Skocz do zawartości

matriw

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O matriw

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. matriw

    B8 TrOOOOp

    Niee oryginał ale temat nieaktualny... zostawiłem go na 10h. Przemyślał i juz działa ok Dzięki za pomoc!
  2. matriw

    B8 TrOOOOp

    Tak zrobilem, ale to walkaround a nie rozwiazanie
  3. matriw

    B8 TrOOOOp

    Panowie, czy miał z Was ktoś kiedyś podobny problem z subwofferem? Mianowicie, wysiadłem dziś na moment do sklepu, a po powrocie włożyłem standardowo kluczyk (przydatne jak sie chce jechać ), a mój SW (B&O) zaczął działać na maxa i strasznie charczeć pomimo, że radio było na bardzo cichej głośności. Odłączenie i podłączeni SW nie pomogło, tak samo jak restart MMI. Jakieś pomysły? Dosłownie 2 min wcześniej działał prawidłowo.
  4. @kamaro nie pamietam już dokladnie kosztów, bo jak robilem lampy to robilem tez aktualizacje navi i inne pierdoly. Ale tak jak mówi @quadral20004 główny koszt to lampy. Jak ten koszt Cie nie boli to reszte przełkniesz
  5. 225/40/19 - chyba ze wybierzesz opcje AO w hankook. Wtedy maja jebitny rant.
  6. matriw

    Tuner TV w MMI 3G

    @daniell-gda sprawdz odwrotne polaczenie kabli antenowych we wzmacniaczu antenowym klapy tylnej. Ja poczatkowo wpialem odwrotnie i radio slabiej odbieralo i TV
  7. @crm123 Zamienniki MAM'a Troszkę mnie nie było, a kilka rzeczy się zadziało Standardowo nie mogłem wymienić tylko oleju, ale wpadł też nowy kompresor klimy i alternator trafił do regeneracji. Zupełnie przy okazji wpadł zderzak S-line poliftowy i wydech od 3.0 TDI Nie pasowało mi tylko to, że zderzak się błyszczy, a auto nie więc oddałem auto chłopakom z DiamondWash (polecam) na pełną polerkę, wyciągnięcie wgniotek i nałożenie powłoki kwarcowej na lakier szyby i felgi. Ostatecznie auto po wszystkich zabiegach wygląda tak: Wpadły też nowe felgi 17" z Q5 na zimę i oponki Continental WinterContact TS860 225/50 R17 P.S. Kupie komplet gratów do elektrycznej klapy wraz ze sterownikiem
  8. matriw

    B8 TrOOOOp

    Panowie czy tylne tarcze 330 wejdą w oryginalne 16"? I czy w ogóle jest sens pchać 330 skoro z przodu tylko 320
  9. Podejdą, zobacz w moim temacie
  10. Panowie a jakie problemy napotkam jeśli zakupię wydech z A5 Coupé? Czy będzie to tylko kwestia zakupienia dłuższej redukcji na łączeniu wydechów?
  11. Przyszły Alloygatory Jutro będziemy działać!
  12. Dzięki Kiedyś w kodowaniach było opisane, ale po zmianie silnika forum widzę, że połowa postu Grzesia (wrclaguna) zniknęła. Możesz sobie ustawić timer przez jaki czas działa Ci wentylacja w samochodzie: a. ustawiasz ją wychodząc z auta np na 10 minut do sklepu a on CI przez te 10 min cały czas mieli wiatrakami. b. ustawiasz na konkretną godzinę/godziny np. żeby auto CI się po całym dniu stania w słońcu trochę przewentylowało zanim wyjdziesz z pracy i do niego wsiądziesz. Tu jest pokazane jak to się koduje (ale ręki za to nie dam sobie obciąć bo nie pamiętam)-polecam wyłączyć dźwięk
  13. Ajajajajaj mody robione grubo! Nie ma opitalania się widze Felga kozak, to Oems?
  14. MODY, MODY, MODY! Jak zwykle przy okazji wymiany oleju (tym razem na MOTUL 8100 X-Clean) musiało wpaść coś jeszcze...: - sprężyny przód S-Line (Sachs), bo już nie mogłem na Eibachu wytrzymać tej ciągłej niepewności i napięcia w pośladkach pokonując ponad 20 progów zwalniających dziennie...no i teraz przynajmniej tył równo z przodem - szkła fotochrom do lusterek zewnętrznych - nowy termostat (choć potem okazało się, że to tylko kabel od czujnika nie stykał ) - nowe wahacze Lemforder, bo śruby nie chciały odpuścić przy wymianie sprężyn - nowy wentylator wnętrza Nissens, bo stary po czyszczeniu nie chciał już działać - nie polecam Nissensa, strasznie piszczy/hałasuje na 3,4,5 biegu - czyli tam gdzie zwykle jest używany przy AUTO klimie ... a z bardziej widocznych: - końcówka tłumika z alledrogo...niestety jest ochydna w wydaniu oryginalnym "błyszczącym", więc zrobiłem ją na wzór "sczotkowanej"... powinna wystarczyć dopóki nie uda mi się kupić jakiejś używki z oryginału BEFORE AFTER - Kratki a'la RS (podpatrzone u Bodas-a ), też z alledrogo, dodatkowo wywierciłem w nich otwory na wkrętak, zeby łatwo można je było wypiąć -jak w oryginale. Według mnie wyglądają całkiem spoko i są nieźle wykonane, poza tym, ze aby zapiąć je na wszystkie zaczepy trzeba zejść do kanału. - jeszcze jeden mały bajer z alledrogo, który bardzo mi się podoba i (chyba) nie jest wieśniacki - no i długo oczekiwane 19" na wzór moich starych 17", czyli wzór z S5 Felgi to MAM A1 19x8, a oponka 225/40/19 Hankook Ventus S1 evo2 k117..... FCKGW - RHQQ2...... chyba o żadnym oznaczeniu nie zapominałem Niestety oponka nie grzeszy rantem ochronnym, więc będę chyba musiał zainwestować w Alloygator-y. Zdecydowanie odradzam 225 do 8cali, nawet przy tak kwadratowej oponie jak Hankook. Myślę, że lepszy byłby Goodyear Eagle F1 Assymetric2...tam rant jest ogromny i pewnie nawet przy tym rozmiarze spełniałby swoją funkcję...tylko ja nie mogłem jej znaleźć w tych parametrach i bez RunFlat-a ...są też inne złe wiadomości :/ Przy zakładaniu kratek w zderzak zauważałem to: ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, więc do przeglądu pójdzie też alternator, no i ustawie sobie zbieżność/geometrię na nowych kołach ...kilka luźnych fotek Kilka zadków
×
×
  • Dodaj nową pozycję...