Skocz do zawartości

slusek19

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slusek19

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Monachium

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia slusek19

0

Reputacja

  1. A więc tak: W końcu doprosiłem się żeby mi ustawili ten kąt synchronizacji, bo skoro wymieniali rozrząd i tego od razu nie zrobili to w ramach reklamacji nie powinno być problemu. Panowie chyba nie bardzo wiedzieli jak temat ugryźć i w pierwszy dzień że musi być zimny i żeby zostawić to zrobią, w drugi że niema czasu a to ze 2h na to potrzebuje, na trzeci w końcu się zmobilizowali i znaleźli instrukcje na forum ale do 8V. Nie chciałem im auta zostawiać bo wiem że przekręcili by główne koło na 0 i spier***aj, dlatego celowałem tak żeby mieli czas a ja poczekam i popatrzę. Nie myliłem się bo po ustawieniu tego jednego wziął osłonę że już zrobione a drugiego nawet nie sprawdził bo że one się razem kręcą a tu sie ustawia tylko na tym jednym. Ale powiedziałem żeby włożył teraz blokady czy wchodzą i zobaczymy czy się tego drugiego nie ustawia (oczywiście blokada nie weszła i trzeba było jednak to drugie też ustawić) teraz jest idealnie na 0,0 KW ale co mnie martwi to Fis mi świruje teraz bo jak odpalę auto to pokazuje mi skalanie rzędu 30l / 100km (po pewnym czasie to spada ale i tak do czasu aż złapie temperaturę jest w okolicach 15l/100) we wtorek jade jeszcze na zrobienie mapy (chociaż teraz nawet na ciepłym pali dobrze) Dzisiaj ruszam w trasę 860km tak że wyliczę sobie spalanie jakie jest naprawdę zwykle było ok. 6,2l zobaczymy jak będzie teraz. Dziękuję za trafną diagnostykę z tym kątem //// Edit 29.05.16 18.05.16 byłem na zwiększenie dawki rozruchowej i niestety ale z dnia na dzień jest teraz tylko gorzej, nie zauważam żadnej poprawy. Pan z firmy PowerSoft (z Tymbarku) skasował 200 zł a auto jak odpalało tak dalej odpala źle na ciepłym. Nie mam już pomysłu co z tym dalej robić. w międzyczasie padł jeszcze Inter-cooler (600,- z wymianą)
  2. Można to jakoś samemu zrobić VCDS'em czy to znowu robota dla "mechanika"? Myślałem nad tym jeszcze czy by nie podrzucić auta jakiemuś specowi od chip tuningu żeby sprawdził mapę czy ona się coś nie posypała ?? Wysłane z Samsung Galaxy S5
  3. Tak jak pisałem w "/// Edit 3 ////" po odpięciu wtyczki temperatury (przy 90*C) na wskaźnikach jest 50-70*C i silnik pali bez problemu (przy odpaleniu słychać takie "rasowe warknięcie" jakby miał ze 100 KM więcej) Po podpięciu jej z powrotem (przy 80-90*C) silnik się telepie jak zwykle. Co ciekawe wystarczy że temperatura zejdzie na 70*C i znowu pali normalnie (nie musi być całkiem zimny). Byłem sprawdzić ten czujnik i w Engine - 01 gdy miałem 77,4*C to w Instruments - 03 było 78*C (wiec chyba ok. z tego co gdzieś czytałem to może być max. 2*C różnicy) dodam tutaj jeszcze taką ciekawostkę która mi dziś wyskoczyła otóż wygląda na to jakby się rozrząd przestawił jeszcze teraz mam od -2,5 do -2,9 (zmienia się) http://vaglog.pl - między 21.45 - 35.62 (zmienione przełożenie z P na D)
  4. Co to za konwerter? U mnie mam podobnie tyle że od 2200 - 2800 (110-150 km/h) Wysłane z Samsung Galaxy S5
  5. Co do sprawdzenia temperatury to z tego co u nich widziałem to była różnica 0,3°C (82,8 - 83,1) coś takiego. Jutro sprawdze jeszcze sam. Sunchro jest na - 2,5° więc mieści się w normie. A już nie chce żeby mi znów ktoś grzebał przy rozrządzie. Wężyk??? U mnie EGR jest elektroniczny nie hydrauliczny i po zaslepieniu odrazu łapie "tryb serwisowy". Z tym będzie największy problem bo nie wiem czy sam dam radę jechać i obsługiwać laptopa. Wysłane z Samsung Galaxy S5
  6. ok.Ale jak nie pomoże to sam za niego niech zapłaci Też mi to nie pasuje bo jakieś 60k km był wymieniany EGR na oryginalny z VW. 03G131501R. Ale z drugiej strony te wartości w grupie 003 chyba nie są poprawne? (nie znam się) W których logach mogę mu pokazać że synchronizacja jest źle zrobiona? Wczoraj odebrałem auto bo był rozrząd do wymiany i przy okazji zrobili też wtryski bo jeden miał wartość 1,2 i stwierdzili że jest do zrobienia teraz ma 0,5. ///// Edit //// Oddałem auto do mechaników, którzy uparli się na ten EGR mimo tego że zaślepienie go przyniosło odwrotny efekt od tego co powinno (auto z zaślepką zrobiło się takie zamulone jak nigdy). Jutro mają go wymontować i sprawdzić czy jest uszkodzony czy tylko do czyszczenia. //// Edit 2 //// A wiec tak, dzwonili Panowie z warsztatu i EGR jest w miarę czysty i zębatki nie są uszkodzone. Według nich działa on odwrotnie niż powinien (otwiera się gdy ma być zamknięty). Jakieś inne pomysły macie może. Jak odbiorę auto to zrobię jeszcze logi dynamiczne żeby sprawdzić jego działanie podczas jazdy i przy okazji przepływomierz czy działa dobrze. //// Edit 3 //// Witam ponownie. Byłem wczoraj u jeszcze jednego mechanika w sumie tylko po to żeby wykluczyć ten EGR. Panowie pogrzebali tu i tam i wpadli na pomysł o wyjęciu czujnika temperatury cieczy chłodzonej i po tym zabiegu pojechałem rozgrzać auto i jak ręką odjął, auto nagrzane odpala jak gdyby nigdy nic. Czy myślicie że faktycznie ten czujnik może być walnięty? Po przejechaniu 25km do nich auto miało temp. 82.8°C Wysłane z Samsung Galaxy S5
