
sawanb03
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O sawanb03

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Sprężarka klimatyzacji 1.9 TDI 130 KM 2001r.
sawanb03 odpowiedział(a) na sawanb03 temat w Audi A4 B6/B7
Klimatyzacja naprawiona. Chłodzi lepiej niż rok temu. Wymieniłem sprężarkę, osuszacz i dławik. Koszt naprawy i części - 1000 zł. Czego się nie robi dla poprawy komfortu. Jeżeli ktoś chce kupić zepsutą sprężarkę lub osuszacz. Zapraszam -
Sprężarka klimatyzacji 1.9 TDI 130 KM 2001r.
sawanb03 odpowiedział(a) na sawanb03 temat w Audi A4 B6/B7
Niestety nie mam dostępu do etki. Numer vin auta : WAUZZZ8E12A029082 Jeśli ktoś może sprawdzić to będę wdzięczny. -
Sprężarka klimatyzacji 1.9 TDI 130 KM 2001r.
sawanb03 odpowiedział(a) na sawanb03 temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki, biorę się za poszukiwania ---------- Post dopisany 24-04-2013 at 07:12 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2013 at 07:32 ---------- Przy wymianie sprężarki chciałbym wymienić osuszacz. Podrzuci ktoś model osuszacza zamontowanego w moim aucie: Audi A4 B6 1.9TDI AWX 130 KM 2001r. Czy ten zamiennik będzie pasował? OSUSZACZ KLIMATYZACJI AUDI A4 B6 A6 B6 SEAT EXEO (3186800947) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. -
Sprężarka klimatyzacji 1.9 TDI 130 KM 2001r.
sawanb03 odpowiedział(a) na sawanb03 temat w Audi A4 B6/B7
Wszystkiego zrobiłem scan. Błędy wyskoczyły tylko w sterowniku silnika. Abs i esp mam sprawne. Kontrolki nie zaświecają się. Napięcie na elektrozaworze sprawdzałem żarówką. Może te błędy zapisały się gdy na zapalonym aucie wyciągnąłem bezpiecznik od klimy. Coraz bardziej dochodzę do wniosku, że to sprężarka. Tylko teraz szukam jakiejś używanej. Zastanawiam się czy wszystkie sprężarki DENSO 6SEU12C będą pasować do mojego auta, czy one się czymś różnią (koło pasowe?). -
Sprężarka klimatyzacji 1.9 TDI 130 KM 2001r.
sawanb03 odpowiedział(a) na sawanb03 temat w Audi A4 B6/B7
Wczoraj podpiąłem autko do VAGA. Wyskoczyły mi następujące błędy: 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 35-00 - - 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-00 - - Wcześniej tych błędów nie było. Ma ktoś jakiś pomysł? Bo teraz już nie wiem czy szukać nowej sprężarki, czy może coś siedzi w elektryce. Dzięki BenyA4 ---------- Post dopisany at 07:44 ---------- Poprzedni post napisany at 07:22 ---------- Mogę jeszcze dodać, że na jesień zatkały mi się kanaliki odpływowe pod akumulatorem i zalało mi całą prawą stronę (pasażera) w aucie. Może to jest jakaś przyczyna, trochę tam kabli było. -
Witam, najprawdopodobniej padła mi sprężarka klimatyzacji. Do jesieni zeszłego roku wszystko działało. Klimatyzacja nabita w lecie. Sprawdziłem czy dochodzi napięcie na elektrozawór znajdujący się w sprężarce i wszystko jest OK. Moja diagnoza - zepsuta sprężarka klimatyzacji. Nie mogłem znaleźć na obudowie żadnego napisu z modelem sprężarki. Może ktoś wie jaki jest model (numer części) sprężarki klimatyzacji do mojego autka: Audi A4 B6 1.9TDI AWX 130 KM 2001r. Jeżeli miałby ktoś taką na sprzedaż za rozsądną cenę to chętnie kupię. Czy powinienem też wymienić osuszacz? Pozdrawiam
-
Z łączeń na pewno, ale ogólnie w koło jest zachlapane.
-
Uszczelkę i pierścień uszczelniający już zakupiłem. W przyszłym tygodniu chce się wziąć za czyszczenie.
-
Może jakaś porada?
-
Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic settings Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
Witam, czy może ktoś zdiagnozować sprawność działania mojego EGR-a. Leje się z niego i nie wiem czy go zaślepiać czy może tylko przeczyścić. Jakby był sprawny to będę czyścił. Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
Nie wiem jak oszacować ilość oleju w tej rurze, ale jest po prostu tam wilgotno i jak wsadzisz tam palca to się ubrudzisz Nie wylewa się po odłączeniu tej rury jeżeli o to ci chodziło, ale wydaje mi się, że jest tego zbyt dużo. Może ten olej cofa się z zaworu EGR, jest taka możliwość? Ponowie pytanie: czy może mi ktoś powiedzieć, co to jest za zawór zaznaczony numerem 7. Wydaje mi się, że z niego też cieknie olej.
-
Auto się zbiera bardzo dobrze, jak na mój gust. Wąż sprawdziłem i nie ma w nim żadnej dziurki. Codziennie sprawdzam czy coś z niego nie kapie i tylko trochę przykopcony jest. Wydaje mi się, że jeszcze może coś cieknąć z tego zaworu oznaczonego na fotce numerem 7. Co to jest? I ten wężyk w peszlu pod tym zaworem(oznaczonym numerem 7) też jest cały w oleju, od czego on prowadzi?
-
Czy to jest groźne i czy mogę teraz z takim wyciekiem jeździć i się nie przejmować?
-
Witam, zauważyłem wyciek oleju albo z przewodu turbiny(przynajmniej tak mi się wydaje, że to przewód turbo) - miejsce zaznaczone numerem 1 na rysunku pierwszym(znajduje się ono po prawej stronie silnika). Na pewno w tym grubym przewodzie gumowym znajduje się olej, bo sprawdziłem. Nie wiem czy powinien tam się znajdować? Po odkręceniu pokrywy plastikowej osłaniającej silnik zauważyłem też, że na dolocie do silnika(ten sam przewód) na łączeniu znajduje się także olej (rysunek 2 miejsce zaznaczone strzałką- to zdjęcie jest zapożyczone od kogoś więc nie widać tam oleju, ale u mnie jest w koło na łączeniu). Na pierwszym rysunku miejsce numer 7 (to jest jakiś zawór) - tam również znajduje się olej. Teraz nie jestem pewny czy to z kapało z przewodu IC, ale raczej nie, ponieważ po wyczyszczeniu tego zaworu dalej się poci. Co to jest za zawór? Pod tym zaworem znajduje się przewód w peszlu i jest on zachlapany olejem. Nie znam się na mechanice więc proszę o poradę co z tym fantem zrobić. Sprawdziłem poziom oleju i jest w porządku, ubyło na bagnecie z 2-3 mm, ale jest w normie. rysunek pierwszy i drugi kolejne foto Pozdrawiam