Skocz do zawartości

tomekubek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomekubek

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Marki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomekubek

0

Reputacja

  1. Czyli spokojnie można w cenie 300-400 szukać ofert na LAMBDA OFF. Już dawno mam wyciętego kata, ale co jakiś czas pali się check. Wrocław trochę daleko wiec nie pytam gdzie robiłeś. Ktoś coś w okolicach Warszawy??
  2. Ile mniej więcej kosztuje usuniecie sondy z programu? Kurde zadzwoniłem do dwóch punktow i ceny 450-500zł ... Wydają mi się trochę przesadzone chyba. Polecacie kogoś kto to zrobi taniej w okolicy Warszawa/Radom?
  3. Podpinam się pod temat Mam w swojej A4 b6 AVANT obdrapanego CONCERT II , i chciałbym to albo naprawić albo zmienić na coś innego. Przerabiać na 2 din chyba mi się nie chce więc znalazłem takie: ALPINE UTE-72BT JVC KD-X330BT PIONEER DEH-X5800BT PIONEER DEH-X8700BT Z radia będę korzystał tylko na Android, CD nie jest mi potrzebne. Chce mieć dobrze działający zestaw głośnomówiący i nie chcę zęby jakość dźwięku się pogorszyła - może się oczywiście polepszyć. DENSIONY itp odpadają , bo będę musiał doprowadzić ORYGINALNE radio do porządku. Jakieś opinie o tych modelach?
  4. Ok, problem rozwiązany. Przyczyną zwiększonego spalania był prawdopodobnie zapchany odpowietrznik skrzyni korbowej - wymieniony został bo pękła odma. Po tym zabiegu spalanie wróciło do normy. Przyczyna czkania na LPG była zużyta cewka na 1 cylindrze. Została wymieniona w ramach akcji serwisowej. Teraz auto jeździ już normalnie. Auto jeździło na PB normalnie, na LPG w normie tylko na zimnym silniku. Po rozgrzaniu zaczynał przerywać przy przyspieszaniu. Gaziarze chcieli już wymieniać wtryski... Temat do zamknięcia.
  5. Szczelność sprawdzona. Auto nie szarpie jak jest bardzo duży mróz, i na zimnym silniku. Dopiero po jakiś 15min jazdy, jak się dobrze rozgrzeje. Jak były temp -15 to jeździło lepiej. Mam wyciek płynu chłodniczego, z króćca, ale on był w zasadzie od początku, muszę czasami dolać trochę. Jakieś pomysły? Ok znalezione rozwiązanie, Problemem była cewka na 1 cylindrze. Po wymianie auto śmiga jak złe. Temat do zamknięcia.
  6. Stale powracające na przemian błędy (co ok 150km) 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent lub 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Poza tym zawsze mam błąd: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded ale mam wyciętego kata więc wiadomo od czego. Auto zagazowane, na LPG zrobione ok 50k. Symptomy: Na pb na biegu jałowym czuć delikatne tarpnięcięcia silnikiem, ale nie widać tego w logach. Po prostu czuć coś delikatnie co 5-10s. Na lpg przy przyspieszaniu zawsze jest delikatne szarpniecie- kiedyś go nie było. Raczej przy niewielkim obciążeniu i niskich obrotach. Nawet przy super wyregulowanej instalacji. Wtryski gazu niedawno czyszczone, ale nie można wykluczyć ze padają. Instalacja wcześniej chodziła bez zarzutów. Zrobiłem logi 90,91 i 93 na nierozgrzanym silniku - PB podczas jazdy w ruchu miejskim http://vaglog.pl/log_244960.html 90 i 93 na w pełni rozgrzanym silniku - marker 1-dynamiczne, 2- podczas normalnej jazdy trasa 110km/h http://vaglog.pl/log_244962.html 90 i 93 na w pełni rozgrzanym silniku podczas jazdy w ruchu miejskim http://vaglog.pl/log_244961.html Prośba o ocenę logów, rozrząd wymieniany ok 50k, od 8k stan szarpania przy LPG się utrzymuje. Więc z 5k z tych 8 zrobione na pb. Im bliżej do pojawienia się błędu, tym auto bardziej szarpie. Po wykasowaniu robi się lepiej, po 50km znów szarpanie i tak w kółko. Sprężanie we wszystkich cylindrach książkowe (wg mechanika), Wymienione wszystkie filtry + olej. ok 1k temu. Z góry dzięki za pomoc.
  7. Zrobiłem wczoraj jeszcze logi Stastyczne na kanale 33 Napięcie sondy nie spada ponizeej 1,14V, http://vaglog.pl/log_237231.html Czy przyczyna takich wskazań moze byc coś innego niż uszkodzona sonda? Na kanale 32 Wyuczona wartość dla sondy to 5.4 http://vaglog.pl/log_237228.html Zmieniać tą sondę, czy to bez sensu?