  7. Tylko tyle? bo mój mechanik chce mi EGR wymieniać. Wysłane z Samsung Galaxy S5
  8. Witam. Mój problem polega na tym że auto ciężko pali na ciepłym silniku (silnik jakby miał zaraz wyskoczyć) do tego trochę zamulony mi się wydaję i dymi na czarno. Proszę o pomoc w diagnozie. Logi statyczne: 001 | 003 | 007 | 013 | 018 | 023 | Basic Settings: 003 + kilka screenów
  9. Chwilowo odłożyłem plany na potem. Ale teraz chciałbym wrócić do tematu. Kupiłem przełącznik tylko myślałem że to będzie na zasadzie Plug&Play a tam niema żadnej wolnej wtyczki,wiec rozumiem że muszę jeszcze kupić jakiś moduł CLH i to jakoś podłączyć? Jest na forum jakąś rozpiska krok po kroku jak przez to przejść? Wysłane z Samsung Galaxy S5
  10. Skrzynia nic nie wywala, nie katuje jej (raczej przebiegi na autostradzie przy prędkościach 140km/h) olej zmieniam co 60k teraz chce zrobić wymianę dynamiczną zobaczymy czy to coś zmieni. Jak rozpoznać czy używana ori poduszka jest w dobrym stanie i nie padnie za 1000 km? Edit: // co ostatnio zauważyłem w garażu to lewy Ksenon mi delikatnie drży (a po tej stronie mam tą poduszkę nie oryginalną)
  11. To się sprawdza "naocznie" czy komputerem[emoji780] Bo niewiem czy mam jechać do mechanika z tą listą którą wypisałeś czy tylko jakieś logi zrobić i ktoś mi to sprawdzi?Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Powracam do tematu, synchronizacja zrobiona ( na +2 sie dopiero uspokoił ). Nie telepie już na jałowym ale przy prędkości ponad 120km/h i przy 2.1 tys. obrotów występuje trzęsienie: - delikatne przy jednostajnej jeździe - mocniejsze przy delikatnym przyspieszaniu. - przy gwałtownym przyspieszaniu nic sie nie dzieje. niedawno wymieniłem poduszkę pod silnikiem na zamiennik bez wtyczki (250 zł) i teraz sie zastanawiam czy nie zmienić na jakąś używkę z Allegro?
  12. Czy chodzi o taki włącznik? http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131615266845&alt=web nie mam w lusterku czujnika ale czy nie dałoby się go jakoś dorobić bo widzę ze jest masa "uniwersalnych" modułów clh na allegro, tylko pytanie czy się da? Wysłane z Samsung Galaxy S5
  13. miałem 10021 zmieniłem na 10031 i działa tylko mam jeszcze pytanko dotyczące jakiejś "zwłoki" np. żeby zapalały się po 10 sek. od przekręcenia kluczyka w pozycję II ? bo teraz zauważyłem że rozrusznik jakoś słabiej kręci jak ma światła dzienne. a co bym musiał zrobić żeby mieć CLH ?? mam trochę ciemno w garażu jak wchodzę albo wychodzę i przydało by się coś takiego na chociaż 20 sek.
  14. Według tej rozpiski pod żarówką postojową jest żarówka 21W do jazdy dziennej (patrz nr. 6). moje pytanie brzmi jak ją włączyć ? Mam Xenony które mi się spaliły i teraz po wymianie chciałbym jakoś je oszczędzić i w dzień jeździć na dziennych. Wystarczy że wimienię włącznik na taki z trybem Auto ? Potrzebuje jakieś moduły do tego? Czy wystarczy to gdzieś zakodować? Proszę o pomoc bo nic nie mogę znaleźć a mam chwile czasu to mogę coś pokombinować.
  15. Sprawa wygląda tak jak na filmiku takie cykanie (świerszcz). Nie daje mi to spokoju juz od jakiegoś czasu a każdy mechanik u którego jestem, niema żadnego konkretnego pomysłu co to może być i słyszę tylko żeby czekać aż "to coś" padnie i się wtedy wymieni. Problem występuje tylko na P i N (multitronic) pod obciążeniem juz nie jest słyszalne. Macie jakieś pomysły czy może być ten "świerszcz" //Edit: Nikt niema nic do powiedzenia ? Mam problem też z drganiami przy prędkościach powyżej 100km/h. drganie występuję w od ok. 1.800 obrotów w górę. i jest jednostajne (0-1-0-1-0-1...). Przykład: Dzisiaj na Autostradzie jak rozpędzałem się to od 100km/h auto drgało ale tylko przy normalnym przyspieszaniu, a przy jeździe gdzie potrzebna moc czyli "but w podłodze" auto wchodzi na obroty ok. 3.000 i wtedy tych drgań nie czuć. tak samo jak leciałem już 170-180 km/h i puściłem nogę z gazu to wtedy nie wibrowało. Wysłane z Samsung Galaxy S5
×
×
  • Dodaj nową pozycję...