielony) Pozdrawiam Sterownik silnika BOSCH 8D0 907 557 B Audi A4 B5 1.6 ADP z 1996 roku
  2. Właśnie chciałem sam ale nie mam kluczy do blokowania. Jakie klucze potrzebowałbym do wymiany paska, rolki, napinacza i pompy wody? Może się skusze na tą robotę.
  3. Już działa. Wina była po stronie zapłonu. Źle ustawiłem palec. Myślałem, że przez wcięcie na obudowie ktoś miał na myśli taki duży wypust a nie malutką kreseczkę. Odpalił za pierwszym razem i na luzie kręci 1tyś obrotów. Teraz czekam na pompę wody i napinacz do paska i auto idzie na wymianę rozrządu już do mechanika. Później jeszcze wymienię sobie filtr paliwa i mam nadzieję że będzie już wszystko ok.
  4. Przy ustawieniu GMP tłok jest u samej góry, nawet w sumie nie muszę sprawdzać śrubokrętem bo widać jak się popatrzy. Jak będę miał chwilę sprawdzę zapłon co i jak. Dzisiaj znalazłem 5 min ale już się ciemno zrobiło. Tylko tak jak mówie jak mam ustawiony rozrząd na GMP to znak na skrzyni biegów jest w innym miejscu. Nie wiem jaki to ma wpływ na działanie całości.
  5. Jak ustawiam rozrząd na znaki fabryczne to na skrzyni nie ma znaku. Jak ustawię znak na skrzyni na 0 to rozrząd mam ustawiony tak jak czerwona kreska na zdjęciu. Ogólnie na silniku jest oryginalny rozrząd, ale ja mogłem się walnąć przekładając koło.
  6. I jeszcze listwa wtryskiwaczy. Mam pytanie czy jeśli nie zgadzają mi się znaki na obudowie sprzęgła z rozrządem to... no własnie. Ogólnie jak ustawię rozrząd na znak to na obudowie sprzęgła nic nie ma a odwrotnie jak ustawię na sprzęgło to rozrząd ma znaki w różnych miejscach. Może coś też z zapłonem źle podłączyłem kolejność.
  7. Kupiłem ssamostart na stacji i próbowałem odpalić psikając na filtr powietrza i do dolotu. Niestety bez powodzenia. http://www46.zippyshare.com/v/1827492/file.html Wyjąłem całą listwę wtrysków. Dałem pod nią papier i wszystkie dały takie same ślady po benzynie. Później dam film bo idę kombinować dalej puki jasno.
  8. Sprawdziłem ciśnienie i świece ze starego silnika. A i zmieniłem udostępnianie filmów na publiczne, więc można już włączyć. Ciśnienie (na wszystkich 4 tak samo skoczyło. Świece Ciśnienie na listwie wtrysków 4 kg/m2(60 PSI) (tylko może być lekko niedokładnie bo pociekło trochę paliwa)
  9. Wykręciłem listwę i podłożyłem kawałek ręcznika papierowego pod wtrysk. Po odpaleniu na ręczniku była plama 2x2cm benzyny. Jednak jak zaglądałem do środka kolektora to wyglądał na suchy. No i wlazłem do bagażnika aby zobaczyć czy słychać pompę, kilka razy był przekręcany kluczyk i ani razu nie było jakiegokolwiek dźwięku. Na więcej nie było dzisiaj czasu niestety.
  10. Czytałem trochę na forach. Jest to częsty błąd przy a4 z usuniętym immo. I większość pisze, że auto im normalnie jeździ tylko np. nie ma mocy itp. Ale odpalać odpala. No i też komp musiałby zepsuć się w tym samym momencie co poszedł napinacz rozrządu. Zastanawia mnie jeszcze pompa paliwa bo jej nie słychać. Muszę ją jakoś jutro sprawdzić. Zastanawiałem się nad wstrzyknięciem paliwa ale nie wiem jak to zrobić Tz gdzie wstrzyknąć.
  11. Tak przed wymianą i ogólnie rozwaleniem rozrządu chodziło wszystko super. Sprawdziłem świecę wszystkie mają iskrę. Kolejno od strony rozrządu 1 2 3 4 I zdjęcia (jednej zapomniałem zrobić) http://i59.tinypic.com/x0weao.jpg http://i58.tinypic.com/29efvnl.jpg http://i62.tinypic.com/2sagsu8.jpg
  12. Czy ten błąd może wynikać z usunięcia immo? Rok temu dawałem do elektromechanika aby usunął bo się uszkodziło. Co do iskry to jeszcze nie bardzo wiem jak to sprawdzić Jak ktoś ma jakiś dobry sprawdzony sposób to mile widziane porady. Mam pytanie jeszcze. W obecnym silnku mam świece które były tam wkręcone, ale kable mam od starego silnika. Czy może to mieć znaczenie? Bo jeśli tak to zamontuje świece ze starego, bo były dobre. Jeszcze filmik z odpalania Na dziś już nie mam sił do tego auta...
  13. Logi VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 B Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 033 C Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00142 Shop #: WSC 13571 1 Fault Found: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 29-10 - Short to Ground - Intermittent End ------------------------------------------------------- Silnik został wymieniony. Rozrząd zamontowany oryginalnie w kupionym silniku. Będę go wymieniał jak sprawdzę czy silnik odpala. Wszystko się kręci ale tak jakby nie łapało. Nie dotarło jeszcze paliwo do silnika? Ma ktoś jakieś pomysły albo miał coś podobnego?
  14. Ja mam 3 dlatego się zastanawiam Jeden z wtyczką i dwie blaszki.. U mnie wygląda to tak: http://i61.tinypic.com/w8rsxd.jpg Doradzi ktoś? Aktualnie te dwa kable z nasadką na śrubę mam podpięte w jedno miejsce.
  15. Witam. Mam taką prośbę. Mógłby mi ktoś cyknąć fotkę kabli podłączonych do rozrusznika? Silnik 1.6 ADP. Musze sprawdzić czy dobrze podłączyłem a na google nie bardzo idzie znaleźć aby było dobrze widać. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...