Skocz do zawartości

policja78

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O policja78

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia policja78

0

Reputacja

  1. Kabli nie sprawdzałem, ponieważ troche się obawiam odkręcać poduszki. O co chodzi z tymi kanałami ? W VAG-u zauważyłem też że przed dokonaniem skanowania można zaznaczyć funkcje including airbag, co ta funkcja oznacza ?
  2. Poniżej zamieszczam opisy kodów błędów: 00525 - niskie napięcie na czujniku Sondy Lambda 00524 - czujnik spalania stukowego 1 00540 - czujnik spalania stukowego 2 00561 - regulacja składu mieszanki, kontrola dodawania mieszanki paliwowo-powietrznej Zrób też logi właściwe i wrzuć tu...
  3. Właśnie musze pojechać do jakiegoś warsztatu z komputerem, którego u mnie nie ma... Gdzieś trzeba poszukać.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2008, 00:27 _________________________________________________A co mam zrobić z błędem występującym w poduszkach ? Kontrolka airbag nie świeci się, moge je jakoś aktywować ?
  4. Błędy wykasowałem, zostały 2 z klimatronika i airbagu. Po wymianie termostatu zrobie ponownie logi i sprawdze błędy to wrzuce tutaj. Dynamicznych nie mam możliwości zrobienia bez sprawnych akumulatorów w laptopie.
  5. Próbowałem dzisiaj wykasować błąd lecz bez rezultatu, pojawiał się ponownie. Może jakoś aktywować poduszki, bo widze że były wymieniane ( mam nową kierownice skórzaną i sklejoną zaślepke pasażera) ?
  6. Dynamicznych nie mam jak zrobić, ponieważ w laptopie mam uszkodzone ogniwa baterii... A co do temperatury silnika to chyba termostat mam do wymiany ponieważ wyższej temperatury nie łapie, na klimatroniku wyświetla taką samą temperature.
  7. Przepraszam, ale to są błędy podane jakie mi wyskoczyły. Pierwszy raz używałem programu i sam wida do końca niewiem jak zrobic właściwe logi...[br]Dopisany: 28 Styczeń 2008, 23:57 _________________________________________________Wreszcie znalazłem chwile wolnego czasu i zrobiłem właściwe logi. Bardzo prosze o analize : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/65b051cc5848ed58.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4dff0fc4bb96b094.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/151449b0bcc90060.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6c936023124ae0d8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/93a2ee9550fb5b6f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a67a84f18d07053c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fabef0755ea09ed9.html
  8. Mam pytanko... W czasie skanowania VAG-iem wyskoczył mi następujący błąd: Control Module Part Number: 8A0 959 655 B Component and/or Version: Airbag V AUDI D00 Software Coding: 00766 Work Shop Code: WSC 06319 2 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent 00595 - Crash Data Stored 35-00 - - Co to znaczy i jak to usunąć ? Co do samego logowania to niestety za pierwszym razem nie udało mi się zrobić logów, ale teraz troche poczytałem i będe raz jeszcze podłączał VAG-a i wtedy spróbuje wrzucić właściwe logi. Niestety nie posiadam garażu dlatego musze podłączać się u swojej dziewczyny w garażu poza miastem, a tu służba za służbą i troche z czasem krucho...
  9. Prosze o przeanalizowanie logów mojego autka. "VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 F Component: 1,9l R4 EDC SG D3I Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 F Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D64 Coding: 00043 Shop #: WSC 63133 7 Faults Found: 00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01273 - Fresh Air Blower (V2) 17-10 - Control Difference - Intermittent 00797 - Sunlight Photo Sensor (G107) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 033 A Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D06 Coding: 00140 Shop #: WSC 41987 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0S8490948 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. End ------------------------------------------------------- "
  10. Dziękuje *Musashi i *grippen za pliczki :> Pojutrze zrobie logi i wrzuce tutaj to może komuś uda się rozszyfrować co jest nie tak z moim autkiem. Dziękuje również *Rogalotti, *Baskecior, *lukasssw, *bratpit, *sokolnh i *spanky za zainteresowanie moim problemem. Mam nadzieje, że będe mógł jeszcze liczyć na Waszą pomoc i dobre rady. Pozdrawiam...
  11. Nie mam jak sprawdzić kąta wtrysku ponieważ nie mam oprogramowania do mojego interfejsu, może ktoś ma pełną wersje ?
  12. Dzisiaj dostałem nową informacje od znajomego mechanika, że przyczyną długiego kręcenia na zimnym silniku może być cofające się paliwo i wówczas musi je zassać zanim zapali. Niewiem ile w tym prawdy. Zaś co do ustawienia kąta wtrysku to prosze o wskazanie mi najbliższego warsztatu z komputerem, ponieważ u mnie w mieście nie posiadają w żadnym warsztacie komputera ze złączem diagnostycznym.
  13. Jak pisałem żaden z warsztatów znajdujących się w mojej miejscowości nie posiada interfejsu i nie jest mi w stanie ustawić prawidłowo kąta wtrysku. W Koszalinie jest autoryzowany serwis który bierze kilka stów za ustawienie. Interfejs już kupiłem zaś nie mam oprogramowania w pełnej wersji i nie moge zdiagnozować silnika, laptopa również mam. Prosze o pomoc przy uzyskaniu oprogramowania.
  14. Ustawienie kąta wtrysku to dość kosztoszwna sprawa, a niestety nie posiadam programu diagnostycznego. Może ma któryś z forumowiczów taki program w pełnej wersji i użyczy mi to będe bardzo wdzięczny. Niestety w moim mieście nie ma żadnego warsztatu, który mógłby ustawić mi we właściwy sposób kąt wtrysku, ponieważ nie posiadają oprogramowania i interfejsów. Poprosze o pomoc przy rozwiazaniu mojego kłopotu.
  15. Mam pewien problem, mianowicie gdy temperatura obecnie spadła to rano odpalając samochód dość długo mi kręci zanim zapali ok. 2-3 sek, natomiast jak jest ciepły lub po nawet 2 godzinach odpala na dotyk. Nadmieniam, iż wymieniłem właśnie świece żarowe na nowe Beru, kupiłem nowy akumulator i spuściłem wode z filtra paliwa napełniajac go później paliwem. Niewiem co może być tego przyczyną dlatego prosze o pomoc przy rozwiązaniu mojego problemu. Zakupiłem także interfejs VAG lecz niestety nie posiadam oprogramowania VA-COM lub Polski VAG w pełnej wersji i nie moge go podłączyć do gniazda diagnostycznego. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...