  8. Sprawdziłem uklad, wygląda na szczelny. Tylko bulgotanie słychać. Ale odme to nie wiem jak sprawdzić. Jest metalowa, a te kolanka co wychodza z silnika i do niej ida wygladaja ok. Bo jak odłączyłem dolot od strony filtra i podpiąlem kolanko z szybkozłaczką, i wyjalem ten pierwszy element gdzie trzeba czymś zatkać dziurę, to on wlasnie jest do odmy podłączony. To nie wiem, bez odłaczania go walnąć kompresor? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  9. Tak to wszystko benzyna. Przeplywka nowa bosch, model znaleziony po numerze tej która była założona. Numer świec będę miał jutro, ale chyba jakies platinum coś mi sie kojarzy. To napewno króciec. Wymieniany był juz ze 2 razy... A wyrzucony olej z wydechu na posadce garażu? Przejmować się tym? Dzięki, sprawdzę szczelność. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  10. Jakie świece i przeplywka dziś sie dowiem, jezdze tylko na pb jakieś 1500km. Na razie chce na pb go doprowadzić do porządku bo mechanicy mi zawsze wine na lpg zrzucają, wiec na gazie nie jeżdżę. Trudno mi powiedziec czy ktoś sprawdzał szczelność, ja sam tego nie robiłem. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  11. To spory wydatek, da się coś jeszcze sprawdzić, żeby potwierdzić że jest uszkodzona? Ciekawostka: W momencie kiedy kliknąłem "Clear Codes" silnikiem telepneło, i po testach juz jak wracałem do domu sprawiał wrażenie żwawszego. Zrobiłem też mu test przyspieszenia od 0 do 200km/h. W zasadzie wiecej już nie chciał się rozpędzac, a było nawet trochę z górki. https://www.dropbox.com/s/kcb48wi7xd34pvt/2015-10-19%2013.48.04.mp4?dl=0 Wg mnie wygląda to słabo chyba
  12. Prosze bardzo: 002 + 033 http://vaglog.pl/log_236462.html 003 + 020 http://vaglog.pl/log_236463.html 115 + 118 http://vaglog.pl/log_236464.html Myślałem ze mu silnik wyskoczy. Po wykasowaniu błędów i robieniu logów zero błędów narazie.
  13. Tak twierdzi mechanik, podobno dwóch elektroników go sprawdzało i "jest ok". Przed chwilą sprawdziłem auto VAGiem i mamy: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication Odczyt na kanałach Auto bierze troche oleju, dokładnie nie wiem ile, i zawsze jest pod nim mała plama płynu chłodniczego, co 1000km musze dolewać ok 1litr płynu chłodniczego. Dzis na posadce za wydechami były plamy czarne oleju. Ponizej jeszcze błędy odczytane miesiąc temu (po skasowaniu i ok 250km mam tylko te powyzej): 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded 16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal P0341 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
  14. Problemy akulanie jak w temacie. 4 lata temu auto kupione i od razu miało mało mocy. Założyłem LPG który działał od poczatku bez problemów.(STAG 4 + Hany niebieskie) 2 lata temu wkurzyłęm sie na ten brak mocy i pojechałem na hamownię. Wyszło że auto ma 115KM. Oddałem go do mechanika, ten po 2 tygodniach wyciął kata, ale nie odłączył sondy. Auto zaczeło być jakby zwawsze, ale bez szału. NIe mógł znaleźć innej usterki, niby przekładał różne części, ale niby reszta ok Rok później zdecydowałem, ze moze to wina gazu i zrobiłem 2000km na benzynie, niestety nic sie nie poprawiło, pojechałem do innego mechanika, on stwierdził że do wymiany jest przepływka, faktycznie jakby zaczał jeździc lepiej. Wiosna 2015 zaczał dużo palić i czkać - komuter pokazywał cały czas średnie 19l/100km, Gaziarz wymienił świece, i stwierdził ze do czyszczenia jest przepustnica i że świece pływały w oleju. Że na chwile cewki przeczyścił, ale mam jak najszybciej wymienić uszczelkę pod deklem i wyczyścić przepustnice. Po wyjeżdzie od niego komputer przez pierwsze 300km pokazywał spalanie o połowe mniejsze - 7-9l/100km, na stacji okazało sie ze to raczej 11, ale zawsze poprawa. Po wymianie uszczelki stopniowo sytuacja zaczeła wracać do normy - spalanie znów wysokie i czkanie na gazie. Gaziarz stwierdził ze wszytko wyglada ok. Zdecydowałem że zacznę jeżdzić na paliwie żeby się trochę mapa benzyny wyresetowała. Teraz zrobiłem tak ok 1500km, średnia spalania po trasie - 100-110km/h bardzo spokojnie 12l/100km, w mieście pełen spokój 18l/100km. Oddałem w tamtym tygodniu do mechanika, ten stwierdził że wszytsko wyglada ok i że nie ma pomysłu co to jest. Potrzebuje pomocy/ mechanika który zna się troche na 1.8T i bedzie w stanie sprawdzić co tam sie dzieje. Czy ma ktoś jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...